**Mamma** Skrevet 31. mars 2007 #26 Skrevet 31. mars 2007 Ååå.. Bæsj.. Nå som jeg ville sitte og kose meg litt og dibbe, sambo er på byen.. Får se en film istede da.. Hjem kjære hjem er en søt film og se når man er alene.. Ha en fin kveld alle sammen..
Sanna&Simen Skrevet 31. mars 2007 #27 Skrevet 31. mars 2007 Hjemme alene jeg også! Men ingenting på TV. Hadde sett fram til dibbing ja, men får håpe sida er opp imorra:)
-carina- Skrevet 31. mars 2007 #28 Skrevet 31. mars 2007 Hei jenter! Så fint å høre at det ikke er bare min PC som streiker da... I går kveld var jeg hjemme alene (dvs. Karsten lå og sov så søtt da), og jeg hadde tenkt til å kose meg med DIB hele kvelden... ( I kveld har jeg besøk, men jeg må jo innom sånn til stadighet bare for å sjekke om juli-klubben er tilbake... Håper siden kommer opp og gå snart, man får jo alvorlige abstinenser av dette her! ( Ha en strålende fin lørdag kveld alle sammen! ) Klem fra meg i Oslo!
Sanna&Simen Skrevet 31. mars 2007 #29 Skrevet 31. mars 2007 Lige måde:) Fant ut at jeg skal utvide min scrappehobby og kpom over en veldig bra side:) papirloftet.no! Sitter å putter i handlekurven nå
langevipper Skrevet 31. mars 2007 #30 Skrevet 31. mars 2007 ergelig...og jeg som hadde gledet meg til å dibbe litt før jeg skal se film. Oda er på overnattingsbesøk hos tanten sin i natt, og jeg sitter her og vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg selv. Sambo ser på ishockey, og jeg skulle liksom dibbe nå...snufs. Vi skal se den nye James Bond filmen i kveld, er helt hekta på Bond (De første er jo de beste:-) Jeg savner Oda kjempe mye, det føles nesten som om hjertet mitt har fått en liten knekk. Det føles som om jeg ikke helt klarer meg uten henne. Men jeg har nok godt av å få litt tid for meg selv, men det gjør rett og slett litt vondt å være uten henne. Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å se henne igjen i morgen. Ha en god kveld alle sammen:-)
Sanna&Simen Skrevet 31. mars 2007 #31 Skrevet 31. mars 2007 Da blir det ekstra godt å "få henne tilbake" imorra:) Sanna er på overnatting hun også, men litt større hun da. Det har ihvertfall både hun og jeg godt av:)
langevipper Skrevet 31. mars 2007 #32 Skrevet 31. mars 2007 Jeg er vant med å ha henne hos meg hele tiden, så det er nok bare veldig uvant for meg. Dette er bare andre gangen hun er borte på overnatting, men jeg blir vel vant med det etterhvert. Kan jo ikke tviholde på henne til hun blir 18, da vil det ihvertfall bli vanskelig å slippe henne "løs". Jeg får slå på msn, glemmer så lett å logge meg inn... Hvordan var det for deg første gangen sanna sov borte da?
Sanna&Simen Skrevet 31. mars 2007 #33 Skrevet 31. mars 2007 Første gang Sanna sov borte ( er jo over 5 år siden nå da:) ) fikk jeg ikke til å tenke på så mye annet enn hvordan hun hadde det:) Men hun hadde jo hatt det veldig fint da! Ble jo dulla så innmari med:) Men første gangen er nok verst!
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #34 Skrevet 31. mars 2007 Ah! Da gir det mening for meg ogsaa, at juliklubben er nede. Jeg provde nemlig aa titte innom igaar for aa si hei, men kom meg ikke inn... Saa da sier jeg hei her da :-) Mannen prover aa faa Maja til aa sove en liten dubb, saa da fant jeg en anledning til aa sjekke dataen :-) (alltid en anledning da men!) Turen til New York gikk kjempefint, selv om det var utrooooolig lenge aa sitte paa fly. Heldigvis merket vi ikke noe til tidsforskjellen, var igrunn bare som en eneste lang "rangledag" - og saa sov vi lenge paa torsdagen. Idag har vi vaert aa sett paa frihetsgudinnen og imorgen skal vi paa empire state building og chinatown. Vi koser oss! :-) Saa kos dere med dib, saa sjekker jeg innom juliklubben igjen om noen dager :-) (mannen min kom nemlig forbi og sa at "Maja har sovnet - datanerd!")
-carina- Skrevet 31. mars 2007 #35 Skrevet 31. mars 2007 Koselig at du kommer innom og hilser på oss! Får håpe at juli-klubben er oppe og går snart, er redd for at folk plutselig kommer på at de kan gjøre andre ting dersom siden skal være nede alt for lenge av gangen... Høres så deilig ut med tur til NY, altså. Håper du finner noen scrappe-butikker å gå bersjerk i!! ;o) Her i Oslo er været nydelig for tiden, opptil 15 grader på dagtid. Så selv om vi "bare" er hjemme, koser vi oss masse her og... Satt på ute-kafe for første gang i år på torsdag, det var kjempedeilig! ) Fortsatt god ferie!
Gla-mor Skrevet 31. mars 2007 #36 Skrevet 31. mars 2007 Skuffa jeg og, skulle bare dibbe litt før jeg legger meg, og så er juliklubben "hvit'a ut" (ikke black'a ut.....). Men nå må jeg legge meg, og sikkert dere andre og som sitter opp om natta og dibber.... (blir avhengig visst). GOD PÅSKE! Vi har vært ute på ski i dag, med lillegutt i pulk for første gang. Var spent på om han ville like det, men det gikk helt fint så lenge vi var i bevegelse. Sovna på tur innover marka, og satt og kikka rundt seg på tur ned. Måtte utnytte dagen i dag til skitur, for det blir både regn, storm og blæst her i Trøndelag resten av påsekn.
Sanna&Simen Skrevet 31. mars 2007 #37 Skrevet 31. mars 2007 Hei! Si ifra om du finner noe bra scrappeting ja! Søstra mi reiser til N Y 4 . april og skulle kjøpe med til meg:)
langevipper Skrevet 31. mars 2007 #38 Skrevet 31. mars 2007 sjekket akkurat de andre klubbene fra 2006, det er visst bare juni, juli og august klubbene som er nede for telling:-( Har vi overbelastet juliklubben kanskje???... så det også har gått utover klubbene som står oss nærmest???
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 31. mars 2007 #39 Skrevet 31. mars 2007 Så kjekt at vi har egen tråd her da, når julikluben er nede! Nå må de f... meg få ordnet den snart... ;-) Her driver snuppa og spiller oss en liten aprilsnar i natt... Hun våknet igjen halv 12. og har ikke fått lagt henne igjen enda... Og hun som har sovet rundt siden nyttår... Hun har akkurat lært å reise seg, så gjør det så fort hun våker, og hver gang jeg legger henne og ikke er så trett at hun sovner med en gang... Virker frisk, men har sovet llitt lite på dagen i dag... Får håpe hun roer seg etter ei melkeflaske nå.... Vi krysser fingra for en god natts søvn det som er igjen av natta,,, God natt, damer...
-carina- Skrevet 1. april 2007 #40 Skrevet 1. april 2007 Hmmm... Kanskje vi har laget alt for mange innlegg?? Hmmm... Skulle jo egentlig tro at de var mest interessert i å holde siden vår oppe når vi er så flinke til å lage liv der... :o/ Jeg la inn ett innlegg på "Ris og Ros" i går og ga beskjed om at siden var nede. Det var en moderator som visst var her i går, men har ikke fått noen tilbakemelding... De jobber vel med saken. Er vel neppe god reklame for deres del heller at siden deres krøller sånn... :o/
Hoppetussa Skrevet 1. april 2007 #41 Skrevet 1. april 2007 Hei damer! Nå trodde jeg at jeg var pælma ut av juli-klubben jeg! :-) Det er ikke alle klubbene som ikke virker, men mange av dem.
Hoppetussa Skrevet 1. april 2007 #42 Skrevet 1. april 2007 Så koselig dere hadde det her i går da! :-) Smart med egen tråd! :-)
lille-snupp Skrevet 1. april 2007 #43 Skrevet 1. april 2007 God morgen alle sammen:) Nå må jeg bare få skryte litt her....)))) Synne har sovet natta igjennom for aller første gang!! Våknet for puupp kl 23 og sov videre uten en lyd til kl 7!! Helt utrolig deilig! Krysser fingra for at dette blir en trend!! Utrolig irriterende at klubb sidene er nede, men må jo se det positive i det. I går var sambo borte hos en kompis, og jeg skulle ha hele kvelden med god samvittighet på din baby.. Hva endte det med? Joda, jeg fikk endelig oppdatert og pynta i "sykehus-albumet" til Synne. Fikk ordna bilder og dagboknotater og logg og alt mulig fra sykehusperioden vår. Endelig! Dette har hengt over meg og jeg har aldri hatt tid til å få gjort det:) Så godt å endelig være ajour med album og bilder! Nå er ny ladnining send til fremkalling, så jeg får nesten håpe at siden stopper opp litt igjen om et par uker:)
Hoppetussa Skrevet 1. april 2007 #44 Skrevet 1. april 2007 Hehe, det kom noe godt ut av det her også, jeg fikk vasket og shina opp et par rom i huset! Jeg er normalt ganske ryddig av meg, men har senket terskelen for det etter jeg har fått barn. Et tankekors at jeg kan få det så ryddig etter å prioritere vekk pcen... Men så sovna jeg klokka 21 i går også, for jeg ga meg selv i grunn ingen pauser i går.
Sanna&Simen Skrevet 1. april 2007 #45 Skrevet 1. april 2007 Vi får prøve å holde denne oppe da. Kanskje vi ikke kommer inn på klubben før etter påske! hjelp- for en forferdelig tanke:(
langevipper Skrevet 1. april 2007 #46 Skrevet 1. april 2007 Den tanken var ikke god nei, å måtte vente helt til over påske...huff jeg grøsser med tanken:-( Er jo også avhengig, trenger sårt den daglige dosen juliklubb Jeg sov helt til 9:45 og det var kjempe deilig, men det er nesten som om jeg har sovet litt for lenge...hehe Så på bt.no at aprilspøken er den samme spøken som Carina serverte for noen dager siden. Men BT sin var kjempe kjedelig, hvor fant du den andre Carina?, vil så gjerne vise den til sambo. (den med sporing av mobiltelefoner)
tre små:-) Skrevet 1. april 2007 #47 Skrevet 1. april 2007 God formiddag alle sammen! Nyyyyydelig vær på østlandet idag, vi skal snart ut på en liten sykkeltur for å få mellomsten til en lekekamerat! Tror det blir litt hagearbeide idag, ja! Er det noen som har blitt lurt her idag, da??
Sanna&Simen Skrevet 1. april 2007 #48 Skrevet 1. april 2007 Hyggelig med en tråd her altså, men nå er klubben TILBAKE:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå