Minto Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Har juliklubben falt ut? Eller er det bare min pc..?
mamma og my Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 har prøvd å komme inn på juniklubben uten hell... Virker som de har litt med trøbbel med sidene for tida, har vært vanskelig å komme inn på enkelte sider iblandt...
Minto Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2007 Oki...var så fornøyd med å komme meg inn i det hele tatt...i går fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde tilgang til dinbaby...og at passordet var feil... jaja...det ordner seg vel...
Sanna&Simen Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Juliklubben MÅ komme tilbake NÅ...... og ja jeg er Dibboman
tre små:-) Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 Og nå som jeg endelig fikk litt tid til å dibbe:-( Siden min er helt hvit, den... Ikke en eneste bokstav... Det kommer vel noe tilbake etterhvert *håperveldig*
Sanna&Simen Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 Samme her:( Vi får eventuelt skravle i denne tråden ikveld:) Lenge siden sist forresten:)
tre små:-) Skrevet 31. mars 2007 #9 Skrevet 31. mars 2007 Hehe, ligger du å sniker litt i sivet, du da? Trodde ikke du var her nå! Jepp litt mye å gjøre her om dagen, har hendene fulle med tre unger, hus, hage og en syk tante - men nå er det nå engang lørdag, da:-)
Sanna&Simen Skrevet 31. mars 2007 #10 Skrevet 31. mars 2007 hehe:) Titter innom støtt og stadig. Er hjemme alene jeg da. Nesten. Simen sover, Sanna overnatter hos farmor. Og mannen er på jobb:) Snart blir det pizza:)
tre små:-) Skrevet 31. mars 2007 #12 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har huset fullt jeg, og ingen sover;-) Og jammen er det pizza for meg også - vi spiser ønskekost idag, alle har hver sin middag - hehe! Nora har begynt å tulle etter at det har blitt sommertid og altfor lyst på soverommet - så da har vi gått til anskaffelse av persienner, men de virker så dårlig i pakken;-) Tenker vi får de opp i morgen! Så da venter jeg til hun er skikkelig trøtt... Ellers har det vært nydelig strandvær idag, grillet pølser og kokt blåskjell! Nora har plukket stein - lurer på hvorfor hun måtte ha smokken i munnen:-) Fint vær i midtnorge??
Sanna&Simen Skrevet 31. mars 2007 #13 Skrevet 31. mars 2007 Hehe. Vi har faktisk en søppelsekk på vinduet vi:) Har overraskende nok ikke blitt noe tull med sovinga etter sommertid her. Men sover ganske urolig da. pga av sin første tann:) Har hatt ganske bra vær idag. Vært ute en tur vi også. Men ikke i så "organiserte" former:) tar det igjen neste uke. Da skal vi på hyttetur:) Husker jeg skrev i hytteboka i fjor... "her sitter jeg som et påskeegg selv" hehe, og her er Simen 8 mnd:) Tiden flyr:)
mammasgojente Skrevet 31. mars 2007 #14 Skrevet 31. mars 2007 snakker om abstinenser her altså.. er jo inne og sjekker hele tiden... er vel ikke sannsynlig at den kommer tilbake før mandag tidligst regner jeg med... ellers har emma lært å si mamma og å sette seg opp selv... hun lærer jo snart å gå om ikke siden kommer opp igjen snart ellers håper jeg dere alle har en fortreffelig lørdagskveld... sola titter fortsatt inn stuevinduet her, men den er på vei ned... utrolig deilig vær her i oslo i dag
Sanna&Simen Skrevet 31. mars 2007 #15 Skrevet 31. mars 2007 Så artig at hun sier mamma:) Her er det mest a ba baog andre lyder:) Ser jo hvilken klubb som er mest ivrig da:) Når vi lager egen tråd inne på annet forum:)
tre små:-) Skrevet 31. mars 2007 #16 Skrevet 31. mars 2007 Søppelsekk var ikke dumt, det har vi jo flere av... Men tror at det går seg til til i morgen! Jeg liker å ha det lyst på soverommet på morgenen for å nyte godt av sollyset til å våkne - men det er jammen flere som våkner, ja! Så flink Emma er, da! Nora kommer også med noen klare og tydelige "mamma" nå, og krabber som en vind! Reiste seg opp selv igår, men slet litt da hun skulle ned igjen, ja... De blir fort store disse julibarna våres:-) Hun er så fornøyd nå når hun kan farte litt rundt selv! Påskeegg, ja! I fjor fikk jeg av påskeharen jeg også, fordi jeg hadde et barn i magen, spørs om jeg er like heldig i år, da:-)
Sanna&Simen Skrevet 31. mars 2007 #17 Skrevet 31. mars 2007 Tror ikke jeg får egg i år jeg:( Men blir vel nok godt uansett:) Simen beveger seg ingenting han! Hehe. Siter på rumpa. Hopper litt framover da. Følger akkurat samme utvikling som søstra si da så jeg er ikke så bekymret:) Det går veldig fort. Har fått barnehageplass og nå. Fra 1. august da:)
mammasgojente Skrevet 31. mars 2007 #18 Skrevet 31. mars 2007 Gratulere med barnehageplass! Det er så deilig å vite at slikt er i orden. Jeg fikk brev i går om at emma kom inn på førstevalget og er strålende fornøyd.. Hadde egentlig fått beskjed at de ikke hadde ledige plasser, så ble så glad Hun begynner 6 august tror jeg det er.. nå tror jeg emma er sovnet ordentlig så skal snike meg opp i stua og se videre på 24, sesong 5...
tre små:-) Skrevet 31. mars 2007 #21 Skrevet 31. mars 2007 Vi har også fått barnehageplass fra august av, deilig å kunne ha det ute av tankene! Vi er veldig fornøyd med barnehagen fra før av, skal gå i samme barnehage som mellomsten her:-) Nå har endelig freden senket seg over huset her, gubben er sendt på kompisbesøk, de to minste sover og eldsten og mamma spiser is....mmmmmm!!
Minto Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #22 Skrevet 31. mars 2007 Hihi...så fint at det ble juliklubb her istedet! Jeg har omsider fått lagt snuppa, håper hun sover bedre i natt... I dag har hun sovet 1 time og 20 minutter på morningen, 5 minutter i bilen hjem fra butikken v tre-tiden, og en halvtime fra klokka 17... Og ble ikke trøtt før halv ni likevel!!! Bør helst ta igjen det tapte i natt, altså!!! Hun har spist dårlig i dag også, og gnagd på alt hun kommer over...tenner kanskje? Omsider...
tre små:-) Skrevet 31. mars 2007 #23 Skrevet 31. mars 2007 Lillemor her sikler til hun er våt til navelområdet, men tenner har vi ikke sett snurten av ennå - om det ikke dukker opp noen får vi vel kjøpe noen i konfirmasjonsgave, da;-) Ja det er ikke lett med søvn om dagen, Nora er heldigvis god på å sove på formiddagen, og i det siste har vi også klart en liten dupp på ettermiddagen. Da kommer hun seg ikke så tidlig i seng, men er vesentlig mer fornøyd før hun legger seg - og det er ikke å kimse av, det heller;-)
Minto Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #24 Skrevet 31. mars 2007 Er egentlig samme for meg hvor mye hun sover på dagtid....hvis hun bare kunne sove om natta!!!! For når jeg bare får sove to timer hver natt....resten holder hun meg oppe med 30 minutters mellomrom....så vil jeg gjerne at hun sover tre to-timers lurer på dagtid så jeg kan sove litt også.... hehe... Men nå har hun lagt seg og sovet i 40 minutter, så lover foreløpig bra...så jeg går og laller selv...håper Juliklubben snart er oppe å går igjen!!!!! God natt..
mammasgojente Skrevet 31. mars 2007 #25 Skrevet 31. mars 2007 god natt og håper du får litt mer søvn i natt da! vet hvordan det er når de små ikke sover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå