Gå til innhold

blodslim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du er der ennå ?????

Ja,ja det tar vel sin tid dette da - selv om jeg er ganske sikker på at du er i fødsel i løpet av helgen:)

Får holde oss oppdatert etter natten også da - på denne tråden !!!!

Lykke til med alle triks ikveld da !

PS: Har du prøvd å klemme melk ut av puppsene da ?

Stå i dusjen og klem i vei på brystvortene, for å få ut melk. Dette skal framkalle mer kynnere og kan gå over i rier :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal sannelig jeg trykke melk i kveld, gjorde det i går og, og det kom en sprut faktisk, ikke drypp, måtte sannelig litt le! Nei her skal det trykkes til det går tomt....

Skrevet

gjett om jeg skal klemme pupp æ!!!

Skrevet

hehe! om å gjøre å fylle et glass, det burde resultere i fødsel vel*???? :) Eller rier mener jeg!

Skrevet

hm...ja ja...nå skal jeg prøve litt til før legge tid....håper virkelig at ting skjer nå, har gått over 2 km i dag, hoppa, tatt bio gladin, nå skal jeg i dusjen å stimulere brystene + at jeg skal prøve å kjøre full guffe i d******...de sir at det skal sette i gang fødseln, vi får se da....ønsk meg lykke til

ps! har så mye press at jeg har unnskyld...men bæsja mye i dag.....

sorry aså, men er dritt lei :o(

Skrevet

jeg og begynner å bli! men vær forsiktig med hoppingen er du snill, i hvertfall til det motsatte er bevist!!! :) Lykke til

Skrevet

he he...den er god! våknet av sammentrekninger i mave og rygg nå, men kjenner jeg meg selv så er detbare kroppen min som spiller meg et puss....

skal sittelitt for å se om de blir "verre"

tvi tvi...

Skrevet

kordan går det shayan_jente_FØDEKLAR ?? merker du noe mer til fødsel? :) lykke til! håper h*n sniker seg ut i løpet av natten

Skrevet

nope...var ikke helt ordentlige rier gitt....sånne hadde jeg med sønnen min oxo, da fikk jeg bare mer åpning oxo skjedde det ting natta etter....så vi får se

Skrevet

Spennans!!! Du får kjøre en oppdatering da :) Her skjer det ikke en dritt i dag, trodde kanskje jeg lakk litt fostervann, så holder på å sjekke det ut, men er nok bare utflod. Glemte å "melke" i går, så sikkert derfor det ikke har skjedd no` i natt. Offf, er på 5 dagen over. Hatt litt trua på 1 april, men blir nok en "ha ha aprilsnarr, kom ikke ut alikavel..."

Men off stakkars jente inni der, er jo ikke hennes skyld, er jo kroppen min som er helt idiot og ikke gidder å engasjere seg.

Det høres ikke helt sånn ut, men tror humøret er litt bedre i dag enn i går. Men noen solstråle vet jeg enda ikke om jeg er.... Tviler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...