shayan_jente_04.04. Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 noen som vet hva det er for noe? for 3 dager siden begynte jeg å blø, dro på sykehuset og sjekket dette, da hadde jeg over 1 finger med åpning og blodet var fra blodkarer rundt mormunnen som sprakk da mormunnen åpnet seg.... men nå så kommer det sånne blodgele greier.... noen som vet hva dette kan være? burde jeg kontakte sykehuset?
Phobia Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Oj spennende. Blodblandet slim er tegn på at fødsel er i gang det Tipper du snart får rier/menssmerter ja. Dersom du ikke har vondt noe sted eller føler at noe er galt selv så er dette helt normalt og det er bare å vente på riene. Lykke til - det blir nok en spennende lørdag for deg
shayan_jente_04.04. Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2007 takk for svar! men er du helt seikkerpå at det er det? at jeg ikke er langt unna? har ligget hver natt og venta på riene, men det har jo ikke slkjedd noe... så det blodslimet er altså tegn på at ting skjer? for jeg vet at jeg har åpning, men det er jo ingenting som skjer, bare dette blodslimet... pliz svar meg, er helt desperat.....
Phobia Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Jeg kan jo selvsagt ikke være helt sikker på det jeg...he.he MEN blodblandet slim står "på listen" over tegn som tyder på at fødsel er i gang. Tror også det kalles tegningsblødning. Jeg hadde selv 2 cm åpning i nesten 3 uker sist, men ikke før det kom litt rødlig slim skjedde det noe mer spennende. Slimet er sannsynligvis den berømte "slimproppen" din. Den ser slett ikke ut som en propp men kalles det fordi den ligger i mormunnåpningen og beskytter barnet mot uhumskheter utenfra. Når denne beskyttelsen forsvinner samt at det blør litt fra mormunnen er jeg iallefall veldig sikker på at det er fordi munningen har begynt å åpne seg for fødsel ! Er du i tvil eller er redd - ringer du bare føden Hvor langt unna termin er du da ?
shayan_jente_04.04. Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2007 oi sann....kanskje det er det da... for det var både blankslim med blodstrimler på papiret og bare sånn bloslim helt rød som gele.... jeg er 37+2 idag
Phobia Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Ja da er du jo nære nok termin da. Er jo helt vanlig å føde i uke 38 Mitt tips dersom du virkelig er helt klar nå - ha sex nå ! Dette kommer garantert til å ha virkning nå. Sæden er nemlig med på å modne ytterligere !!!! Lykke til !
shayan_jente_04.04. Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2007 ok, da så...men nå skal du høre... i går kjøpte jeg sånn bio gladin som har samme stoffer i seg som sæd har.... den kosta 226 kr og, veldig dyr...., men tok 2 av den i går+ bringebærbladkapslene som jeg tar daglig+ at jeeg hadde sex ( var ikke noe deilig) men fikk godt med sprut inn i der...så vet du sånn ca hvor langt tid det vil ta før sæden virker? jeg har bl så kunne ikke løfte opp bena så mye etter innspruten, men lå på rygg i par min før jeg vasket meg... har du noe erfaring med dse bio gladin tab?
Phobia Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 Høres ut som du har gjort det som skal til da.... Har ikke hørt om de Biogreiene før, men dersom du hadde sex også i går tror jeg kanskje det er like før de riene dine kan begynne jeg altså. Det er litt viktig at sæden får ligge litt og virke ja... Hos meg startet riene ca to timer etter sex.
Phobia Skrevet 31. mars 2007 #9 Skrevet 31. mars 2007 PS: Dersom du klarer det (har lange nok armer...he.he - gravidhumor) kan du jo kjenne etter selv om mormunnen er moden. Sett deg på huk eller på toalettet og stikke en finger opp i skjeden. Når du treffer mormunnen kjenner du godt etter på fastheten på den. - Kjennes den som nesa di er du ikke moden - Kjennes den som leppene dine er du moden
shayan_jente_04.04. Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. mars 2007 he he...da var du heldig....jeg kjenner sånne små tak i mave og ryggen, men de kjennes ikke ut som riee som jeg har hatt før med forrige man, tror det her er bare noen dumme kynnere som liker å plage meg...hm.....
Phobia Skrevet 31. mars 2007 #11 Skrevet 31. mars 2007 Ja,ja det begynner jo i det små vet du ! Jeg satser på at du ikke er her på nett lenger i ettermiddag...he.he Nå må jeg stikke ut et par ærend - men hold meg oppdatert da - hvis det skjer noe mer !!!!! På denne tråden
shayan_jente_04.04. Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. mars 2007 den er god! snakkes da! takk for alle svar....he he klem
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 31. mars 2007 #14 Skrevet 31. mars 2007 hehe..kanskje jeg skal prøve og ha sex også, så det kanskje skjer noe. bare synd jeg har så vondt i hoftene mine=(....tenkte vi skulle kjøre en tur til gamlebyen. de brostenene som ligger der har hjulpet mange med starting av fødsel..=)
shayan_jente_04.04. Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 31. mars 2007 jeg er veldig moden sa legen til meg på sykjehuset for 3 dager sia, men det skjer jo ingenting....nå kjenner jeg litt sånn murring (mens) i ryggen + litt sånn stikking på siden av meven, som om noen stikker meg med en nål.....betyr det noe eller? idag har jeg tom gått en laaang tur ( jeg som har skikkelig bl ) men men.....help me some one...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 31. mars 2007 #18 Skrevet 31. mars 2007 har merket nedpress i bekkenet og sliter med å gå. alt går meg på nervene. og jeg er kjempe hissig. hiver snart katta mi i veggen!!!! GRRRRR!!!!!! har vondt og magen er hard, men det skjer jo ikke noe. kjørte litt i gamlebyn i stad, men merker ikke noe jeg. skal tvinge kællen til å ha sex i kveld. han har bare og lyde!!! hihi
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 31. mars 2007 #19 Skrevet 31. mars 2007 Jeg og vil ha barnet ut, men neida... Her i dag har slimproppen del 2 gått, gikk for ca 14 dager siden, og i dag har det kommet godt med blankt geleaktig slim, 3 ganger. Yammi, not. Ellers har jeg og de nålestikkene... ikke noe digg akkurat. Men dette vil jo ikke si at jeg kommer til å gå i fødsel den nærmeste tiden. Ellers er jeg lettere irritabel og hormonell idag, så d er jo lov å håpe at det er "signaler" meeeeeen d er det nok helt sikkert ikke! argh!!!! -4 dager i dag:(
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 31. mars 2007 #20 Skrevet 31. mars 2007 ikke bare jeg som er sinna????? jeg er så sinna i dag jeg så like før jeg slår noen. trukke jeg har vært så irritabel før. overreagerer på alt og alle!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 31. mars 2007 #21 Skrevet 31. mars 2007 ikke bare jeg som er sinna??? jeg er så sinna så holder på å sprekke. trukke jeg har vært så hissig på leeeenge...GRRRR!
shayan_jente_04.04. Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #22 Skrevet 31. mars 2007 godt at vi er flere!!!! men seriøst, betyr ikke de nålstikkene noe som helst? eller den jævla mensmurringa? nå er jeg møkka lei, spes når jeg vet at jeg har åpning og at jeg er veldig moden....arghhh......blir så irritert jeg......lurer på om jeg skulle prøvd å hoppa tau eller noe, selvom jeg har stått i stu gulvet mitt og hoppa som en idiot i dag.....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 31. mars 2007 #23 Skrevet 31. mars 2007 jeg finner frem et langt tau så kan vi hoppe!!!! orker ikke mere!!!!
shayan_jente_04.04. Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #24 Skrevet 31. mars 2007 er med på den jeg....som sagt skal jeg gå meg enda en lang tur igjen jeg......he he...etterpå skal jeg hoppe masse + sex før legge tid.....
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 31. mars 2007 #25 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har hørt at man IKKE skal hoppe!!! Ville ikke gjort det, gå heller i trapper eller tur, eller kjør på humplete vei, men ikke hopp. det humøret har ikke helt gitt seg, sånn små irritert, lei meg, og æsj! Rett og slett litt furten, og kunne egentlig bare lagt meg og sikkert sippa litt. Si d er et varsel! De stikka er vel bare at det modnes mener jeg noen sa her inne og trenger ikke bety en dritt. Men er jo så kjedelig med masse småting, også betyr det ingenting, noe av det...??!! Litt får det da vel pokker bety.... Godt å høre d er flere med et labert humør i dag, hjelper faktisk litt. kult om bim hadde streiket i dag igjen, dæven da hadde jeg blitt GÆÆÆÆRN da, hadde vel ringt moderator på privaten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå