Gå til innhold

Hadde din mann fått lov???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tillit sier jeg. Er bare å stole på mannen din. Kan nok være at han ikke nevner det for at han ikke vil du skal være sjalu eller så kan det være at han ikke ser noe problem i det.

La han bare dra du. Tror nok alle forhold er bedre om man stoler på partneren sin. Er nå iallefall min mening.

Lykke til:)

L

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanskelig å vise tillit når du ikke blir møtt med tillit. Hvis fakta er at han har holdt tilbake info (noe ingen her vet noe om), kan det jo være fordi han kjenenr holdningene til dama si alt for godt. At hun vil bli pissesur, nekte ham å gå, osv. Og DET er kjerringtakter.

Skrevet

Enig. Og er du en klok kvinne, bruker du heller omvendt psykologi. Smil bredt. Ta imot ham med varme armer når han kommer hjem. Knull ham sanseløs. Så skal jeg love deg at alt han vil i framtiden er å komme hjem til deg, resten blir uviktig. Men hvis du heller vil skyve ham ut, kan du følge surpomp og kjeftesmelleoppskriftene.

Skrevet

jeg tror at dere som ville nektet mennene deres å dra på denne festen, dere kommer til å få et megaproblem med årene.... det er maaange deilige, supersexy, kåte, pene, søte jenter der ute ;) Og hvis mennene deres vil ha de i stede, så trenger de ikke et utdrikningslag!!! bare en vanlig torsdag, fredag eller lørdag kveld.. :) Nei, han må få dra! Du må bare lære å stole på han, du skal leve HELE livet med han, og kan ikke kaste bort tid på å være bekymret over hver lille ting. Det blir veldig slitsomt.

Skrevet

Det synes jeg var vanvittig bra sagt anonym...og vil legge til at det handler ikke bare om å stole på mennene men å stole på at du er den han vil ha og at det ikke er tilfeldig at dere fant hverandre.

Jobber selv veldig med dette da jeg er av den sjalue typen i utgangspunktet og har satt meg selv på pinebenken mange laaange kvelder når han har vært ute med gutta.

Skrevet

Ja, det hadde han absolutt fått lov til. Liten forskjell på dette og en tur på byen, spør du meg :)

Skrevet

"Fått lov?" Hm... Jeg kan "dessverre" ikke bestemme over mannen min jeg;) Så her "gis det ikke lov" til noe. Etter min mening så eier en ikke den personen en er sammen/gift/samboer med. Du har selfølgelig lov til å si at du misliker denne festen. Men å nekte han, synes jeg er drøyt. Tror ikke du oppnår "gode resultater" med det...

Skrevet

Ja det kunne han gjort! Stoler fullt og helt på han, så det er ikke noe problem. Selv om vitsen med ha de to sammen er vanskelig å skjønne..

Skrevet

Sikker på at han vet det da at det blir sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...