MammaDilla Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Jeg er muligens litt på tuppa, men saken er slik.. Et vennepar av oss skal gifte seg, og forloveren til mannen har invitert til utdrikningslag. Jeg har spurt mannen min hva de skal gjøre den dagen, og han har sagt at de skal på gocart, spille paintball og ha en fest for den kommende brudgom hjemme hos forlover. Plutselig får jeg vite av en an kammerat at festen skal være i et lukket leid lokal, der de skal ha festen sammen med utdrikningslaget til en venninne av forloveren. Jeg begynner å lure på hvorfor mannen min ikke har nevnt dette? Er det fordi han føler seg friere til å feste når jeg ikke vet med hvem, har han noe å skjule, eller hva som gjør at han har valgt å ikke si det? Hadde dere reagert om deres mann skulle på et utdrikningslag som ender opp sammen med et jenteutdrikningslag? Skulle forstått det om det var sammen med den kommende bruden til denne kompisen vår..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Bli med!!! =) hvis ikke du får lov til det så er det vel litt rart!
MammaTil3søte Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Er litt i tvil der.. Vil jo ikke være den sjalue kjerringa som nekter han alt, men så lenge han ikke har nevnt noe hadde jeg blitt litt mistenksom. Utdrikningslag kan jo gå hardt for seg!
MammaDilla Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2007 Tror nok ikke følge er invitert nei.. nå kom han akkurat hjem. Tror jammen meg jeg skal spørre han en gang til hvordan det blir på dette udrikningslaget.. Om der er kommet inn flere forslag osv.. Så får jeg se hvor lenge jeg lar det gå før jeg konfronterer han med det
energica Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Menn altså.. Tror mange ganger at vist de unnlater å si ting, så blir det så mye mindre bråk i heimen.. Helt til vi finner det ut( vi er jo ikke helt dumme ), og da spør jo vi på rette og vranga, siden de " juger" Menn gjør det nok litt vanskelig for seg selv noen ganger :-) Hør med han en gang til, spør hvor festen skal være, sier han det en gang til; at det bare er hjemme hos en av gutta... Da hadde jeg Ekspoldert i hvertfall :-)
MammaTil3søte Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Er enig med deg energica. Det hadde jeg og...
børdi Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 fått lov???? Kan ikke nekte han da, men du kan si at du ikke liker det.
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 jeg ser ikke problemet egentlig. Menn utelater sjelden info, de bare glemmer at vi gjerne vil vite alle detaljer. Han har sagt at det er fest etterpå, så da tenker han vel sikkert at det er all info som er interessant. Hvis du stoler på mannen din så synes jeg bare du skal la det ligge. Men seff. Si at du har fått høre om festen med jentene og si at du synes det var litt rart.. Gutteutdrikningslag pleier jo ofte å være ganske så "guttete", mye skryt og testosteron, rart at de vil feste med jenter egenlig!
MammaDilla Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2007 Han sier han fikk mail om det for bare noen dager siden, og at jeg ikke har spurt om utdrikningslaget etter dette. Og hva annet enn å tro han på det kan jeg gjøre? Men jeg snudde på det og spurte hva han syntes hvis det var jeg som skulle på fest med et gutte utdrikningslag. Og da inrømte han jo at han ikke hadde vært så begeistret. Så spørs om han blir med på festen... Jeg skal ikke nekte han...
MammaTil3søte Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 Etter min mening var det litt av en detalj og utelate...
energica Skrevet 29. mars 2007 #11 Skrevet 29. mars 2007 Ja, det var det. Tror du ikke også at de tenker - lettere med tilgivelse enn tilatelse La han dra du, vis at du stoler på han Blir jo ikke værre enn en ur på by`n sånn sett
Eliise Skrevet 30. mars 2007 #12 Skrevet 30. mars 2007 Han sa han hadde fått mail for noen dager siden... Jeg tror ikke han har latt være og fortelle for å sjule, men glemt, eller rett og slett ikke følt at det var noe å fortelle. Menn er jo litt sånn de da =P Nei la han bare dra og kose seg!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #13 Skrevet 30. mars 2007 Han har sikkert ikke noe å skjule, men visste antakelig at du ville reagere. Menn er konfliktsky! Synes det er rart at di gidder å ha fest med et jentelag jeg da. Er det ikke "the last night" med gutta dette dreier seg om da? Min hadde nok fått lov å dra ( har jeg noe jeg skulle sagt egentlig?) Må jo stole på gutta våre. Har du grunn til ikke å stole på han kan jeg jo forstå at du er redd. Jeg har jobbet hardt med meg selv de siste årene med hensyn til sjalusi som ble utløst av utroskap for mange år siden. Mannen min får dra på akkurat det han vil. Men noen ting har jeg sagt at jeg ikke liker. Bla en jentegjeng som kompisene hans hang med en stund hvor alt dreide seg om sex og (unnskyld) suging og rompesex. Disse har de heldigvis etterhvert mista interessen for. Nå lar jeg det meste prelle av meg.......!!!!!
Brokade Skrevet 30. mars 2007 #14 Skrevet 30. mars 2007 Ja min mann hadde fått lov... Skjønner ikke helt hva som er problemet...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. mars 2007 #15 Skrevet 30. mars 2007 Jeg trodde at i et utdrikkingslag så skulle det kun være av det kjønnet som er den som blir utdrukket.Slik var det i alle fall før,vet jo ikke om ting har forandret seg. Om samboer hadde fått gått,hadde nok det,men jeg hadde vist ham at jeg var dritsur fordi han ikke fortalte meg hele sanheten.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #16 Skrevet 30. mars 2007 Åhhh, slutt å vær så utrolig KJERRINGER!
Slostril Skrevet 30. mars 2007 #17 Skrevet 30. mars 2007 Jeg signerer børdi, Februargutten og anonym over her.. Hvorfor i all verden skal ikke mannen "få lov"?? Får han ikke lov å snakke med damer han møter på andre fester/på byn heller da eller?
Brava Skrevet 30. mars 2007 #18 Skrevet 30. mars 2007 Jepp, min mann hadde "fått lov".. jeg stoler fullt og helt på ham. Situasjonen høres uproblematisk ut for meg i min situasjon. Det koker vel ned til tillit. Hvis man har grunn til ikke å stole på mannen sin (pga. tidligere erfaringer ol.) , er det noe annet og jeg vil forstå reaksjon og undring over hvorfor han ikke har vært åpen om detaljer omkr. dette utdr.laget osv. Jeg vet ikke hva slags forhold dere har, men om du stoler helt og fullt på ham er det vel ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #20 Skrevet 30. mars 2007 Hmm..jeg er ganske sjalu av meg faktisk, men tror ikke jeg hadde tenkt så mye på dette nei. virker jo nesten som han ikke får lov å feste med andre jenter.. jeg tror nok at han ikke tenkte på det.. menn er ofte mindre oppdatt av slike detaljer enn oss. annerledes om han hadde jugd direkte om det. da hadde det mer virket som han ville skjule noe. Men alvorlig talt. tenk så kjipt/ flau for han å ikke dra på utdrikningslag fordi det er andre jenter i lokalet. Kanskje egentlig ikke så rart at han ikke fortalte deg sannheten...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #21 Skrevet 30. mars 2007 Ja, han har noe å skjule. For han hadde nok ikke likt det om det var du som skulle og et guttelag var på stedet. Garantert!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #22 Skrevet 30. mars 2007 Jeg hadde nektet min å gå!!!!! fordi da løy han jo om hvor og hvem som skulle på festen, hadde aldri akseptert det!!! hadde han sagt det rett ut derimot..hadde jeg vurdert at han skulle fått lov!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #23 Skrevet 30. mars 2007 Han har vel så langt ikke løyet? Herregud, hvis min mann hadde nektet meg å gå noe sted, eller jeg måtte be om lov og få tillatelse, eller han hadde bestemt hva som var lov og ikke for meg, da ville han vært en psykopat, verken mer eller mindre.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #24 Skrevet 30. mars 2007 Hallo.... Jammen glad jeg ikke er gift med en som deg! Et ekteskap handler om kjærlighet og tillit, ikke manipulasjon og kontroll!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #25 Skrevet 30. mars 2007 Nemlig. Og viser han henne tillit med å holde tilbake info?? NEI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå