mysig Skrevet 29. mars 2007 #26 Skrevet 29. mars 2007 Eg bur 15 min unna butikken så eg såg an fysste på nettet ein aen plass og så gjekk eg innom å spurte om hu konne bestilla. Det gjekk 4 dage så hadde hu tatt di inn og eg kunne komma å henta min. Trur hu sende avgårde rimele kjapt, og si du sikkert av bur i Rogaland (hørres sånn ud;-) bør det ikkje ta mange dagene.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #27 Skrevet 29. mars 2007 Guddi=) Ka butikk va d? Eg kan jo alltids ta meg ein bytur, så får eg sitt an i virkeliheden åg fysst;) Eg e fra Jørpeland ja, du då? Jæren elle någe?
mysig Skrevet 29. mars 2007 #28 Skrevet 29. mars 2007 Eg vil nå kalla di stjerne eg då, men du får ringa å hørra. Kan jo ringa hu i Mamma-mia butikken au, så sleppe du å snakka engelsk :-) Natta
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #29 Skrevet 29. mars 2007 D kan eg jo, smart=) Hehe
mysig Skrevet 29. mars 2007 #30 Skrevet 29. mars 2007 Ikkje så enormt langt unna deg, holde te i Vindafjord. Butikken eg kjupte i ligge i Ølen,men eg he hørt rykte om at di he fått di inn i Haugesund au. Du får ta deg ein påsketur ;-)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #31 Skrevet 29. mars 2007 Ja, eg må meste d;) Vindafjord? Har eg alri hørrt åm faktisk:p Kor ligge d?
mysig Skrevet 29. mars 2007 #32 Skrevet 29. mars 2007 Tulle nå? Er jo den svææære kommunen. Neidå, hadde meste ikkje hørt om det eg heller før eg flytta herte. Ligge heilt nord i Rogaland, akkuratt her eg bur er det ca 50 min inn te Haugesund. Inngår i Sunnhordaland distriktet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå