Gå til innhold

Sommerpose??

2 prinsar å 1 prinsessa;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har quinny freestyle 3xl comfort å må bjunna å bruga sportsdelen ganske snart...gulle på 4,5 mnd har voxt udav baggen, har någen ein sommarpåse å anbefala?? Takke for tips=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte..

Skrevet

Faktisk er Quinny Freestyle 3XL posen veldig god. Jeg har den, og den kan åpnes helt ned til føttene, anbefales:)

Skrevet

Den e kje varme asså? Eg har ein dunpose (odenwälder me bamse inni) så eg har brukt i bagen, men syns den e for varme på sånne fine dagar me har hatt nå me 15 grader...?

Då du brette den ner bler an ikkje klompitte då?

;)

Skrevet

någen andre?;)

Skrevet

Det er enmye tynnere poseog når mandrar ned så kan man bare brette den litt, er liksom en "flapp" om du skjønner hva jeg mener. Finfin vår/høst pose:)

Skrevet

ok,takk=)

E an dyre? å kor får du kjupt den? :)

Skrevet

Har bestilt meg Lodger sin, ikke fått den enda, men den er tynn nok til å bruke til vår/høst. Så er det disse erteposene der du kan bestemme fargene selv, på ett av nettstedene for bæresjal. Lurer på om det var dotedot.

Skrevet

Jeg har bare dyne på han i vogna nå.....

Skrevet

Kor bestillte du den lodger? såg fine ud;)

Skrevet

prøve litt t eg;)

Skrevet

Mamma-mia.no selger Lodger. Eg he kjupt min der, an er knallherlige. Har begynt å bruka an nå, Voksiposen blei for store og klumpete i sportsvognå.

Skrevet

Kossen ser din Lodger påse ud då? Eg har svarte vågn..ka anbefale du?;)

Skrevet

He svarte vogn eg au, mæ litt grått på. He beige pose, trur an hette hazelnut elle nåke sånn. Syns det er nøytralt og fint, men hadde eg ikkje vore så fornuftige og tenkt litt langsiktig hadde eg definitivt kjupt turkis te gutt elle knallrosa te jenta. Det er jo så fint te svart. Du kan lesa litt meir her :

http://www.lodger.nl/index.asp?taal_id=2&model=1&id=145

Skrevet

Takk=) Eg får sjikka litt;)

Skrevet

Den turkise ville eg hatt, men blomster?? E jo ein liden guttebasse så sga sidda åppi:p Kan d vær fint? hehe

Skrevet

Ja, eg har definitivt falt pladask. Syns posen både er fin og praktisk og tulla liker seg godt oppi ho òg. Dessuten er den litt mer "lettvint" enn Voksiposen eg har fra før, Lodgeren har nemlig borrelåslukking :-)

Skrevet

Men du så har påsen fra før av..koss e d me blomstene? E di jentitte? Eg e litt kresen ja;p Men syns påsane va knallkule;)

Skrevet

E d stjerner på den turkise forresten? hehe;p

Skrevet

Syns nok blommane ser litt jentitte ud, men eg he bara sitt an på nettet ikkje live. Den eg he er det bara nåken små merke på, ligne litt på klæsmerkelappar. (Sko forresten tru eg va totalt schizofrene, skrive skikkele dialekt her eine øyeblikket og så nynorsk neste øyeblikk ;-))

Skrevet

Hehe, la kje marke t koss du skreiv eg:p Men eg ser nå at d e visst stjerner på di t guttar:) Men kor betillte du an då? Fatte ingenting på den siå eg;p

Skrevet

Er du inne på Lodgersiå elle mamma-mia.no. På mamma-mia velge du nettbutikk og vogntilbehør og så ligge di heilt nederst på rullegardinmenyen.

Skrevet

Hmm..va på lodger siå, men sga c ka eg får t på mamma mia...takk for jelpå=) Kor lange ti jekk d før du fekk an? ;)

Skrevet

Hmm...trur kje eg tør å bestilla an der, sto at d va blomster, eg ville jo hatt stjerner, men på Lodger siå, så va dårr et nommer eg konne ringa å bestilla di på, eg får prøva d imårå=)

Natta=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...