Leee Skrevet 1. april 2007 #26 Skrevet 1. april 2007 Fordi jeg mistet forrige gang kan jeg denne gangen velge om jeg skal føde vanlig eller med KS. Det er ingen medisinske grunner til at jeg ikke kan føde normalt, men personlig velger jeg KS fordi jeg føler dette er sikrere. Men det er jo fordeler og ulemper med begge metodene, så ta en god prat med jm. Uansett hva det blir til, er det bra å være godt informert om hva som skal skje.
Gjest Skrevet 1. april 2007 #27 Skrevet 1. april 2007 Ok. Vil være 100%sikker på det jeg velger. Alle fødsler er jo forskjellige,men det kommer til å føles lettere når jeg vet bedre hva jeg går til. Har du begynt å kjøpe inn ting til den lille? Vi har arva en sprinkelseng,og den har vi allerede plassert på soverommet. Har lagt noen bamser oppi der inkl. den jeg har sydd til bebisen:) Prøver å la være å handle,men det er ikke lett. Har kjøpt inn litt tøy da:) Gleder meg til å handle de større tingene og få de i hus. Du har vel sikkert litt fra sist?
Leee Skrevet 1. april 2007 #28 Skrevet 1. april 2007 Jeg har alt jeg trenger, bortsett fra vogn. Har ikke bestemt meg for type vogn enda, så dette må vente. Jeg hadde egentlig tenkt å vente med å handle klær til vi vet kjønnet, men har ikke helt klart å la være. Det har altså blitt et par bodies :-) Det er jo kjempegøy å handle inn ting og tang, og det får tiden til å gå litt fortere, så det syns jeg vi kan unne oss selv om det er litt tid igjen :-)
Gjest Skrevet 1. april 2007 #29 Skrevet 1. april 2007 Ja:) Er kjempe gøy å handle inn ting:) Vi skal ha en simo kombivogn. Er mye som er bestemt,men som ikke er handla inn. Bare sånn at vi ikke har alt lenge før bebisen kommer;) Har ikke bestemt oss helt for stellebord enda da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå