Gå til innhold

Noen fra Arendal/Aust Agder her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lite aktivitet på treffsidene,så jeg satser på å finne noen her som kanskje vil treffes... Bor selv i Arendal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor litt utenfor Arendal :-)

Skrevet

Så gøy:) Når har du termin? Jeg har enten 15. eller 24.august(mens/ul).

Skrevet

Har termin 21 juli så vi er jo ganske nærme hverandre der hehe

Skrevet

Så spennende:) Er det din første? Vet du kjønnet? Er første for min del. En liten gutt:)

Skrevet

Dette blir tredje for min del. Har ei jente på snart 10 år og ei på 18 mnd. Dette blir tredje jenta hehe så det blir ganske så hektisk, men mellomste skal jo være i barnehage mens jeg går hjemme, slik at minste jenta får all oppmerksomheten :-)

Skrevet

Hvor gammel er du?

Skrevet

Så gøy da:) Var sikkert litt rart for eldstejenta di da den mellomste kom til verden.. Hatt deg for seg selv i flere år,og så plutselig må ho dele:)

Jeg gleder meg så til lillegutt kommer til verden at jeg ikke vet åssen bein jeg skal stå på.. hehe.. Alt forandrer seg jo,men jeg er sååååååå klar for det.. hehe.. Eneste jeg er liiiitt skeptisk til er fødselen,men det går nok helt fint:)

Skrevet

Ja ho syns det var litt rart, er jo vandt til å få all oppmerksomhet, og nå fikk ho ikke det lenger. Men sambo har vært veldig flink hele tiden med ho. Har slitt med bekkenlåsning så det har ikke vært så mye jeg har kunne gjøre med ho. Og nå er det akkurat det samme, men har fått 50 % sykmelding så da går det greit.

Fødsel er noe dritt for å si det sånn. Ser ikke frem til det jeg heller, så det er bare å knipe igjen :-)

Skrevet

Hehe... Av en eller annen grunn så tror jeg ikke det bare er å knipe igjen;) Jeg har heldigvis ikke fått bekkenløsning enda(bank i bordet).

Du har skikkelig flaks når det gjelder tøy da,for det er mye du slipper å kjøpe. Jeg har og flaks,for svigerinna mi fikk en gutt i august i fjor,så jeg kan arve litt derfra:)

Gleder meg t å se åssen sambo takler farsrollen:) Han er veldig flink med nevøene sine da. Og niesene mine har falt helt for han:) Spesielt ho eldste,for ho spør alltid om han vil spille badminton med henne.. hehe..

Skrevet

Ja jeg er heldig når det gjelder tøy :-) nå blir det liksom bare å kjøpe for å ha noe nytt og ikke bare arvetøy. Har ei søster som jeg arver mye tøy av også, ho er hekta på kjoler, så lille snuppa har nok av det hehe.

Mannfolk er litt rare der, men det har sikkert noe med hva de er vandt med fra før av. Her er det litt slik at vi kvinnfolk mestrer alt, men når det kommer til mannfolk så kan de bare gjøre en ting av gangen. det er merkelig det der, vi er jo ikke super mennesker heller... så det kan bli spennende å se hvordan han takler å ha to små i hus.

Skrevet

Føler jeg er veldig heldig,for han er veldig involvert i graviditeten. Koser med magen,drar meg med inn i babybutikker(han er faktisk verre enn meg der),måler opp for å sjekke at alt passer. Han er med på alt:) Det er kjempe artig:)

Blir sikkert utfordrende å ha to små i huset,men sikkert kjempe gøy også:) Og det er jo greit at det ikke er så lenge mellom de to minste. Selvom eldste jenta di sikkert er flink med ho mellomste så tror jeg nok det blir et litt tettere bånd mellom de to minste. De kommer til å ha litt mer til felles lissom.

Skrevet

Syns du er heldig som har en samboer som er like opptatt av svangerskapet som deg selv. Her er det motsatt, kunne ikke brydd seg mindre føler jeg. Men tror det ligger i genene hehe. Selv om svigermor bor 150 meter unna oss så er ho sjelden på besøk, syns det er litt synd, men de er nå slik.

Her kommer følelsene frem når han har drukket litt alkohol, da foteller han meg hvor glad han er i meg, og at det er ikke noe mer han vil enn å gifte seg med meg... Jeg står der som et spørsmålstegn hver gang han sier noe slikt, det er liksom ikke dagligkost. Men kosete er han nå, det skal han ha..

Det er derfor jeg ville ha en til slik at det ikke ble som å ha to enebarn, siden aldersforskjellen er såpass stor. Men storesøster er veldig fllink til å passe på og leke med lille snupp da.

Har du handlet inn masse enda eller? bitt av basillen hehe

Skrevet

Jeg prøver å holde litt igjen,men jeg har kjøpt litt tøy:) hehe.. Kan nesten ikke dy meg når jeg først er i byen:) Og så har jeg kjøpt babyalbum og barnecd:) Blir nok litt på fredag og. Skal til byen og hente noen solbriller og bordkort+menyen til bryllupet. Vi gifter oss om 17 dager:)

Er ikke ofte svigermor er her heller. Ho syns det tar så lang tid å kjøre.. 20minutter.. hehe.. Jaja.. Er litt kjipt,men vi pleier å stikke innom når vi er i nærheten av der svigers bor. Svigerfar har vært innom en del ganger. Han syns det er veldig gøy å se om det er noe han kan hjelpe til med. Han har mildt sagt lopper i blodet,så er det noe som vi trenger hjelp med så er han fort på plass:)

Sambo var ikke så veldig følelsesmenneske da vi traff hverandre,men jeg har mykna han opp:) Mistenker at jeg er et friskt pust i familien hans,for ingen av de viser så mye følelser,og jeg viser nesten alltid hva jeg føler:) Svigers ble helt paffe første gang jeg gav de en klem,men nå er de litt mer vant til det..:)

Skrevet

Gratulerer ...gratulerer, så gøy da :-)

Blir det voldsomme planer for dagen eller mer i rolige former?

Vi har planer om å gifte oss vi også, men vi vurderer å ta det i det stille, ta med oss forloverne på tur i en uke og heller ha en skikkelig vennefest etterpå. Tror vi har mer glede av det og flere minner.

Har gått til det store skritt å handle vogn allerede... en bugaboo cameleon og er kjempefornøyd. Vogna er tatt i bruk allerede som sportsvogn, vi klarte ikke å vente, så nå står quinny vogna bare å støver ned hehe.

Skrevet

Takk:) Vielsen er på fredagen,og da er det foreldre og forlovere til stede. Dagen etter skal vi ta bilder og spise middag sammen med venner og familie:) Blir 32stk tilsammen på lørdagen. Blir kjempe koselig:)

Vi har funnet vogna vi skal ha,men har ikke kjøpt den enda. Mamma skal kjøpe den til oss. Har planlagt å handle mest mulig samtidig.

Har forresten seng. Fetterene mine og niesene mine har hatt den før oss,så den er ikke akkurat ny. Er vel 25år eller noe.. :)

Men jeg må stikke nå. Skal lage middag t sambo kommer hjem:) Snakkes:)

Skrevet

Snakkes :-)

Skrevet

Bor i Lillesand:) Og satser på å føde i Arendal når august kommer...

Skrevet

Bor på Evje jeg... venter mitt andre barn i juni.

Skrevet

Koselig å se at vi er flere her inne :-)

Skrevet

Enig:) Har virka som jeg nesten har vært den eneste. Gøy å se at vi er flere:)

Skrevet

Hei sørlandsjenter. Jeg bor i Arendal og venter mitt 2. barn i september.

Skrevet

Hei Leanna:)

Ser du har termin på bursdagen min:D Vet du om det er jente eller gutt du venter? Hva har du fra før?

Skrevet

Fikk en gutt ifjor, men han fikk ikke leve. Jeg skal på ultralyd 12. april, håper på å få vite kjønnet da. Jeg har mens-termin 14.september, men satser på å få keisersnitt noen dager før dette. Gleder meg veldig til ultralyden :-)

Skrevet

Å,så trist da:(

Kan tenke meg du gleder deg til ultralyden... Åh.. Jeg har lyst å ta ultralyd igjen jeg... Er så gøy å se den lille krabaten bevege seg rundt inni der:)

Er det grunnet den forrige graviditeten du skal ha keisersnitt? Jeg står litt på vippen der. Venter på å få time hos en jm på sykehuset som er spesialist på fødselsangst. Håper at en omvisning på fødeavdelingen og en prat kan berolige meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...