Gå til innhold

Hvilken vogn har dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har valgt Hartan Skater S fordi vi var veldig fornøyd med denne til første mann og har brukt den i 2 år. VI prøvde quinny comfort 3 xl, men gikk tilbake til Hartan fordi den var så ustabil og veltet lett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga Cerox med softbag i fargen Jungle/lime. Får den over påske... Gleder meg!!! :)))

Skrevet

Vi har Quinny Freestyle 3xl comfort. Med Dreamybag. Den er rød og fin, og sportsdelen kan stus begge veier. Det går an å sette barnesete oppå den også (BeSafe izi kid og Maxi Cosi jaffal). Gleder meg til å trille i våren!

Skrevet

Emmaljunga Edge Duo Combi Pasific

Skrevet

de skal teste vogner på tv2 hjelper deg i mårra kl 20.30 tror jeg d var.. se på den du så kanskje du finner ut hvilken vogn som passer best for deg..

Skrevet

Emmaljunga edge duo mener jeg den heter! Falt skikkelig for vogna, liker mere det klassiske enn det moteriktige jeg da. Ulempen er at den er en del tyngre enn f.ex teutonia sin. Men skal ikke bære den hit og dit akkurat, så tror det skal gå fint. Har desverre ikke fått prøvd den enda, da lille gull stortrives i mamma`s mage foreløpig! Men gleder meg sååååå til å trille!!!

Skrevet

Teutonia Spirit S3!

Hadde brio kombi til den første og denne virker som rene drømmen i forskjell. både trillekomfor og størrelse.

Har jo ikke brukt den enda men har store forventninger!

Skrevet

Har valgt high treck fra bebe conforte... selges og sees på babykos.no mangen av vennene mine har den og den e veldig god... men ganske så dyr...

Skrevet

Vi har valgt ei knall rød Brio Kombi 2006-modell. Betalte 3500 for den. Da var den helt ny og på salg. Har sånn understell med vendbart håndtak og kraftige hjul.

Vi falt for løsningen, funksjonell, rimelig og fin vogn. Ikke så tung som mange av de andre kombivognene heller. Veier 16 kg med bagen oppi.

Skrevet

vi har en ABC design kombivogn.. syns den er veldig fin og praktisk!

Skrevet

Emmaljunga city cross, med city bag!:)

*litt småforelska i den vogna:):)*

Skrevet

Vi har kjøpt en skikkelig "sentrumsvogn" vi, Bugaboo Chameleon, den blir levert i midten av april, og jeg gleder meg skikkeig til å ta den i bruk. Bagen er stor og god, og vognen er lett i vekt og veldig lett å kjøre, kan også klikke på bilsete på understellet. Gleder meg masse til å få den!

Skrevet

Emmaljunga Classic duo i svart skal vi ha =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...