elly belly Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Sniker meg inn fra 2. tri jeg... ) Jeg snuser rundt etter vogner for tiden og har for lenge siden innsett at det er en vognjungel der ute. Har falt litt for Quinny og One Tree Hill sine vogner som man kan ha bag og klikke på maxi cosi. Pluss at den er en fin sportsvogn når jenta blir litt større. Hva har dere valgt og hvorfor?
Forskeren Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Har One Tree Hill fra førstemann, veldig fornøyd. Men alle vogner har fordeler og ulemper. Fordelen med denne er at den er veldig lett (lett i vekt, lett å legge sammen, lett å kjøre), og ikke minst stilig (selv om mange mener det ikke bør telle i vognvalg...). Ulemper er at bagen er noe mindre enn f.eks simo/brio (men ikke så veldig mye mindre egentlig), at sportsdelen er vendt fra mor (selv synes jeg ikke det har vært noe problem), at fotbrettet ikke er regulerbart (heller ikke noe problem her). Skal man ha "alt" i en vogn, blir den veldig tung og tar stor plass. Så man må jo prioritere. Vogna har vært i daglig bruk over 2 år nå, snuppa sover veldig godt i den.
nybakt_mamma Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 vi har kjøpt jane slalom pro. den var det med bilsete som man kan klikke på understellet. har jo ikke fått prøvd den skikkelig enda (termin 13.06) men er så langt fornøyd..
Mamma`n til 2 Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Har en emmaljunga nordic som vi brukte på 1.mann og skal nå bruke den igjen. Var veldig fornøyd. En liten og nett vogn som ikke var så vanskelig å håndtere for meg (er litt liten). En vogn som passer godt for vårbarn, men bagen kan bli litt liten om vinteren med tanke på voksipose osv. Her er ikke det noe problem, da begge er/blir født i april og de bruker ikke bagen til vinteren igjen.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Vi har kjøpt Teutonia Mistral med sofbag. Dette fordi jeg har hørt masse positivt om vogna (kjenner mange som har den). Den blir også veldig liten når man slår den sammen, og den er lett!
venter 1til<3 Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 har kjøpt en simo bag vogn...den va kjempe fin:)
Annette78 Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Brio Happy med kompakt understell. Det er foresten testing av barne vogner på Tv2 hjelper deg i kveld
venter 1til<3 Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 å den kjøpte æ fordi æ bare har brukt simo vogner når æ har trilla tur me onger æ har passa å synes dem va kjempe gode å trille å å enkel å klappe i hop:)
dikke Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 Vi har fått en briosak av svigers. Satser på at den gjør jobben sin
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #12 Skrevet 28. mars 2007 Vi har kjøpt Simo kombi fordi den har så stor bag at chiquitin framleis kan ligge i bagen til vinteren (synes ein liten baby på 6 mnd treng å ligge i bag). Elles falt valget på den pga at den er stødig og god å trille, og den ser fin ut Også var den på salg (hadde ikkje kjøpt ny vogn viss vi ikkje hadde fått den så billig) Kjem til å kjøpe sportsvogn i Mexico neste vår sidan dei er billige der, så Simoen blir mest sovevogn når vi kjem heim. Men Simo kombi kan brukast fram til 4 år, så det er ikkje noko problem (vi vil berre ikkje ha med den store vogna til Mexico, reiser med Mei Tai/sjal og kjøper vogn den dagen vi kjem fram)
ninsoer Skrevet 28. mars 2007 #13 Skrevet 28. mars 2007 Vi har kjøpt Simo kombi fordi den har så stor bag at babyen fremdeles kan ligge i bagen til vinteren. så var den oxo på tilbud. kjempe fin vogn. Go å trill..
Mamma til HogM Skrevet 28. mars 2007 #15 Skrevet 28. mars 2007 Vi har Emmaljunga Duo Edge Combi (er vel det den heter) til førstemann som vi har vært veldig fornøyde med. Stor fin bag vi hadde hele vinteren/våren med pose i (har aug. barn) og fin sportsvogn nå. Den er litt tung og "stor", men det har gått veldig fint. Nå har vi kjøpt søskenvogn siden Henrik bare er 21 mnd når lillesøster kommer. Og da kjøpte vi One Tree Hill med bag og sportsdel. Synes de vognene er kjempe fine og lette og trille. Ville valgt OTh fremfor Quinny, men det er hva jeg mener.
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #16 Skrevet 28. mars 2007 Vi har kjøpt Simo Kombi softline 2007 modellen. Vi er førstegangs og aner egentlig ikke så mye om vogner. Men vi fallt for den med en gang vi så den, sandfarget vogn med softbag oppi. (Kan se bilde om du trykker på profilen min) Vi har ikke sansen for trehjulinger etter at den ene velta når dama i butikken hang jakka si på den. Men det er også litt fordi den rett og slett ikke passer her hvor vi bor. Masse grusveier og slikt, og har fått høre at den vogna er stabil. Venninna mi i nord har den, og hun er knallfornøyd med den. Jeg er ikke noen moteløve, og vil derfor ikke velge noe veeeeldig moteriktig.. Liker den vogna også fordi det er stor bag på den og knøttet ligger bra i den..
Coria Skrevet 28. mars 2007 #17 Skrevet 28. mars 2007 Vi har også Teutonia Mistral fra forrige gang, og er kjempefornøyd! Liten, lett og med en utrolig grei mykbag!
Mamma til to tette Skrevet 28. mars 2007 #18 Skrevet 28. mars 2007 Vi har valgt emmaljunga cerox 360 i svart med citybag til. valget vårt avhengte av plass i bil (har polo). Står i stuen nå og gleder meg masse til å ta den i bruk!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 28. mars 2007 #19 Skrevet 28. mars 2007 vi har kjøpt Brio Kombi 2007:) elsker den vogna:) åsså har vi kjøp Brio Duo 2005. Den skal vi bruke i barnehage
Jente1980 Skrevet 28. mars 2007 #20 Skrevet 28. mars 2007 Teutonia spirir S3, med softbag. Kjempegod å trille, skal gå masse tur med knøttet:) Er lett, tar liten plass og enkel å legge sammen!
snart4barnsmamma Skrevet 28. mars 2007 #21 Skrevet 28. mars 2007 Teutonia prestige duovogn har me valgt denne gangen...
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #22 Skrevet 28. mars 2007 vi endte opp med simo kombi.. utrolig godt fornøyd med vogna..
mamma >to gull Skrevet 28. mars 2007 #23 Skrevet 28. mars 2007 Simo kombi vogn, førstegangs så kjøpte den fordi jeg vet det er kvalitet og en fiiin vogn;)) Gleder meg til å gå ut og trille..!!
flashdancepants Skrevet 28. mars 2007 #24 Skrevet 28. mars 2007 Vi har kjøpt Teutonia Mistral, fordi den er solid, ser bra ut, er fin å vokse i - men viktigst; den får plass i vår knøttlille bil!
A.C.G. Skrevet 28. mars 2007 #25 Skrevet 28. mars 2007 Har kjøpt Hoco Diamond produsert i østerike kombi vogn.. (kjøpte den i går) Gleder meg til å gå ut å trille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå