Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn og kunne tenkt meg to til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt på 3,5 og jente på 6,5mnd.Jeg har lyst på en til men det har ikke min samboer!!!!!

Skrevet

4 gutter og 2 jenter.

De er 22,20,18,15,8 og 1,5 år gamle.

Tenker det er nok nå =)

Fornøyd med dem jeg har fått.

Skrevet

Tooo! Jente tre og gutt 6mnd :o)

Skrevet

Har to jenter - ei på 3 år og ei på 3 mnd.

Nå er det stopp for vår del.

Skrevet

To her. En jente på 9 år og en gutt på 16 mnd.... Jada, stor forskjell. Etter to små med kolikk, så blir det nok kroken på døra for min mage-hybel. Så her blir det ikke flere!

Skrevet

Jeg har to- på fem og tre- men kjenner at jeg er skikkelig babysyk om dagen.... tror det er fordi minsten er blitt så stor og veslevoksen....

Skrevet

Jeg har to, gutt på 4 1/2 og jente som er 2 år i dag! :) Jeg er SÅÅÅÅ ferdig med barn! (tror jeg... hehe...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...