mamma til tre søte små:o) Skrevet 17. april 2007 #26 Skrevet 17. april 2007 Har 3 barn og kunne tenkt meg to til:)
Mon-75 Skrevet 17. april 2007 #27 Skrevet 17. april 2007 Gutt på 3,5 og jente på 6,5mnd.Jeg har lyst på en til men det har ikke min samboer!!!!!
Northernlights Skrevet 21. april 2007 #28 Skrevet 21. april 2007 4 gutter og 2 jenter. De er 22,20,18,15,8 og 1,5 år gamle. Tenker det er nok nå =) Fornøyd med dem jeg har fått.
selfangerkjerringa Skrevet 21. april 2007 #30 Skrevet 21. april 2007 Har to jenter - ei på 3 år og ei på 3 mnd. Nå er det stopp for vår del.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #31 Skrevet 21. april 2007 To her. En jente på 9 år og en gutt på 16 mnd.... Jada, stor forskjell. Etter to små med kolikk, så blir det nok kroken på døra for min mage-hybel. Så her blir det ikke flere!
Feit og freidig <3 Skrevet 21. april 2007 #33 Skrevet 21. april 2007 Jeg har to- på fem og tre- men kjenner at jeg er skikkelig babysyk om dagen.... tror det er fordi minsten er blitt så stor og veslevoksen....
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 21. april 2007 #34 Skrevet 21. april 2007 Jeg har to, gutt på 4 1/2 og jente som er 2 år i dag! Jeg er SÅÅÅÅ ferdig med barn! (tror jeg... hehe...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå