Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Og hvor mange kunne dere tenke dere??
Art1 Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Heisann, jeg har en gutt på snart 4 år også kunne jeg kanskje tenke meg en til ettervært..
titt tei :) Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har 1 gutt og 2 jenter og det holder nok:)
frøkenfryd:) Skrevet 30. mars 2007 #9 Skrevet 30. mars 2007 jeg har 2 gutter 6 år og 6 mnd. skal drive på til jeg får en jente. hihi
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. mars 2007 Hehehe, hva om du ender opp med eget fotballag til slutt da???
Pige81 Skrevet 30. mars 2007 #11 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har ei, øsnker en eller to til :-) Må bare finne Mr.Right først ;-)
stinky-monkey Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 Hei, jeg har to tøffe gutter, og ei lita prinsesse :-) 99% sikker på at jeg har nok med de :-) ( ..men så har jeg lært at man skal aldri si aldri ;-)
mum4 2girls-81 Skrevet 2. april 2007 #14 Skrevet 2. april 2007 to jenter på 1 og 3. Kanskje en gutt også om et par år:)
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 4. april 2007 #16 Skrevet 4. april 2007 Gutt på 6, Jente på 3, og baby på vei. 14 uker på vei, termin 03.10.07
blåbæret Skrevet 8. april 2007 #18 Skrevet 8. april 2007 Vi har to. Mannen min vil ikke ha flere, mens jeg har alltid drømt om tre så vi får se hvem som vinner :0)
Pirjo Skrevet 10. april 2007 #19 Skrevet 10. april 2007 Jenter på 5 1/2 og 9... Tror ikke det blir flere, for det er deilig at de begynner å bli så store og selvhjulpne. Men har egentlig alltid sett for meg at jeg skal ha tre barn, da.
ungdomsmor Skrevet 10. april 2007 #21 Skrevet 10. april 2007 har tr,to jenter og en gutt,tro ganske sikkert jeg er ferdig nå
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 11. april 2007 #22 Skrevet 11. april 2007 Vi har tre, tvillinggutter på fire og jente på 16 mnd. Varierer fra dag til dag om vi vil ha flere eller ikke...tiden får vise
barnimagen3 Skrevet 11. april 2007 #23 Skrevet 11. april 2007 To jenter og venter vårt tredje barn 16 mai(skal ta keisersnitt)
##lykkeliten## Skrevet 15. april 2007 #24 Skrevet 15. april 2007 Jeg har to gutter fra før av, pluss at min mann har ett barn fra tidligere forhold. Så venter vi bebis i slutten av juni.. Det blir tilsammen 4 det, og holder i massevis!!
75 modell og mamma til 6 Skrevet 17. april 2007 #25 Skrevet 17. april 2007 Vi har 6 barn. 3 jenter og tre gutter.... jeg ønsker meg flere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå