Gå til innhold

HAR DU VÆRT PÅ UL? HVA FÅR DERE?


(-: Ida&Tilde sin mams :-)

Anbefalte innlegg

Vi var på ordinær UL tirsdagen i påsken. Fantastisk!!

Alt sto bra til :-) Er så glad og lettet. Det var så artig å se, babyen pillet seg på nesen, gapet og "viftet" med lillefingeren :-)

 

På forhånd var jeg så sikker på at det var jente. Måtte si til meg selv: "det kan like godt være en gutt". Men det så ut til at min følelse stemte. Det er nok ei lita jente der inne :-) :-)

 

Termin ble flyttet fra 2. til 5. sep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var på 3d ultralyd fredag i påsken, å fikk beskjed om at det var 80-90 % sikkert at det var en gutt :-)

Siden det var tidlig( var 16+1) så kunn hun ikke si for sikkert, men skal på ordinær ul den 23, så da får vi sikkert svar.

Har jente fra før av så det kom som et sjokk, "kjente" jo på meg at det var en liten jente der inne, he he :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på UL, men ville ikke vite:) Samboeren går rundt å kaller magen for lillebror... hehe! Hadde vært gøy med en jente siden vi har en liten gutt fra før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..vært på UL i dag..

Både sambo og jeg har ment at vi venter jente

-og jaggu mente ikke jordmor det samme som oss! :D

 

Terminen ble flyttet fra 14. til 22. sept

-ellers var alt i skjønneste orden med frøkna!

Dette har vært en veldig, veldig fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL på KK (haukeland) igår:) Er 18+6, å venter ei lita tulle:) Terminen ble flyttet 2 dager.. Fra 11 til 9 september..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på UL i går. Det var kjempeartig å se den lille turne rundt. Er egentlig overrasket over at jeg ikke kjenner mer liv enn jeg gjør. Jordmoren sa det så veldig ut til at det blir en jente. Jeg kunne IKKE se det, men har hatt jentefølelse hele tiden. Terminen ble flyttet fra 5. til 13.sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også på UL igår, men JM svarte et kjapt og kontant "NEI", når vi spurte om hun kunne se hva det var... så her blir det 3D på Majorstua! :)

Er jo noen JM som ikke vil si hva det er, og vi hadde tydeligvis en "av de" igår.. Ellers stod alt bra til med den lille! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL om 14 dager. Gleder meg å håper vi klarer å se hva det er. Har guttefølelse... Alle sier det blir en gutt. Har jente fra før så hvis det blir gutt har vi en av hvert og hvis det blir jente så har vi mye arveklær... Så det spiller ingen rolle.

 

Gleder meg!!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda , der inne lå det ei lita sprellende prinsesse !! Fikk med oss nydelige profilbilder av henne . Jeg ser på dem annenhver time og er sååå stolt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på UL idag, og får en gutt! Jippii :-) Alt stod bra til med den lille.

 

Til dere som ikke har kjent spark enda: Jeg har ikke kjent spark enda (er i min 19. uke), men jordmor sa det trolig skyldtes at morkaka mi lå som polstring mellom barnet og "ytter"magen min. Og dette er helt ufarlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL 10.april og alt så bra ut med den lille jenta vår! :)) Magefølelsen min ang. kjønn stemte derfor også!! :) Termin ble samtidig flyttet fra 5. til 10. september! Forøvrig var undersøkelsen fantastisk for både meg og sambo! Jenta vår var så aktiv at jordmor klarte nesten ikke å ta nån fine bilder til oss, men noen ble det da! :) Til tross for dette har jeg bare såvidt bynt å kjent noe liv der inne! Ligger vel mye "spekk" i veien da tenker jeg, hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I dag har virkelig vært den store baby dagen. Først time hos jordmor- Var en grei time, synes ikke jeg fikk så mye ny informasjon.. men jeg er vel ganske godt opplest her på BIM og andre nettsider.

 

Jeg fikk høre fosterlyden- som var helt normal og fin.. med noen sparkk i ... dunk dunk.. flopp flopp.. sa det :)

 

Ellers var det berømte symfose(?) målet mitt 19 cm...juhuuu akkurat helt fin det også.

 

Timen til ultralyd på sykehuset har jeg bare gledet meg til, men synes virkelig at sykehus er skumle.. kjenner at jeg gruer meg til å ligge i en sykeseng og ha masse hvitkledde folk rundt meg.

 

Jeg la meg ned å kikket og kikket .. men synes jeg bare så rare klumper og ribbbein.. hehe..

plutselig kom det lille ansiktet frem.. la der og momset og sugde på tommelen.. NYDELIG - selvfølgelig!

Det visste seg etter en halvtime at den lille i magen var en gutt :) Så nå er det stavfestet det jeg "visste" fra før... en liten gutt bor i mage min. :)

 

Juhuu.. tror jeg er lykkelig i dag gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på UL og så en skjønn liten gutt der inne. Jeg spiste en Toppris litt før vi gikk inn, så han sparket og var i kjempeslag under hele ULtimen! Kjempegøy for oss, men jordmor måtte jobbe litt hardere for å få tatt mål alle steder av babyen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL i går, og vi får en liten gutt!!! :D

 

(i følge den kommende far og den kommende bestefar skal han bli fotballspiller eller langrennsløper...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg skal på UL i morgen!! gleder meg!!! hehe.

 

men vi skal ikke vite hva vi får. hehe (men håper eg ser hva det kan bli selv. ) fikk ikke lov av typen å spørre. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...