Gå til innhold

HAR DU VÆRT PÅ UL? HVA FÅR DERE?


(-: Ida&Tilde sin mams :-)

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne ha en tråd på dette:-) Jeg skal på UL i morgen! Hååååper jordmor klarer å se hvilken krabat som ligger inni magen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åhh så spennende, jeg skal ikke før om 1 mnd ca (19 uker) men håper de kan se det da jeg også. Spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skikkelig spennende! spesielt siden jeg hele tiden har hatt 110% guttefølelse... gøy å se om det stemmer eller ei! Blir selvfølgelig like glad uansett hva det viser seg å være da:-) bare kjekt å få vite, og føle at vi blir litt bedre kjent med hybelboeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke før om fire uker ( er da 19 uker på vei), gleder meg som bare det.

Men tror jeg er nødt å bli enig med min kjære om vi skal vite det eller ikke, for vi klarer ikke bli enig :s

gjør vi egentlig ikke når det kommer til noe med babyen.. hehe ikke navn engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på privat ultralyd nå på fredag, håper de da klarer å se kjønnet...=0)

Vi ønsker begge å få vite det. Hvis ikke så får vi vente til den ordinære ultralyden den 17 april.

Svinger veldig mellom gutte følelse og jente følelse...Har veldig lyst på en jente, men tror det blir gutt siden jeg har 2 gutter fra før.

Begge deler er like velkommen og like elsket =)

Har navnene ferdig både til gutt og jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 2.september, og var på den ordinære ul på fredagen,og vi får gutt...skal tilbake om 3 uker,fordi knøttet var så urolig ,så hun så ikke så nyrene så godt...men alt så bra ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på ultralyd i går. Trodde jeg var 18 uker på vei, men så var jeg bare 16. Men i magen lå det en frisk og rask gutt på 16 cm. Vi ble så glade, spesielt pappa da han fikk se at det var en liten snopp der! Endelig kan han melde inn gutten vår på ManU. Haha…må le… Gled dere til ultralyd, det var så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi va på ultralyd sist fredag, og gynekologen sa at det mest sansynlig er en lillebror som kommer :) Men hun var ikke helt sikker, vi så en liten tut, men lillekaren va såpass urolig at hun ikke ville si med sikkerhet at det var en lillebror. Vi skal på ny ultralyd i slutten av april, så da får vi kanskje se med sikkerhet om det er en lillebror som kommer :)

 

Så vi ska smøre oss med tålmodighet en stund til, før vi tør å ta av med shopping av blåe ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk en antydning på jente:) hehe, jeg eeeelsker rosa, så det hadde vært moro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på ul på 14 dager, 10 april! jeg "gleder-gruer" meg, har heldigvis hørt hjertelyd og nå har tassen begynt å sparke også=) vi skal vite kjønnet om mulig, hvis ikke blir det 3d ul på oss! sist fikk vi ikke vite det og da kom det ei prinsesse. jeg har litt guttefølelse denne gangen, men begge deler er selvsagt like velkommen til oss=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på UL i går. fikk termin flyttet fra 1 september til 8 september. og jeg får en liten jente!!!!!!!!!! Gleeeeeder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda 9 dager til jeg skal på ul :( klarer nesten ikke vente mere jeg nå :) tror ingenting nå ... har ei tulle fra før :) begge er like velkomne å elsket, men jenta snora drar litt sterkere, vet ikke hvorfor!!!

 

er sikkert pga at jeg er så pynt i pynt dill i dall ting på 1.mann også :)

 

bare å vente, men dere skal få beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på UL men vi ville ikke vite kjønnet... Babyen var frisk og fin og da er det ikke noe mere vi trenger å vite.. Fikk termin flyttet fra 1. til 2. sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har hele tiden trodd og håpet på jente.

Idag var vi på UL, og fikk vite at det var en frisk og sprek gutt!

Er superglad enda:-) Man kunne se tydelig ansiktet, og så at han liknet mor og far. Hihi!

 

Så nå skal vi innrede og kjøpe ting i blått:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på UL i dag og fikk konstantert jente med 150% sikkerhet. Vi så rett inn vi... hehe ikke noe tvil der, da MÅ han være flink til å skjule tissen sin =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul på fredag. En helt fantastisk opplevelse!!! Var også litt rart å se at den sparket meg og bokset meg, men jeg kjente ingenting.... Hehe, morsomt var det i alle fall. Alt stod bra til, men de klarte ikke å se om det blir jente eller gutt....Navlestrengen lå visst å sperret innsynet, hehe:) Vi ville egentlig vite det, men nå får vi vel bare smøre oss med tålmodighet, sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Var på ultralyd i går, og det blir en gutt:o)

 

Så han sparket på skjermen, og fikk bekreftet at det er det

jeg har kjent som spark den siste tiden.

 

Fikk forøvrig ny termin 30. august, så strengt tatt bør jeg

vel pelle meg ut i fra septemberklubben, men jeg vil liksom ikke!

 

Skal vedde levra mi på at han neppe blir født i august,

men i september likevel.

 

Får jeg bli her for det???????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa!

Du må være her sammen med oss!

..og forresten ligger Augustklubben nede

-så du er liksom nødt til å holde ut med oss litt til, da..! :)

 

Har vel sagt et nesten 100 ganger til nå;

er så glad for at du har en liten pjokk i magen din!!

 

..mulig jeg kommer til deg en dag for å lære meg å strikke noe i blått!

Tar gjerne et par kaster på pinnen hvis det er et du vil! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble også flyttet til 30.aug, og holder litt igjen med å flytte ut herfra.. Har jo vært mitt "hjem" i flere mnd alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjohooooo, kom hjem fra ul nå, og venter ei frisk lita jente 7.september!!!

nå er jeg super lykkelig og letta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

*Sebbe* le originale..

Kom når du vil! Syns du hentet opp gamle strikkekunster i en fart jeg...

Øve litt på å kaste, så er du i rute...FLINK!

 

 

Julaugmamma...

Vi blir her! Føles best det:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på akutt UL i går pga magesmerter... heldigvis var alt i orden:):)

og gynekologen sa at det ble en liten GUTT:).. fikk se den lille snoppen også.. heheh.. de sa at jeg var 17 uker akkurat... noe som stemmer nøyaktig med mensen.. :) kjeeeempe happy nå"!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...