Gå til innhold

Hjeelp!!! Litt pinlig..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si som apollo at dette høres ut som livmorhalsen..jeg har selv ungen langt nede og det er temmelig trangt der inne..ungen kan jo flytte litt på seg så da vil det variere hvordan ting ligger inni der..

Hold oss oppdatert da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, tror ikk magen min har synki ned enda...

Jeg har ikke ringt enda....:( Kikka litt isted, ser en åpning vist jeg presser... Åsså ligger det en klump rett nedenfor den urin"klumpen" vist jeg kan kall det det... LItt til venstre på en måte.... Kjenner at eg tar langs den når jeg stikker inn en finger.......... ???

Kanskje det er helt normalt?? Da er det så flaut og ringe vist alt er som det skal, er jo ikke hver dag jeg sjekker der nede lissom...:)

Skrevet

Det er ikke flaut og ringe, og det beste er jo at det er som det skal:)

Tror du ville kjent det om det var hodet til babyen som ligger langt nede..det er hardt..men livmorhalsen kan ligge ganske langt nede og fremdeles være innenfor normalt..har du ubehag når du går?

Skrevet

Nei har ikke noe ubehag når jeg går... Eller jeg har jo disse stikkingene avogtil da, men det er vell vanlig......

Skrevet

Ja det er jo vanlig..du er jo snart ferdig..

Du får vurdere det selv..men hvis du er bekymret så koster det lite og få en undersøkelse..

Skrevet

He he, klarer ikke å dy meg; Få ut finger'n og ring føden, da vel! ;-)

Uff nå sitter jeg på kontoret og fniser, men nesten helt alvorlig men, altså.. Greit nok at det er litt flaut hvis alt er som det skal, men i værste fall, så kan det være noe som bør følges opp/gjøres noe med??

Ble litt nyskjerrig, og så vet jeg ikke hvor langt på vei du er heller..

Skrevet

Kan du ikke ringe jordmor på helsestasjonen om du ikke vil ringe sykehuset?

Skrevet

Er i uke 37.. vanskelig og få ut fingern og ringe altså.........:( Tror jeg har slått meg til ro med at det skal være sånn................

Skrevet

Da er du heldig som klarer å ta det sånn med ro..jeg er sånn at jeg alltid ringer for ofte...så hormonell og bekymret i dette svangerskapet..men var ikke sånn med førstemann husker jeg

Skrevet

Ja, du er heldig som er så rolig!

Men jeg har aldri hørt om lignende, og har diskutert mange pinlige detaljer rundt fødsel og graviditet, så jeg hadde allikevel tatt en telefon var jeg deg. Føden er der for å svare på nettopp slike spørsmål! Jeg har spurt om langt dummere ting, mener jeg selv i alle fall...!

Skrevet

Nei det er akkurat det, at ingen har skjønner hva det er.. Sikkert jeg som har overreagert... Dere har vell litt klumper nedi der dere også?? Syns det såg helt rart ut i går, men i dag syns jeg ikke det ser så ille ut, sikkert altid hvert sånn bare at jeg ikke har kikka så nøye...:)

Skrevet

Ha ha ha, fnis, fnis, å er i så deilig godt humør i varmen for tiden :-)

3 uker igjen, da kan jo alt skje, men kjenner du godt med liv og er i fin form ellers, så merker du helt sikkert om ungen er på vei ut, eller når den kommer ut for den saks skyld!

Ha en fantastisk dag, og nå som du har bestemt deg, så får du bare slappe av og nyte den nydelige dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...