Xzux Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Sto og masserte meg der nede i kveld... da jeg kjente en litt ru "klump" helt utienden av skjeden... Kikka ned og det er en liten klump der som fyller hele hullet ganske langt ut. De "flærrene" jeg har(sikkert fra jomfruhinna sprakk) Stikker skikklig utover også.... Prøvde og stikke inn en finger, men fikk det ikke til???!! Ser ikke noe tegn til "hull" når jeg ser vanlig lissom, det har jeg jo gjort før!! Hva er dette???????????????? Blir helt skremt jeg... Prøvde en gang til litt etter og da fikk jeg såvitt fingern inn, men det var TRANGT!!... Er det slik hos dere også???????? Hjelpes..... er i uke 37!!
_Mita_<3 Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Oy... har IKKE snøring på hva det kan være.. kanskje ringe inn å høre med føden hva det kan være? du har jo ikke lenge igjen så kanskje det begynner å skje noe:)?
Xzux Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 ja det var det jeg også ble litt bekymra for...........wæææ...... får ikke sove nå vertfall... Ser ikke bra ut der nede, ser ut som det er noe som kommer ut på en måte......... tenkte på slimproppen, men den er vell ikke hard heller..
Sørland-snuppa Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 kansje hemorider? har aldri hatt det, men har hørt at det er noen klomper som stikker ut og at de pleier og gjøre vont. tror også jeg har hørt at de ligger rundt endetarmen,men er ikke sikker.
_Mita_<3 Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 HM.... jeg veit seriøst ikke.. er førstegang jeg er gravid.. men kan du ikke ringe inn på føden og høre? er jo ikke pinlig og høre.. de er nok ganske vant med det:) hehe.. men skjønner deg:)hehe
_Mita_<3 Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Men hemorider kommer ikke i det hullet.. det kommer ut fra rompa.. hehe
Xzux Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2007 Huff så flaut........ veit ikke om jeg tørr enda... kanksje bare vente og se det ann i morgen og så ringe jordmora mi evt? uff å hu....
Xzux Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2007 Ja hemoroider kommer vell i rompa, dette er midt i selve skjeden.......
_Mita_<3 Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 Hm.. søkt litt på det på nettet? google el noe.. høres rart ut.. tror kanskje nesten det er noe som skjer nå..kanksje.. veit som sagt ikke noe av det der.. hehe.. jeg ville ringt føden og hørt:) hold oss oppdatert da:)
Xzux Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2007 hm, ja får søke litt på nettet.... Har ikke noe tegn til fødsel på andre måter da men....... gudene vite....
Nr-2-i-magen Skrevet 26. mars 2007 #11 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har heller ingen peiling, ettersom jeg er førstegangs. Det er flaut å ringe føden, men det er sikkert normalt med slike spørsmål for dem. Pluss at de vet jo ikke hvem du er. Hold oss oppdatert. Ble nysgjerrig på hva det kan være
ninsoer Skrevet 26. mars 2007 #13 Skrevet 26. mars 2007 han vel kanskje få hemorider i vagina oxo.. hemorider er jo en betegnelse på en blodannsamling.. har sikkert slike i skjeden oxo.. ville ringt føden.. får om d er d er d lurt å forebygge.. me å ligge me vagina høyt opp så blodet renner tilbake..
Xzux Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. mars 2007 hm... kanskje jeg må ringe føden da? Eller vente til i morgen... Men hva skal jeg si da???? ehh jeg har en rar klump som nesten stikker ut av skjeden som jeg ikke har sett der før? hihi... uff..
_Mita_<3 Skrevet 26. mars 2007 #15 Skrevet 26. mars 2007 Hm.. trodde kun hemorider kom i endetarmen..men.. nå burde du ringe føden.. hehe.. :)de fleste er enige der tror jeg..hehe Du er sikkert ikke den første som har en son episode..hehe:) så er nok ikke så pinlig:)
Sørland-snuppa Skrevet 26. mars 2007 #16 Skrevet 26. mars 2007 ja jeg skrev jo at jeg trodde jeg hadde hørt at det var rundt endetarmen, men var ikke helt sikker.
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #18 Skrevet 26. mars 2007 Man kan få hemmorider i skjeden også, det er faktisk nokså vanlig under svangerskap Hemmorider er ikke noe annet enn en åreknute, altså en utposning på en blodåre, og som kjent har man blodårer i skjeden. Det er ikke farlig og hos de fleste vil de forsvinne rett etter fødselen. Men jeg ville tatt en telefon til legen jeg, bare for å utelukke at det ikke er noe annet. Ikke vær flau, fagpersonell har hørt alt før, det er ikke noe som sjokkerer dem
Xzux Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 26. mars 2007 man kan det ja..hm... jeg får ringe til jordmora mi i morgen da... men er bare så redd for at jeg bare inbiller meg at det ser rart ut der nede.... hvordan ser det ut hos dere? Ser dere en åpning der når dere kikker? Jeg ser nemlig ingenting nå, bare en klump og masse anna rart........ Syns jeg har sett en slik klump litt på siden der før, men ikke så langt ut og "midt i" som nå...?
apollo71 - har fått gutt Skrevet 26. mars 2007 #20 Skrevet 26. mars 2007 Bare synsing, men kan det være at babyen ligger så langt nede i bekkenet at livmorhalsen synker ned???????? Har lest her inne at noen har sett den ved å bruke speil. Kan det være den du kjenner?? Har i grunnen ikke peiling for jeg har aldri opplevd noen sånt så det er kanskje best å sjekke med føden for sikkerhets skyld. Som sagt bare synsing :-) Lykke til :-)
Februarnurk Skrevet 26. mars 2007 #21 Skrevet 26. mars 2007 Hei. Det kan kanskje høres ut som endometriose? Lurt å høre med en lege for dette blir kun synsing og gjetning. "Ved endometriose forstås at det finnes livmorslimhinne (endometrium) på feil sted. Dels kan det finnes i livmorens muskulatur, også kalt adenomyose, og dels helt utenfor livmoren. Således kan man ha endometriose på eggstokkene, blæren, bukhinnen og tarmen. Det kan til og med ses lengre borte fra livmoren f.eks. i navlen eller i operasjonsarr." Lykke til!
Xzux Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #22 Skrevet 27. mars 2007 Syns det ser litt bedre ut i dag-..? Eller den klumpen er der jo, men ikke så langt ut, har liksom trekt seg litt tilbake? Kanskje det bare skal være sånn???
Slettes Skrevet 27. mars 2007 #23 Skrevet 27. mars 2007 Hei.. Kan det være kjønnsleppene, de indre, som har flyttet på seg litt? Det er jo så mye rart der inne av folder og kurver at det ikke behøver å være noe farlig i det hele tatt..
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 27. mars 2007 #24 Skrevet 27. mars 2007 Syns det høres ut som kjønnsvorter jeg... og uansett ville jeg ringt til fagpersonell for å høre, selv om den har trekt seg tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå