Gå til innhold

Er jeg streng eller..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du har fått mer enn nok svar her, men blir litt engasjert.. :0) Helt enig med alle her at du er absolutt ikke streng, og dette er det selvsagt noe han burde skjønt selv, men det er ikke alle som tenker så langt. Når det er et stykke frem i tid blir jo alt litt uvirkelig og kanskje vanskelig å forstå helt realiteten av det som skal skje..

Her jeg bor er det en festival som starter på termindatoen min og det er gangavstand til sykehuset fra festival området, så vi vurderer å ta en tur om jeg orker, og ikke har født enda..:0).. Bare oppoverbakken til festivalområdet burde være nok til å sette i gang fødselen, men..hehe. Kunne vært artig å finne på noe om tiden skulle bli lang. :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg absolutt ikke!! Dersom han har så lyst å reise på festival kan han jo bare la vær å drikke... Jeg skjønner veldig godt at du ikke vil ha en småbrisen mann med på føden - da tror jeg at jeg hadde klikka iallefall!!! hehe.. stakkars mann..

Jeg fødte forresten 1 uke før termin med førstemann;) og andremann...

Skrevet

Enig med de andre her.

For oss er det naturlig at vi begge holder oss unna alkohol hele graviditeten! Foruten om et par unntak, synes jeg det er det er selvfølgelig at vi drikker Munkholm el brus i helgene;-)

Skrevet

Sommerfestivalen i Selbu....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...