Expat Skrevet 28. mars 2007 #26 Skrevet 28. mars 2007 Nei, FY. Den var stygg og under beltestedet. Unødvendig. Fullstendig unødvendig. FY, skam deg. Skal du være stygg så ta det ut på kranglesiden.
børdi Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #27 Skrevet 29. mars 2007 ja vel anonym. Hadde du lest masse av innleggene her inne, så ser du at det ikke bare er jeg som er sliten av å ha et vanskelig barn... Hmm men jeg lurer på hvorfor minsten ikke er sånn jeg da?? siden det er min skyld at eldstejenta har adferdsproblemer mener jeg,, Burde ikke han vært like dan da?? ;-) Og du leser tydeligvis negativt i ALT du da siden du bare måtte lire noen negativt ut av et positivt innlegg også... Nå sitter jeg og griiiner pga deg altså;-) haha... JEG synes det er positivt, og jeg synes vi gjør det riktige for jenta vår, og best av alt , det FU`NGERER, og det er til det beste for HENNE også.. Ha en fiiiiiiiin dag anonym, måtte lyn og torden slå ned i hodet på deg ;-)
Oljedamen Skrevet 29. mars 2007 #28 Skrevet 29. mars 2007 Her i huset er vi enige om at skal man kunne kjefte og være streng når han gjør ting han ikke har lov til skal det også gi ros når han er flink og er det perioder hvor han skal teste grenser bruker vi overdrevent med ros for å snu han. men i all rosen må vi ikke glemme at det unger aller mest trenger er klare grenser om hva som er greit og ikke greit.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #29 Skrevet 29. mars 2007 Kan så være børdi, men det er hvertfall du som klager mest. Du har vel ikke gjort de samme feilene med minsten som med eldstejenta da:) Joda har da ikke sagt noe om at det ikke er flott for dere at ting fungerer. Kanskje det blir mindre klaging på deg nå da;) Ha en fin dag du og ja
børdi Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #30 Skrevet 29. mars 2007 haha er ikke jeg som klager mest nei... Men det er kun meg du legger merke til fordi du MÅ ha noen å slenge drit til.. Og minsten får akkurat samme oppvekst som eldste jenta.. TOSK.....
Thyr@ Skrevet 30. mars 2007 #31 Skrevet 30. mars 2007 Hei. Først og fremst , jeg har ikke lest ALLE inleggene i denne tråden, men vil bare si litt om det å gi ros... Jeg har to barn på 2 og 9 år. De har begge fått masse av ros hele veien. Min erfaring er at det har gitt meg rolige, tillitsfulle og fornøyde barn. En annen ting som jeg mener er viktig er å forklare hvorfor ting blir gjort. En vet selv at hvis vi ikke får vite hvorfor vi skal gjøre noe, så hr vi heller ikke så lyst til å gjøre akkurat det...Jeg mener ikke forklaring i detaljer, men en enkel forklaring ut i fra hvor gammel de er. Tror ikke det spiller så stor rolle om de forstår alt, men likvel at det er en grunn til ting blir gjort...Det har fungert utmerket hos oss i allefall. Stå på, Børdi....Fortsett å rose dine barn...Jeg er i allefall overbevist om det er bra!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #32 Skrevet 30. mars 2007 Tosk? Sier du som førsta NÅ har oppdaget at ros er en fin ting. Herregud da mennekse få deg et liv utenom forumene:)
Tokatter_USA Skrevet 30. mars 2007 #33 Skrevet 30. mars 2007 Det er snakk om overdreven ros i en periode. Kanskje du skulle lese linken i hovedinnlegget.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #34 Skrevet 1. april 2007 Sunt bondevett har aldri skadet noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå