Gå til innhold

noen som vil være med å slanke seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg henger meg på!!! Jeg begynte såå bra og har gått ned 10 kg siden august, men så er bare motivasjonen borte vekk og lysten på snop og god mat er der altfor mye!!! Jeg veier 97 og skal ned til 90 før sommeren og gjerne mer også. Det langsiktige målet er å veie rundt 75 kilo, men ett skritt om gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del med oss hva du gjorde for å gå ned 10 kg! Er en meget bra start det!

 

Er godt det blir vår, og lettere å komme seg ut på tur fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omleggingssentralen er kjempe greit for meg ihvertfall!

 

 

mitt største problem er ikke søtsug det er mat!Jeg er verdens største matvrak spiser alt og alt for mye av det,men et godt tips er å pusse tennene ,da smaker jo alt dritt etterpå,hender jeg gjør det hvis jeg begynner å tenke på ostesmørbrød eller pizza eller no på kvelden og hvis ikke det funker hender det jeg går å legger meg selv om klokka er ni,da vet jeg at jeg kan spise frokost når jeg står opp igjen hehe

 

veiedag imorra dere!lykke til

har fått trena en dag siden mandag og tatt 100 sit ups hver kveld,skal trene imorra og søndag også må få til tre ganger i uka!

 

SLT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker dere alle lykke til! Selv ønsker jeg å gå masse masse turer og kuttet ut snop. Hater sånne dietter, og vet at jeg aldri klarer å forholde meg til det, Og at jeg ammer ennå, og har tenkt til å fortsette med det en god stund. Derfor kan jeg ikek si at jeg skal være med å slanke meg, hvis dere skjønner... Jeg har ikke vekt heller, men jeg ser på buksene mine om de har blitt større eller hva de har... =)

Men lykke til alle sammen, jeg har en hylende unge i bakgrunnen... ( må redde far )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...