Gå til innhold

noen som vil være med å slanke seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mener sånn som på slankesiden og mammas kropp...

at man rapporterer en dag i uka og bakker hverandre opp forteller hva vi gjør av trening og kosthold....

jeg synes det er litt kjedlig å rapportere til folk på 50-70kg mye bedre med noen andre som er tunge om dere skjønner hva jeg mener....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vil være med, klarer det ikke alene :( eier ikke selvdisipin :o

 

Jeg veier for tiden 97 kr og vil ned til 70-75 kg hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! HI her foreslår at vi kan være anonyme jeg og at vi signerer med samme hver gang jeg kommer til å signere med SLT

jeg veier 96 har gått ned 10 kg men det har stoppet opp et par mnd nå trenger litt motivasjon!

satt fram trampolina igår tenkte jeg skulle hoppe lit på den om dagen.....

også trene gjør jeg et par ganger i uka....

skal også ned til 70-75...

foreslår veiedag på onsdag

 

 

 

SLT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med..

Veier 95kg og vil også ned i 70-75kg. Kan signere med XXL

 

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jeg svarte først under her og vil som sagt gå ned til 70-75 kg.

 

Veiedag onsdag er forsåvidt greit for meg men jeg tror kanskje fredag er bedre eller? Det finner vi ut av, flertallet bestemmer :)

 

Jeg kan signere med ABV

 

Begynte i dag jeg med havregrøt til frokost :)

 

Jeg ammer nå da så jeg kan ikke slanke meg så veldig men jeg kan legge om kostholdet mitt og trene mer det tror jeg vil hjelpe meg mye, spiser alt for mye snop og drit fra no av skal jeg bare spise sund mat og trene.

 

Lykke til allesammen da :)

 

ABV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ABV kansje bedre med fredag ja, da sier vi at vi starter idag! veier oss til fredag og forteller hverandre hva som er gjort denne uka av trening og kosthold osv!

 

 

 

SLT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

koslig at flere vil være med vi ser ut til å ha de samme måla og utgangspunktet er ganske likt!

dette blir artig!

lykke til!

 

SLT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god du, jeg er begynt så håper jeg at jeg klarer å holde uken igjennom uten å sprekke :)

 

ABV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selfølgelig er det håp jeg har vært oppe i 117.

veide 106 da startet i oktober...

lykke til!

 

 

SLT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg kan jo melde meg på her også. Jeg er medlem av flere slankeforum, men det skader ikke på motivasjonen å være med på flere.

Jeg har allerede gått ned endel og står nå på 99.2 kilo

Men jeg vil lengre ned, er motivert, men har ikke hastverk.

 

 

BIB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være med her!!!!

 

Veier 105 nå, langsiktig mål er ned til ca 60kg, men tenkte at første delmål er 90....selv det føles veldig urealistisk!!

 

Er ikke for noe veldig strengt slankeregime, må være noe man kan leve med i hverdagen...Havregrøt til frokost hørtes ut som en god ide...Også er det denne h******* sjokoladen som er mitt største problem!!

 

Også skal jeg bli flink til å gå tur HVER dag!!

 

Signerer med

 

Mokk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mye havregryn (gr/dl) bør en posjon være laget av? Og har dere noe på/i havregrøten? Jeg elsker roisner på, eller sukker kanel og smør, men det går jo ikke...Raspet eple og kanel går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raspet eple og kanel går helt fint :) Det skader nok ikke med et par rosiner på heller bare ikke ta for mangen, da får du litt søtt og.

Jeg lager den porsjonen som står på pakken men spiser bare halve, deler litt med lille tassen her og :D

Omeletter er fine til frokost eller lunsj og :)

 

Navneforslag....tja er lite flink til det jeg da, Slankeklubben, DIB`s tøttene, Omlegningssentralen...hehe nei er lite oppfinsom så dette overlater jeg til noen andre hihi :D

 

ABV

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH!! Omleggingssentralen!! Den er jeg helt med på!!!! :) *ler* Meget bra navn :-)

 

Vi baker brød selv, og det er ganske så grovt, masse hele korn oppi, så to skiver blir nok lunsjen min når jeg er på jobb, men en omelett når jeg er hjemme er ingen dum ide! :)

 

Mokk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg på nytt jeg...Liker ikke disse anonymknappene! Tenkte å skrive litt på profilen om hva jeg spiser og hvor mye jeg går ned og sånt...Hvis dere har flere mailadr. kan dere jo gjøre det dere også...Blir lettere å følge hverandre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og registrert meg på nytt :)

 

Har noen noe gode oppskrifter på brød med masse grovt i, da er det lov å legge det ut ;)

 

Det er så lett for å trykke på lagre før den anonym knappen så det var lurt å registrere på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Og i min distre verden ville nok det skjedd ganske fort!! :)

 

Vi bruker lettvarianten når vi baker brød. Kjøper Møllerens kornblaning (sånn ferdigblanda brødpose) og har i linfrø, solsikkefrø, litt hele byggkorn og ellers det vi har av korn/frø. Også har vi brødbakemaskin! Ferskt brød annenhver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe sundt med hjemmebaktbrød men for alle oss som ikke er så flinke at vi baker annenhverdag så er knekkebrød et alternativ jeg bytta ut brødet for flere år siden.

Wasa fiber + er kjempe bra for fordøyelsen men da må man drikke mye vann hvis ikke får man forstoppelse,og da slår man jo to fluer i en smekk hehe mye vann + knekkebrød! Drikk et glass vann før hvert måltid og et etter!

 

 

SLT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wasa fiber er min backup lunsj på jobben, ikke alle dagene jeg rekker å lage matpakke :)

 

Bare så det er sagt, er ikke så flink å bake annenhver dag! Er min mann som gjør det, og med brødbakemaskin!! hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere når kvelden kommer og søtsuget kicker inn??? Jeg har skikkelig lyst på Bixitkjeksene som ligger i skapet.....Har spist 3 frukt i dag....Kan jo lage noen gulerøtter....argh!!

 

Og bør vi flytte tråden inn på slankedebatten, eller er det greit å ha den her? Orker ikke at sånne sutrepaver som skal ha vekk 5 kg for å komme ned i idealvekten på 50 kg skal begynne å blande seg inn!!

 

Ang. trådnavn? Er det greit med omleggingssentralen?

 

Og veiedag...anyday passer meg...Så hvis noen har sterkemeninger....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...