Annapanda har fått en til Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #28 Skrevet 1. mai 2007 Hei du! Jeg er her......men har vært veldig sjuk.....har fått sv.forgiftning og har igrunn sove ei uke...hehe! Men nå har det hjulpe masse, så nå er jeg klar for litt familietragedie idag....hehe! Åssen er det med formen din da? Har lille gutt blitt større? Hvordan er det med de nygifte da? Har dere det bra? Moro med bryllup altså! Det må jo bli et lite rush, ekstra forelska??? Jeg er så glad for at vi har ansatt en førskolelærer i min stillig nå, hun skal begynne 1 juni, og det er bare gull!!! Så nå kommer jeg til å bare og være hjemme frem til lille nurk kommer ut!!! Bevegelsene har blitt sterkere innvendig, og nå kan jeg se babyen snu seg på magen, det er ganske sprøtt altså.....tenk hvordan det blir når det er veldig dårlig plass der inne....det må gjøre vondt?? men bedre enn å ikke kjenne noe kanskje...... Ha en strålende 1.mai!!! Klemmer fra meg
Alba44 Skrevet 1. mai 2007 #29 Skrevet 1. mai 2007 Hei hei! Så leit å høre at du har fått svangerskapsforgiftning da!! Hvordan ble det oppdaget? Fått beskjed om å ta det helt med ro? Flott at du har fått sovet masse og fått mer energi. Vi nygifte har det veldig bra!! Storkoser oss som nybakt ektepar ;o)) Fint at dere har fått vikar for deg da. Vet ikke hvordan responsen har vært for stillingsutlysningen på min jobb. Er og blir flere ledige der. Jammen synd... Ellers er formen min bra. Merker lillegutt tydeligere når han først setter i gang, men tror han er av den rolige typen så blir litt engstelig av og til... Spent på om det er en liten gutt eller ei jente som bor i magen din ) Hva sier magefølelsen din nå? En fin-fin tirsdag ønskes deg med håp om GOD form til deg!! Klem,
Annapanda har fått en til Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #32 Skrevet 8. mai 2007 Hei hei! Som du sikkert har skjønt er ikke jeg her hver dag.....hehe! Men stikker innom en gang i blant! Sv.forgiftninga ble oppdaget hos legen, jeg har visst litt høyt blodtrykk og har masse ødemer i kroppen.....men det var bare å ta det med ro, så gikk alt bra! Og det klarer jeg nok...... Men fikk se lille baby igjen da, vi var på kontroll på Ullevål på fre for sjekke at alt var bra.....jeg tror det er ei jente, men jeg vet ikke altså....blir glad uansett! Sambo tror også på jente, men det er jo ikke lenge å vente nå....bare ca 9 uker....det er jo ihvertfall sprøtt....... Har dere kjøpt mye utstyr? Vi har fått oss barnevogn og bilsete, ellers er det lunket i klesskapet......tror jeg kommer til å stresse med seng og alt sånn der når den har kommet ut....kjenner meg rett så er det det som skjer.....hahah! Du må ha en flott uke!!! Klemmer Meg
Alba44 Skrevet 11. mai 2007 #34 Skrevet 11. mai 2007 Hei og god fredag! Hvordan er det med deg? Formen stabil? Spennende å se om jentefølelsen deres stemmer ) Og som du skriver, så er det BARE 9 uker igjen!! Det gåt fort ) Er h*n like aktiv i magen? Lillegutt er ikke superaktiv...har blitt vant til det, og kjenner han hver dag, men han er en rolig baby. Onsdag kveld så toppet mine bekymringer seg da han hadde vært roligere og sparkene hadde vært annerledes i nesten 2 dager. Sammen med mannen min ble vi enige om å ringe føden og jordmor ville ha oss inn med en gang. Ble sjekket av henne og en lege foretok ultralyd. Var livredd, men heldigvis er alt bra med lillegutt!! FIkk se et nærbilde av ansiktet hans også. Lå og suttet på tommelen :-D Vi har kjøpt litt og litt av utstyr. Blir så fort sliten i butikker, så orker ikke så mye på en gang. Har bestilt vogn, kjøpt endel klær, badekar og småting som kluter, smokker, smekker m.m. Arver flere ting som seng, vippestol, voksipose m.m., så nå er det egentlig bilsete og ny kommode som står for tur. Er såå koselig å se disse tingene her hjemme )) Riktig god helg ønskes deg!! Klem,
Annapanda har fått en til Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #36 Skrevet 12. mai 2007 Hallo på deg du! Nå er jeg i kjempe form egentlig.....hjelper på og bare være hjemme tror jeg! Selv om det er forferdelig kjedelig......men, men....jeg får da gjort litt andre ting! Du da? Hvordan er formen? Du fikk en ekstra UL da på et vis.....det var kanskje ihvertfall greit etterpå å tenke på?? Det er litt rart med oss gravide, jeg har aldri vært noe særlig bekymra for ting og tang før, men nå.....hele tida!!!! Men jammen godt å ha den ekstra følelsen, leste du om hun som døde? 39 år og midt i svangerskapet....huff! Da fikk jeg heelt vondt, bli kvalm og dårlig bare jeg tenker på deg jeg!!!!! Babyen er ganske aktiv når jeg er helt i ro, men tror den sover godt når jeg er aktiv!!! Jeg tenker at de jammen ikke rart de nyfødte liker å bli vugget og holdt/bært hele tida.....de ligger jo der inne i en varmestue som hele tiden beveger seg! Så godt de må ha der inne!!! Nå skal jeg dra til byen for se litt på Holmenkoll staffetten!!! MORO! Klemmmer
Alba44 Skrevet 13. mai 2007 #37 Skrevet 13. mai 2007 God søndag! Så bra at formen er bedre!! Tydelig at det hjelper med mer ro og hvile rundt seg ) Formen min er bra. Merker jeg blir fort sliten, så ting må gjøres i et roligere tempo enn før. Men ellers føles ting bra og så lenge legene er fornøyd med min form, så er jeg lykkelig for det ) Merker godt det med mer bekymring jeg også... Grusomt om hun på 39, ja..Finnes ikke ord for hvor tragisk det er. De siste dagene har jeg kjent lillegutt flere ganger om dagen, og da er den kommende mor storfornøyd vettu ;o)) Det er når jeg er i ro at jeg kjenner han. Satt fast i trafikken i går i Oslo pga stafetten, så fikk sett endel av den jeg også. Hehe....Tror jeg skal la være å komme meg frem med bil på denne dagen til neste år :-D Ha en fortsatt fiiin helg!!
Annapanda har fått en til Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #40 Skrevet 16. mai 2007 Hei du! Du er så flink til å være her inne.....jeg er så elendig.....hehe! Idag er den store bakedagen, har alt rukket å bake to kaker....det blir en kjempe stor familietragedie i morra, og da må man jammen ha nok kaker til alle de søtmomsene som er i vår familie....hehe! Jeg er oså sliten om dagen, klarte mer for for å si det slik....jeg har i grunn ikke ro i rompa til å sitte stille heller jeg da, så jeg sliter litt. Men alle sier at det harjeg bare godt av...jaja, roen tar nok meg etterhvert å. Jeg kjenner min lille baby også når jeg er i ro, og da helst helt oppe ved ribbeina...men det er ikke ordentlige spark, litt sånn man gjør når man snur seg i senga.....synes det kjennes ut som streke hjerteslag jeg..... Men så godt å kjenne liv, blir neste like rørt hver gang......har blitt ei skikkelig sutrehøne de siste ukene! Sambo ler av gåsa si! Begynner å nærme seg med store skritt, og det slår meg at jeg jammen glad det tar 9 måneder...blir litt klar liksom!!! Men du som jeg gleder meg altså!!!! Hva skal dere i morra da? Vi skal vel en tur til byen vil jeg tro, og vinke til kongen.....is, brus og pølser er jo greit denne dagen....nam-nam-nam!! Ha en strålende 17.mai! Klemer
Alba44 Skrevet 17. mai 2007 #41 Skrevet 17. mai 2007 God morgen! Gratulerer med dagen!!! Håper du får en strålende 17.mai!!! Gikk bra med kakabakingen i går? De smaker sikkert kjempegodt ;-P Hehe...er ikke bare du som er lettrørt. Lillegutt i magen får frem så masse gode følelser, og jeg gleder meg såååå til å møte han.... Ble ikke mindre ivrig da jeg var på kontroll på sykehuset i går. Fødselslegen var godt fornøyd, og lillegutt utvikler seg som han skal!! :-D Han var våken under ultralyden i går også, og lå og bokset inn i morkaka. Hihihi... I dag er vi bedt bort, så skal bare pynte oss og bli oppvartet, vi. Kjempekoselig!! Nå har jeg hengt ut flaggene, satt på kaffen og mannen våknet nettopp, så snart er det frokosttid )) En flott 17.mai ønskes deg!! klem,
Annapanda har fått en til Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #42 Skrevet 21. mai 2007 Hallo! Etter en helg i "hjembyen" Kr.sand er jeg tilbake i Oslo.....vi har vært i Dyreparken med lillejenta, hun får liksom ikke mye ferie i år, så vi måtte passe på nå som vi fortsatt kunne......men herregud så sliten jeg er....blir godt å ligge på sofaen hele uka..... Jeg bakte både gulrotkake og en slags sjokoladekake, og jammen ble alt borte gitt.....hehe!!! Mine foreldre og svigers er sikkelige godtemomser.....14 personer klarte å sette til livs 6 kaker.....hahaha! Men slik er det noen ganger..... Hadde dere en flottings 17 .mai da? Så godt å bli litt bortskjemt!!!! Snakkes!
Alba44 Skrevet 23. mai 2007 #43 Skrevet 23. mai 2007 Hei! ) Hørtes kjempekoselig ut med tur til Kr.sand og dyreparken. Det tenker jeg var populært for stedatteren din ) Gleder hun seg til å bli storesøster? Har hun andre søsken? Kan tenke meg at du ble sliten, ja! Ikke lange handleturen jeg orker før jeg er utslitt. Hehe... Litt komisk i grunn. Må planlegge gjøremål, og skal jeg ut på noe på kvelden så må jeg hvile myye i forkant. Vi hadde egentlig planer om å reise bort i pinsen, men bestemte oss for å avlyse det. Blir sliten av å være for lenge hjemmefra, og lange bilturer er ikke helt greia nå tror jeg. Vi hadde en en fin, koselig og rolig 17.mai-feiring med deilig mat, is og kaker ) Godt å bli oppvartet, så nøt det virkelig. Håper formen din er bra! Du føler den er stabil? Ha en fin onsdag!! klem,
Annapanda har fått en til Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #46 Skrevet 28. mai 2007 Hei og hopp! Hun var helt i 100, synes det er helt supert med tømmerrenna, bob i det hele tatt alt med masse fart i er hun glad i.....hehe! Men det synes jo egentlig jeg å, og hadde så lyst til å være med, men men.....slapp det da...... Hun gleder seg nok til å bli storesøster, men tror det kommer til å bli tøft for henne også.....kommer nok til å være litt sjalu, men jeg husker selv hvordan det var å bli storesøster når jeg var 6, så vi takler det nok..... Hun elsker å synge inn i mikrofonen(navlen) slik at babyen kan lære seg de samme sangene hun kan-super søtt!! Vi har tatt det opp på film og skal nok få visst henne det en gang i fremtida(ondskapsfulle foreldre) mohahaha........ Veldig godt med langhelger-se mannen mer-merker når han ikke er her hele tida....jeg sutrer....hehe! Skulle helst hatt han rundt meg hele tida....men men..... Formen mn kunne nok vært mye bedre, har ødemer i kroppen, og det er vondt! Skulle nesten tro jeg hadde blåmerker på føttene....skikkelig ømt rett og slett! Men men, alle sier at det blir bedre når lillebaby kommer ut! Så jeg tror selv det ikke er lenge til da.....JM trodde også at den kanskje kommer før......litt småpanikk egentlig....vi hadde jo nesten ikkeno klart her....men nå har vi seng, vogn og bilsete....++++litt klær, så nå klarer vi oss tror jeg! Ihvertfall håper jeg det.....hehe! Din form da? Stabil? Klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå