Gå til innhold

Hei Alba!

Annapanda har fått en til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker deg fra Bli Gravid, og lurte på hvordan det går med deg?

Du er også førskolelærer, er du ikke? Tenkte jeg måtte spørre om hvordan det går på jobb og sånn, jobber du fortsatt 100%? Jeg gjør det ennå, men er sliten om dagen......

Tenkte det kunne være litt hyggelig med en skrvaletråd her inne også!

Ha en fantatisk søndag!

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Annapanda!

Så koselig å bli spurt etter da :o))

Vil veldig gjerne skravle jeg vettu.

Stemmer at jeg er førskolelærer, ja. Jobbet 100% frem til 20.uke, men da sa legen stopp. Ble fullt sykmeldt på dagen pga høyt blodtrykk, så nå er jeg plutselig blitt "hjemmeværende". Veldig uvant for har hatt full stilling i mange år, men nå er babyen viktigst så da er det beste å ta det med ro.

Kan tenke meg det er krevende å jobbe fullt nå, ja. Jeg har ihvertfall behov for mye søvn og magen begynner vel å bli litt i veien på jobb? Hvilken aldersgruppe jobber du med?

Ha en flott søndag videre!!

Klem,

Skrevet

Hellu!

Heldigvis er jeg ikke så trøtt, men jeg er noen ganger så sliten at jeg bare sitter apatisk i sofaen....hehe!! Sambo rister på hue og vet ikke helt om han skal le eller grine...hehe!! Jeg ler litt jeg da, og han må jo le han å.....

Hjemmeværende ja....gruer meg litt til det, det kommer nok.....skal til jordmor i morra, og tror jeg får beskjed om å slappe av litt.....men bedre at de stopper meg enn at jeg må spørre sjøl, ikke god på det. Jobba for lenge i bhg.....blitt for snill.... Hvor langt er du på vei?

Jeg jobber med 3-6 år, og det er jo spennende. Glad jeg ikke jobber med de minste akkruat nå, der er det mer løft og slike ting! Jeg er veldig glad i barna "mine"! De er jammen så søte, klapper og koser på magen min hele tida, og har en drøss med spørsmål. Mange morsomme.......hehe!

Hvilken gruppe er du avd.leder for? Jobber du i Oslo eller`? Jeg jobber i en privat bhg i bydel Bjerke!

Klemmer og klemmer

Skrevet

Dytter litt jeg!

Skrevet

God morgen!

Kan tenke meg at du er mye sliten, ja...Før jeg ble sykmeldt så måtte jeg ta kvelden ganske så tidlig enkelte dager. Sovnet i det jeg la hodet på puta :o) Min kjære smilte godt av meg da. Hehe...

Hva sa jordmor? Ba hun deg ta det mer med ro? Bra det er noen som "passer" på oss.

Har dette bhg.året jobbet med 1-3 åringene. Flotte, aktive barn :o) Var på besøk i går og de smilte lurt da jeg kom. Hehe...Fortsatt uvant å ikke jobbe..Har mest erfaring med 3-6 års gruppe. Mest skånsom for slitasje på kroppen, tror jeg. For blir som du sier mange tunge løft..Jobber i Oslo, ja. I en kommunal bhg. som jeg trives veldig godt i.

Er i dag 22+5 på vei nå. Priser meg lykkelig for hver dag som går :o) Du er vel 2 uker lenger på vei?

Ha en fin-fin tirsdag!!

Klem,

Skrevet

God morgen til deg å!

Jordmor sa jeg måtte ta det litt mer med ro......så idag skal jeg til legen....jammen glad hun er et grepa kvinnfolk-hehe! Tar virkelig tak i ting jeg sier! Glad for det jeg! Fikk høre hjertelyden, og det var spennende, blir nok en gutt dette tror jeg.....hjertelyden har vært på 130 hele tida, og de sier jo at gutter har lavere hjerteslag enn jenter.....blir spennende uansett!

Nå er det bare tre arb.dager til påske og det blir så godt! Vi drar på hytta på Blefjell på lørdag og skal være der over ei uke-det blir så digg! Blir mange lange skiturer på de andre og en eller flere gode krimbøker på meg(sist jeg var skitur trynte jeg skikkelig.....har nå aldri vært så redd etterpå jeg.....jammen blir man pysete av å være gravid....) masse godis, lammestek og masse hygge!!! Det blir så koselig! Lade batteriene litt igjen! Hva skal dere i påska da?

Er idag 25+1, og jeg også synes det er herlig med liv hele tida......kjennes ut som om jeg noen ganger blir brukt som svømmehall...hehe!

Ha en flott onsdag i det geniale været!

Klem:))

Skrevet

God onsdag!

Hvordan gikk det hos legen?

Bra jordmor tar tak i ting ja :o)

Spennende å se om du venter gutt! Ville du ikke vite på ul eller så de ikke?

Jeg venter en gutt :-D Har hatt flere ul og lillevennen ville ikke avsløre seg for mye, men på den siste ul sa legen at det mest sannsynlig bor en gutt i magen min :-D

Vi skal kose oss hjemme i påsken, vi.

Skal gifte oss i slutten av april, så vi har litt å forberede :o)) Gleder oss veldig til hjemmepåske og til bryllup!!

Har morkake som ligger foran, så kjenner babyen av og til, men fortsatt ikke så mye. Gleder meg veldig til myyye liv og til jeg skal føle meg som et svømmebasseng!!! Hehe...

Nydelig vær ute, så tror jeg må gå meg en tur.

Ha en fin dag!

Skrevet

Hei igjen!

Hos legen gikk det som det måtte.....ble sjukemeldt ja....40%! Så etter påske blir det slik da, men kanskje like greit. Blir ihvertfall ikke så sliten da. Sambo ville ikke vite kjønnet på UL, men har nå ombestemt seg tror jeg.....så når vi skal på 3d,så får vi nok greie på det da tenker jeg....

Åhhhh, blir så misunnelig å deg som skal gifte deg.....heldiggris! Min sambo vil ikke gifte seg to ganger, og nå har nå vært gift før, så da slapp jeg.....men bare vent skal nok lure ham en gang....hihihi!!

Min morkake ligger også foran, og jeg kjente det heller ikke godt for to uker siden, men nå dunker det jevnt helt øverst på magen og helt nederst mot bekkenet. Så bare gled deg!!!!!!

Ha en strålende onsdagskveld!

Skrevet

Skrevet

Hei!

Godt for deg å jobbe litt mindre nå da. Jobben vår er jo ikke akkurat en stillesittende jobb med mulighet til ro og hvile ved behov. Du har jo mulighet til å jobbe annenhver dag nå, sånn at du får innhente nye krefter de dagene du er hjemme. Bra det, Annapanda!

Vært hos legen i dag, og han sykmeldte meg for 1 mnd til uten å spørre hvordan det går med meg. De gjør det som trolig er det beste for babyen og det er jeg så glad for!! Han sa at det blir nok ikke mer jobbing på meg før permisjon.

For første gang så fikk jeg høre på hjertelyden da!!! Åååå.....var så fint!! :-D 140 slag og det passer vel bra til lillegutten i magen :-D

Gleder meg veldig til å gifte meg med min kjære!!!

Gleder meg også veldig til å kjenne mer bevegelser i magen :-D

En flott torsdag i sola ønskes deg!!

Skrevet

Så nå på tråden vår at hjertelyden til skatten ligger på 130. I og med min har 140 og mest sannsynlig er en gutt, så kan det tyde på at det bor en liten herremann i magen din også :o))

Såå spennende!!

Skrevet

Hei og hå!

Ja, det blir jammen bra det, gleder meg litt til å slappe av litt å.......også kan man være litt mer opplagt på jobb og ikke minst hjemme! Vi har heldigvis fått vikar for meg også, hun begynner i mine 40 % allerede etter påske, så da blir nok alle fornøyde! Hun er nyutdanna flu-lærer, og jobba som assistent på min avd for 4 år siden...så godt med en kjent der inne....

Så bra det er at legen din er slik, du må jo slappe av om du har høyt blodtrykk! Godt å være hjemme litt å, vi har godt av det-tenk hvor gøy det blir når vi kommer tilbake om 1,5 år?????

Jeg å fikk jo høre hjertelyden, og tårene presset frem, det synes jeg også var en vinduerlig følelse, kunne ønske sambo kunne høre også....neste gang tar jeg det opp på mobilen!! Den lille krabaten bestemte seg tydlig for å være litt barsk også-sparka JM et par ganger....hehe, rampe-gutt!

Skal det være et stort bryllup da? Jeg skal være forlover i aug, håper det går bra.....heldigvis er vi to forlovere, i tilfelle lillevenn slår seg vrang.... Det er et STORT bryllup....150 gjester....det synes jeg nesten er for mange.....tenk hvor lang middagen blir da.....jeg som nesten ikke klarer å sitte stille en time....hehe! Men blir koselig altså!!

Ha en flott helg! Vi drar på hytta en tur ikveld, skal opp med litt vann-slik at vi slipper i sjølve påska.....

Skrevet

Ville bare ønske deg en god påske!!

Håper den blir helt genial!

Påskeklemmer fra meg

Skrevet

Tusen takk for det!!

Ønsker deg også en flott påske med masse kos og tid for å innhente nye krefter!!

Klemmer,

Skrevet

Hei og hopp!

Da var vi hjemme fra fjellet! Det har vært helt suvernt! Godt og varmt i solveggen, så jammen har jeg klart å få litt farge også.....deilig! Jeg har fri imorra å, så jeg har nok en dag igjen før det er jobb igjen på onsdag! Så imorra skal jeg vaske "litt" klær......hehe!

Har dere hatt en fin påske? Har mannen din kjent no ennå eller? Nå har vår jente på 6 også kjent det, hun ble kjempe paff....(det er sambo sin datter). Synes nok det var litt rart, men samtidig ble det nok mer virkelig! Moro!

Vi snakkes!

Klem og klem

Skrevet

Heisann!

Har hatt en flott hjemmepåske med masse kos og hvile. :o) Så koselig å ha sambo mye hjemme også. Merker savnet i og med at jeg plutselig ikke skulle jobbe mer.

Deilig for deg med fri i morgen! Alltid kjærkomment det når man har vært bortreist og trenger rene klær :o)

Fortsatt har ingen av oss kjent noen bevegelser fra utsiden, men jeg kjenner han jo av og til fra innsiden, så vi må vel bare smøre oss med mer tålmodighet :o)

Så gøy for den kommende storesøster å kjenne da!! Sikkert stor stas å bli søster i den alderen.

Ha en fortsatt flott 2.påskedag!

Klem,

Skrevet

Hei hei!

Det er så deilig at sambo er hjemme ja, merker at jeg er veldig glad i ham om dagen! Jeg liker ikke å være hjemme alene.......blitt nesten for avhengig av ham.....hehe! Men det er så godt å!

Det var kjempe greit med litt fri, og etter denne dagen på jobb skjønner jeg det var lurt å bli litt sjukemeldt......vi har turdag på onsdager-og idag er jeg helt utslitt!!!! Huff, syte og syte.......vondt i ryggen, beina og hodet.....jaja, blir bedre i morra tidlig!

Jeg ler masse når lille nurk sparker og beveger seg, det er en slik rar følelse......blir så glad i den lille når den gir seg til kjenne! Føler jeg har fått litt fohold til h*n nå!

Hva fyller du hverdagen med om dagen da? Hobbyer?

Mange klemmer

Skrevet

Heisann!

Tok jammen lang tid å finne tråden vår nå :o)

Bra med deg? Formen bedre etter at du jobber mindre? Skjønner veldig godt at turdager tar på. Er et ekstra ansvar å passe barna utenfor barnehagens område også.

Formen min er bra. Var på kontroll på sykehuset forrige uke og legen var fornøyd med veksten til gullet vårt. Han mente at blodtrykket mitt ikke plager babyen, for han ser ut til å trives og vokser akkurat som han skal. Ble sååå lettet og glad :-D :-D Dessuten var han enda mer sikker på det er en gutt som bor i magen min, så derfor nytt nick ;o))

Såå koselig med spark og bevegelser!!! Skulle gjerne kjent mye mer, jeg, men plasseringen av morkaka demper vel fortsatt endel her tror jeg.

Dagene går fort, og det er jeg i grunn overrasket over. Bruker jo endel tid på sykehus og legebesøk, men ellers så slapper jeg av mye, sover mye, har besøk, er på besøk, leser, prøver gå litt turer og ikke minst; førstkommende lørdag så gifter vi oss!!!!!!!! :-D Så har vært endel planlegging i den forbindelse. Gleder oss veldig!!!!

Ha en fin tirsdag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...