mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 #26 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har bare med mammabukser jeg faktisk! Tror magen er stor selv etter 4 dager, og sikkert ikke videre digg med klær som strammer. Vet ikke om jeg tar sorgene veldig på forskudd jeg, at de buksene blir vel store??? men det får jeg heller ta som en positiv overraskelse!
~~¤April baby¤~~ Skrevet 29. mars 2007 #27 Skrevet 29. mars 2007 jj80 27.03.07 4 Dager? Ligger dere så lenge,hvor i norge bor du? Vi får ligge 2 dager,førstegangs fødene 3 dager.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 #28 Skrevet 29. mars 2007 Bor i telemark,så blir fødsel på sykehuset i *Skien jepp 3-5 dager er vanlig her, 5 dager for førstegangs.Men tror nok d er 4 som er mer normalt blitt. De sier 3-5 dager og et par dager ekstra om man har tatt ks. Hvor bor du?
Mirakelungen Skrevet 29. mars 2007 #29 Skrevet 29. mars 2007 huff, gidder ikke å styre med den bage. tar bare med meg tannbørsten til føden dersom jeg ikke får tid til å pakke den. Gubben får ta med seg alt det andre etter hvert. Det baby`en skal ha er klar...
~~¤April baby¤~~ Skrevet 30. mars 2007 #30 Skrevet 30. mars 2007 jj80 Bor i Trondheim. Her skal alt være så nytt og fint,enerom til alle,og sykehus hotellet til de som er i bra form.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 30. mars 2007 #31 Skrevet 30. mars 2007 ikke no hotell her i gården gitt... Håper alt går bra at vi kan reise hjem litt tidligere. Bor max 5 min unna men greit å få roen føre en skal hjem også! Få orden på amming og sånt, men vi får se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå