så gla' Skrevet 24. mars 2007 #26 Skrevet 24. mars 2007 Tusen takk for trøstende og oppmundtrende innlegg jenter. Dette varmet godt. Sitter her mens tårene triller nedover kinnet, over all den rørende omsorgen dere viser. Jeg er hjemme på perm fra sykehuset nå i helgen og prøver å slappe av og kose meg med samboer så godt jeg kan. Ungene er på fjellet med pappan sin, så her er stille og rolig. Nesten litt for stille... Blir mye tid til tanker og bekymring over det jeg har vært igjonnom, og om fremtiden og hva som ligger foran oss. Det har vært uker med bekymring og smerter. Begynte med premature rier i uke i15. Etter det har det gått slag i slag med kynnere/premature rier (som heldigvis har gitt seg og ikke vært for effektive), livmorhalsen som ble kort og begynte å åpne seg, blødninger, betennelse og til slutt fostervannslekkasjen som de ble klar over for ca 2 uker siden. Vannnivået er kritisk lavt, bare 1 cm (skal visst ligge på mellom 5 og 25) og jeg kan når som helst gå i fødsel. Har hatt en del veeeldig vonde kynnere siste uka og er nå lagt inn på sykehuset. Lekkasjen min er også så stor at jeg lekker selv om jeg ligger. Det er bare et spørsmål om tid før fødselen enten setter i gang av seg selv, eller at lille nurket mitt må hentes ut av magen. Jeg er 21+5 i dag, og det er jo så alt for tidlig. Legene har ikke øynet oss store håp, men jeg klamrer meg til det lille som er. Igjen - tusen takk for lykkeønskninger og omtanken dere viser. Og spesielt til Lone som laget denne tråden til meg. De fleste vet vel om hennes situasjon, og at hun har sitt å slite med selv. Det er godt vi har bim, og jeg håper å kunne henge her inne en stund til :-) Ha ei riktig god helg jenter! klem
så gla' Skrevet 24. mars 2007 #27 Skrevet 24. mars 2007 Hmmm. Bim oppfører seg så rart om dagen. Skrev et innlegg i går som aldri kom opp... Skrev et til i dag, og så var de der begge to. Får håpe jeg ikke har motsagt meg selv altfor mye i de to innleggene...Ikke like lett å huske hva som skjedde når. Er litt i tåkehavet om dagen. Kunne det ennå vært ammetåke!
Ioren Skrevet 24. mars 2007 #28 Skrevet 24. mars 2007 Lykke til:) Krysser fingre for at alt går bra=)
Lone35 =0) Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #29 Skrevet 24. mars 2007 Sender må-det-ordne-seg-tanker til deg i dag og' jeg. -Må fostervannet jobbe skikkelig og produsere ekstra mye .. -Må blødningene stoppe... -Må infeksjonene fortsatt holde seg borte. -Må alt ordne seg for deg og bebisen din! Lykkeklemmer i fleng sendes deg, min Bim-venn. Lone
så gla' Skrevet 25. mars 2007 #30 Skrevet 25. mars 2007 Takk og takk igjen :-)) Hjelper godt med all omtanken fra dere her inne! I dag har jeg fått en ordentlig opptur. Det ble laget en tråd for meg inne på gravid moden alder, og der ble det lagt ut en helt fantastisk historie skrevet av moderen. Hun hadde full vannavgang i uke 18+, det var minimalt med fostervann, og legene var ikke akkurat opptimistiske. Men, hun ga ikke opp håpet og gikk helt til uke 28, og historien fikk en lykkelig slutt. Jeg vil også dit!!!
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 25. mars 2007 #31 Skrevet 25. mars 2007 Håper du når dit du og! Masse av lykke til de neste vekene!
Ioren Skrevet 25. mars 2007 #32 Skrevet 25. mars 2007 Alle her inne krysser nok alt vi har for at du skal komme deg minst til uke 28 skal tenke på deg, og håper du oppdaterer oss når du har mulighet!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå