Gå til innhold

Oppmuntringstråd for Så gla' ..Send lykkeklemmer her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil starte en oppmuntringstråd for en av bimmedamene her.

Så gla' er i uke 21+ og det har nå oppstått alvorlige komplikasjoner svangerskapet.Og jeg vet at Så gla' har det vanskelig nå, da hun ikke vet hvordan dette kommer til å gå.

Send henne lykke-klemmer her.

Lykkeklem fra Lone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, Så gla'!

Jeg ønsker deg alt det beste, og alt det beste for babyen i magen din. Håper at hva det enn måtte være som er galt, så blir du godt tatt vare på av dyktige fagfolk som gjør alt de kan for deg!

lykkeklem fra Pernilla

Skrevet

Lykke lykke til, jeg føler virkelig med deg. Man vet ikke hvilke ord som trøster i slike situasjoner, men jeg tror nok du får masse medfølelse fra folk her inne. Her er det mange som kan kjenne litt av de bekymringene du bærer på. Klem fra meg!

Skrevet

LykkeKlem til Lykkeliten:) Må bare det beste skje!:)

Skrevet

Slenger meg naturligvis på denne!!

Vet ikke ha som har skjedd, men håper virkelig at det går bra med dem og sender de lykke-klemmene jeg har!!

:-)

Skrevet

Krysser fingrene for dere og håper alt går bra!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Oppmuntringsklem fra meg.

Skrevet

Ønsker deg og den lille i magen lykke til, håper du får hilse på en frisk og fin liten baby når tiden er inne. Mange klemmer....

Skrevet

Lykke, lykke til og håper alt går fint.

Klemmer

Skrevet

Mange gode lykkeklemmer til deg og dere:) Håper virkelig at dette går så bra, så bra!!

Skrevet

sender mange lykkeønskninger til dere:) håper alt årner seg.. xxxxxxxx fingrene:)

klem

Skrevet

kjempe store lykke klemmer fra meg også.. utrolig snilt av deg å starte dette lone.. det setter nok så gla veldig pris på

Skrevet

Skal krysse fingrene for at alt går bra for deg :)

Stor lykke-klem til deg :)

Skrevet

ja, huff dette hørtes ikke bra ut. Håper at alt går bra tilslutt og krysser alt jeg har for deg:)

Store lykkeklemmer fra

Skrevet

Maaasse lykke til fra meg oxo!! Haaper saa inderlig dette gaar bra!! Skal tenke masse paa deg og den lille..

En god klem fra

Skrevet

Du får masse støtte her, Så gla'. De er riktig gode disse jentene til å oppmuntre ser du. =0)

Klem fra Lone

Skrevet

Sender mange lykke klemmer.

Skrevet

Jeg er overbevist om, at uansett hva det er, så går det bra! Ting ordner seg for ålreite jenter.

Jeg krysser fingre og ber til alle høyere makter jeg kan komme på. Det ordner seg nok.

I mellomtiden får du Så gla' mange gode tanker, lykkeønskninger og klemmer herfra!

Skrevet

Stooor lykkekos fra meg også!

Håper det går bra både med henne og den lille!

Skrevet

heia så gla`.... trist å høre at du plages i svangerskapet :( æ kysser fingran for at alt går bra md dæ og babyen :) sender deg maaaaange lykkeklemmer og gode ønsker.

Skrevet

sender deg varme tanker og et håp om at alt går bra! lykke til!

Skrevet

Sender masse lykkeklemmer og håper alt går bra med den lille i magen din , og med dere oppi det hele........

Skrevet

Sender selvfølgelig mange godklemmer jeg også selv om jeg ikke helt vet hva som har skjedd. Håper du har mye støtte rundt deg nå Så gla´ og at alt går bra!! :0)

Skrevet

Kjære Så gla' !!

Tenker på deg, du har det nok ikke så lett nå....huff.....

Krysser alt jeg har for at dette går bra XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

til så gla..!

ønsker deg skikkelig mye lykke med det lille nurket og deg..masse lykke klemmer fra lilleknott og meg..!

Skrevet

Tusen, tusen takk til dere alle! Gråten tok meg virkelig når jeg fant tråden og leste alle innleggene. Men, det var godt å gråte en skvett igjen nå. Denne gangen fordi jeg ble så rørt over alle lykkeønskningene og all omsorgen dere viser. Det varmer skikkelig, og er til stor trøst i en vanskelig tid.

Jeg er innlagt på sykehuset, men har perm i helgen. Jeg har mange uker med komplikasjoner og smerter bak meg, og fremtiden er uviss. Jeg hadde fostervannsavgang for et par uker siden, og fostervannsnivået har den siste uken vært kritisk lavt, 1 cm (skal helst ligge over 5, og under 25 er det vel..) Før dette har jeg hatt premature rier, blødninger fra morkaka og betennelse som har gitt meg mye smerter og besvær. Livmorhalsen er også kort. Har gått slag i slag fra uke 15. I og med at jeg nå lekker fostervann hele tiden, også når jeg ligger, er det et tidsspørsmål før fødselen enten setter i gang av seg selv, eller jeg blir satt i gang. Lille nurket kan ikke greie å utvikle seg med så lite vann så veldig lenge. Jeg håper jeg kommer til uke 24 og kan få lungemodningssprøyter, da vil oddsene være litt bedre. Men, legene har ikke øynet meg store håp.Jeg er 22 uker på mandag.

Tusen takk igjen jenter, og tusen takk spesielt til Lone som lagde denne tråden til meg. De fleste her inne vet sikkert at hun også har sitt og slite med i svangerskapet. Lone har vist seg så sterk og utholdene i mange uker nå, og jeg ser at det nytter. Tusen, tusen takk til dere alle. På mandag skal jeg tilbake igjen på sykehuset, og vet ikke hvordan det er med internetttilgangen der, men jeg håper jeg får mulighet til å henge her inne en stund til.

Ønsker dere alle ei riktig god helg!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...