Gå til innhold

Hva er magemålet deres jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 106 cm og er i uke 32. Jeg synes magen min er stor jeg....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31+1 og 109cm. Syns jeg ikke er stor i det heletatt, men lagt på meg 15 kg til nå, men de er ikke bare på magen:-)

Skrevet

Jeg er i uke 27 og 112 cm rundt magen ved navlen. og ja, det er bare en... :)

Skrevet

Lurer meg inn på 3. trimester ca 5 dager for tidlig, men får litt lettere angst her nå. Er 27+2 i dag, og er ca 101 cm rundt magen. Er ikke det litt mye? Med min lengde på 160 cm er jeg redd jeg kommer til å trille i uke 40:-) Samtidig skal det sies at jeg tror jeg har kommet lengre enn det UL viste, siden puppene mine ble vonde før jeg ble gravid.... Jeg har gått opp ca 6 kg. Hva tror dere?

Skrevet

Jeg er 106 rundt magen, og 33+2. Tror jeg har lagt på meg like mye rundt magen som rompa hehe..

Skrevet

Er 36 uker og 95 cm, akkurat det samme som forrige gang! Blir en liten gutt denne gangen, regnet ut til ca. 3kg.

Skrevet

Jeg måler over navlen og finner 114cm. Jeg er 29+0 i mårra. Så jeg kommer vel til å bli elefant jeg da. Ser ingen er større enn meg på nåværende tidspunkt...

Skrevet

Jeg er 38 uker i dag og har magemål på 100 cm.. så jeg har ikke så veldig stor mage hvis jeg sammenligner med mange her, men den er stor nok til å være i veien for å ta på sko, sokker, plukke opp ting jeg mister på gulvet, osv... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...