Gå til innhold

Hva er magemålet deres jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt ligger på 110 cm, er 30 uker. Synes selv jeg er kjempesvær, husker ikke hva det var sist. 2-åringen min har akkurat halve målet, 55 cm, vi hadde det gøy med målbåndet i går :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31+5 og er 101cm rundt livet.

Skrevet

var 106 i mitt forrige svangerskap... på slutten... er 105 nå og har 9 uker igjen,,,,

Skrevet

Jeg er 101 cm og i uke 30

Skrevet

Jeg målte nå, og var 109 cm. Er 31 uker i dag. Har ganske stor mage, men trøster meg med at jeg er jo ganske kort, så da må jo magen nødvendigvis stå mye ut for at babyen skal få plass ;-)

Skrevet

Jeg er 37+2 og 103 rundt navlen. Satser på at det ikke blir så veldig mye større.

Skrevet

107 cm i uke 31

Skrevet

11 dager igjen og magemålet er 113 cm..

Skrevet

Mitt ligger på 115 cm nå (måtte jo måle nå da, hehe...), dvs at det har økt med ca...*regne etter* 40 cm!!! Hjelpes! Det ER mye det! Hadde SF-mål på 30 i uke 28 også så magen er uten tvil svær ja! :-)

Skrevet

jeg er 40+4 uker, er 97 cm rundt magen

Skrevet

mitt ligger op 115 cm, er 34+2.. grøss, håper den ikke vokser såå mye mer nå :S

Skrevet

Godt å se at det er flere store mager her!!! Og en del "søte, små" ved termin....

Men vi bærer jo alle forskjellig ut fra kroppsfasong og høyde etc. Selv har jeg enda 10 uker igjen å legge på meg på... Sukk!

Skrevet

101 cm og 34+5. Akkurat passe, tenker jeg, men jeg synes liksom ikke den er plagsomt i veien ennå!

Skrevet

91 i uke 33. Annengangs. Synes den vokser sent...

Skrevet

120 cm i uke 39... STOR ja! "sikker på at det bare er en der inne...?" har blitt standard kommentar

Skrevet

Bra innlegg!! kjekt å se hva andre har....jeg er 104,5 cm og er i dag 37+5...

Skrevet

Mitt er også 110 og jeg er 30 uker:)

Skrevet

Hei,

det blir vel ikke helt riktig å måle dette mot hverandre, kommer vel helt an på hva man var før man ble gravid, høyde osv.

Selv var jeg ca 80 cm i utgangspunktet, er 162 cm høy og hadde BMI på 22. Er nå 100 cm akkurat, er i uke 32. SF målet ligger litt under "streken" men innenfor normalen.

Skrevet

Det er jo bare på gøy Krølle K :-) Jeg er 34+4 i dag og er 116 cm... stor og fiiiiin! (prøver å overbevise meg selv...)

Skrevet

99 cm uke 37 - samme som for to uker siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...