Kjerringhelvetet <3 Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 -Ikke se så sur ut, da... -det ække det minste vondt detta, alle bare juger så slutt å skape deg! -løft på ræva så andre får slappa av her.. -hold kjeft, jeg stønna ikke det minste! -Gjør det virkelig så vondt, altså? -Hysj, jeg prøver å se på fotballkampen. -Kan du lage litt middag mellom riene, kjære? -æææsj, det renner noe vanngreier av deg. Tørk det opp igjen med en gang, det blir flekker i bilsetet! - ....
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. mars 2007 Fikk forresten god hjelp av Ullpurka til noen av kommentarene
3pårappen :) Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Eller som jordmora mi sa, midt i pressriene; Dere rekker en til i år om dere er kjappe!!!
MammaDilla Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Da bestod mannen min med glans. Han sa ikke noe dumt en eneste gang.. Var bare heeelt fantastisk Men ja, enig.. slikt sier man ikke!!
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Jeg måtte pent sitte på et håndkle i bilen, og sove på et håndkle, da vannet gikk
haater husarbeid Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Ullpurkemor har en ganske velutviklet sans for humor -Det blir verre enn det her altså! -Skal det ta så lang tid??? - Æsj, han har bæsja på magen din (med grimase) Den siste er faktisk en kommentar min mann kom med......
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Sambo min også var her helt fantastisk! Det verste jeg opplevde i en rie, og ikke bare 1 gang men flere ganger var a hu fordømte jordmoren skulle sjekke åpningen midt i den verste rien!!!! Aaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Sambo og jeg pratet mellom riene. Jeg sa ett eller annet til han men fikk ikke fullført setningen fordi det kom en kjempe vond rie. Og da sto han over meg og sa " Hæ, fortell resten da......hallo, kan du fullføre setningen eller ? ", i en utålmodig tone. Han skjønte ikke hvorfor jeg ikke kunne prate samtidig som jeg hadde rier. Hadde lyst til å slå han hardt og lenge da, ja : ) Ellers var han ganske så snill : )
Suprise! Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 NÅ MÅ DU PUSTE ORDENTLIG!!.... inn med nesen,ut med munnen...inn med nesen ut m..... osvosv.... Samboeren prøvde seg EN gang etter x antall andre hadde sagt det. ....og det "var det siste han sa" også! *humre* Men dette var faktisk den eneste gangen jeg ble litt snurt;)
aprilspøk Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 Dette ville du sjøl di ku! Heldigvis sa ikke mannen min det, for da hadde jeg gjort noe fælt!
Gjest otilie79 & jentene:) Skrevet 21. mars 2007 #12 Skrevet 21. mars 2007 D værste jeg hørte under fødselen til mellomstejenta var; "om 30 sekunder nå får du ei ny rie.." Bare så dumt på typen og ba han følge med for sin egen del, jeg ville helst være lykkelig uvitende om når neste kom:)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 21. mars 2007 #13 Skrevet 21. mars 2007 he he samboern min sa å husk å pust.. gode drag ut å inn.. vel det va ikke så forbanna lett å gjøre det.. men vet jo at han sleit å for han så hvordan æ hadde det der å da!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 21. mars 2007 #14 Skrevet 21. mars 2007 - Au! Jeg slo fingeren min, - Denna stolen var vond å sitte i... - Hvor mye er klokka a? Ikke selvopplevd. Hadde en samboer som var helt fantastisk. Han masserte og holdt kjeft etter alle kunstens regler.:-)
Blomman Skrevet 21. mars 2007 #15 Skrevet 21. mars 2007 - Neste rie - og så er den ute... ( særlig...jordmor sa det i 4t - under hver ri!!! - BLÆH)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 21. mars 2007 #16 Skrevet 21. mars 2007 kan jeg gå på kiosken? nei, det kan du ikke...
Guttemamma :o) Skrevet 21. mars 2007 #17 Skrevet 21. mars 2007 Jeg skal bare ut å røyke, dette er kjedelig. Skjer ikke noe på en stund likevel....
2 søte Skrevet 21. mars 2007 #18 Skrevet 21. mars 2007 slutt å skrik.... hyyysj! må du roe deg! fikk høre det litt...
*1D* Skrevet 21. mars 2007 #19 Skrevet 21. mars 2007 Kan ikke du vente til i morra tidlig med å runde av her? Er så trøtt skjønner du.... Har du slept en eller??? Lukter fælt her jo:( Ingen er selvoplevd da:)
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 22. mars 2007 #20 Skrevet 22. mars 2007 'Beklager men anestesi legen er midt i en operasjon, så du må vente i minst 20 min på epidural' GRRRRRRRR!!!!
nickoline og supermann Skrevet 22. mars 2007 #21 Skrevet 22. mars 2007 Ingen som sa noe dumt til meg. Samboeren min stod litt i bakgrunnen noe jeg synes var greit. Sa kom igjen. Dette klarer du fint osv........
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 22. mars 2007 #22 Skrevet 22. mars 2007 Du har jo bare hatt rier i en time du, sa jordmora til meg når de vittterligen startet for 12 timer siden. Og da hun endelig sjekket åpning smilte hun til meg og spurte: hvor mye tror DU det er er? mens hun fremdeles hadde hånda langt oppi "der". Hrmf!! Jordmorhumor!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #23 Skrevet 22. mars 2007 Nå må du slappe av....(til ei med bekkenløsning mens du trykker henne ned i senga..) Gjett om jeg hadde lyst å dra til den jordmora... Særlig etter to våkedøgn fra før..
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 22. mars 2007 #24 Skrevet 22. mars 2007 Her er et knippe av utsagnene som jordmor kom med under min fødsel: 1)"PRESS! ro som i en båt! .....-NEI, IKKE SÅNN! Du skal ha han ut, ikke INN!! " 2)"jeg må hente legene, du klarer jo ikke å presse han ut" (da hadde jeg bare hatt pressrier i 30 min, hvor rask trodde hun jeg skulle være??) (ps, det nærmet seg vaktskifte og hun hadde tidligere lovet gubben at hun skulle stå løpet ut...) 3)"Du sa jo tidligere at du ikke ville ha noe som kunne skade barnet...?" (utsagnet kom da jeg ba om epidural) For øvrig fikk jeg det ikke, måtte ta til takke med akkuunktur. Hurpe. 4) "ok, du burde klare 2 GODE press pr rie. ...-var det alt du klarte???" og "Åhhh, nå må du tenke på barnet ditt, og ikke gi deg så raskt." Hva tror hun jeg prøvde på? Å IKKE få han ut? arg, hadde jeg ikke prøvd så hardt å presse riktig, skulle jeg brukt mine siste krefter på å klappe til henne...
aimée Skrevet 22. mars 2007 #25 Skrevet 22. mars 2007 kan ikke du holde kjeft a!!!! det sier man ikke....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå