Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært artig det! Liker Stavanger godt jeg. Spørs når det blir. Mai/juni var det ikke sånn?

Tror kanskje jeg er en av de "trææææge trønderan" for jeg er kun impulsiv når jeg har tenkt meg om- gjerne flere ganger også....

Første delmål nå er faktisk å få kommet meg på en liten visitt til Ka-Ping, da svigers har feriehus i gangavstand til heimen hennes;)

Skal utover første delen av påska antagelig, men da er det vel hektisk organisering av barnedåp der.

I dag Hanne og Ka-Ping har inntatt trønderhovedstaden også, vel. Stille fra dem her idag!;.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det rett og slett er NI som gjør det? Jeg mener, lillegutt og jeg var jo også innom der, og det der med å veie før og etter hver amming er jo direkte skremmende... Ikke et stygt ord om kollegaene dine, Stinemor, men du verden så paranoid man kan bli på vekta til de små! Selv er jeg jo mest skremt siden storebror var rimelig anorektisk fram til tre-mnd-alder, men de som kjenner ham vet jo at han har tatt det igjen siden:) Stelte nettopp lillegutt for natten og tenkte med meg selv at nå _ser_ jeg at han legger på seg, så hvis neste ukes veiing også er bra skal jeg heller slappe av og følge de vanlige kontrollene... Blir liksom litt skummelt, det der, men HS mente nå sist at det er tydeligvis bare slik det er, jeg får barn som er store ved fødselen og så bruker de litt tid på overgangen fra navlesnor til munn...

Og ts&hl-mamma - i forhold til TS er jo HL rimelig diger:)

Skrevet

Glimrende - ikke tenk for lenge, da? Vi ble vel mer eller mindre enige om siste uka i mai? Har i alle fall akkurat gitt gubben beskjed om at da er han storegutt-ansvarlig:)

Så det er fordi ka-ping og Hanne er offline at jeg fant tråden langt nede på side 3?

Skrevet

de bruker jo å være ganske delaktige i å holde tråden på side 1 de også:-)

Var inne og kikka på den andre tråden og så det var snakk om siste mai-uka, ja. Skal studere kalenderen og kontoen nøye;)

Skrevet

Hehe, du har rett. Men jeg har tydeligvis glemt hvordan 1300 g føltes, nå synes jeg 3 kilo er ganske smått :-)

Skrevet

Himmel, vi _er_ på nett samtidig. Bruker du msn, det har jeg glemt å spørre deg om? Jeg bruker den vanlige yahoo-adressen min...

Skrevet

Jeg er en ihuga msn`èr :-)

sender deg en invitasjon

Skrevet

Og så jeg som skulle legge meg tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...