Gå til innhold

Søndagstwilight.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære Sponge, trenger ikke ha overskudd FØR du kommer, det kommer jo når du er her! Hjertelig velkommen når som helst!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sympati! Høres ut som noen morgenenr vi har hatt her i huset også, takk og pris for bhg sier jeg bare:) Men si meg, vindusvask? Skal de vaskes, de også? Jeg gjorde jo det i fjor eller noe, det kan da umulig være på tide å vaske dem igjen allerede?

Her drives seriøst bleiearbeid fanget mitt, får vel skifte den før jeg begynner å fokusere på alt det andre som skulle vært gjort her... Heldigvis er sola kommet tilbake, så nå skal klesvasken henges ut! har fått skiftet sengetøy og luftet skikkelig og hatt dyner og madrasser ute, så jeg gleder meg skikkelig til kvelden og rent sengetøy. Langt bad, CSI og ren seng kommer høyt opp på listen over hverdagsgleder... Kanskje et glass vin også? Ju-hu!

Skrevet

Søte snille deg - du er nå herlig. *smiler!*

Planlegger jo tur til UK med lillegutt for å vise ham fram til svigermor i løpet av mai/juni - da blir det stopp i Stavanger samme hva de andre TZ'erne finner på:) Gleder meg usigelig - snakkes nærmere...

Skrevet

Nå tar du'n virkelig helt ut. Men bad og rent sengetøy høres ut som paradis, faktisk bedre enn rene vinduer :-) så bare Hanne Louise får ferdigstilt bleieporosjektet sitt og blir stille skal jeg vurdere det seriøst jeg også

Skrevet

Vi har hatt igjen døra til gangen, rydda på kjøkkenet, tatt tranasol, slått av tv'n, tatt fram legokassa og tent 500 (okei kanskje bare 100) levende lys i stua og nå skal vi koooose oss fram til barne-tv :) Etterpå skal vi i badekaret alle tre jentene, og lese langt eventyr til leggestunda :) Jeg fant ut at istedet for å sitte og synes synd på meg selv så skal jeg suge til meg all den positive energien jeg kan få fra to fantastisk skjønne jentunger, og hittil funker planen flott!

altså: dagen tok en vending til det bedre i ka-ping-heimen :)

Skrevet

og så hører vi på hakkebakkeskogen :D svært populært hos jentene, og mimrestund for mamma, hehe

Skrevet

Tråden forsvinner fort nedover siden ja....jeg har visst ikke vært så ivrig på nettet i det siste, men tiden flyr om dagene :o) Bare positivt altså, men det er ikke så mye tid til Dibing akkurat nå - vi får komme sterkere tilbake, også er vi jo innom av og til da.

Er bare en kort tur innom nå også, så har ikke lest alle innleggene - bare skummet raskt gjennom. Håper Ka-ping er i bedre form, ikke gøy å være forkjølet når en skal ta seg av to små. Syntes det var tungt nok da jeg og Martine var forkjølet her tidligere. Fikk ellers med meg snakk om øl/vin...og må innrømme (og håper jeg ikke får fanatikerne på nakken) at jeg har tatt et glass rødvin etter siste ammingen på kveldene et par ganger. Da går det ihvertfall 3 timer før neste gang, og stort sett mye mer, og da er alkoholen ute av melken. Et lite glass rødvin gjør godt for kropp og sjel!

Håper ellers Sponge kommer en tur til byen i morgen, hadde vært koselig :o) Kanskje en trilletur i finværet? I dag satt jeg faktisk og solte meg da vi hadde trillet en stund - fantastisk deilig! Skal kanskje tilbake på helsestasjonen i morgen. Helsesøster ville jeg skulle ringe i morgen, når legen er der, om ikke den standhaftige navlestump hadde falt av - og det har den ikke - 11 uker i dag!! Ser for meg jenta mi på stranda med den på om noen år...hehe, den ser ihvertfall ikke ut som den har tenkt å falle av noen gang!

Håper alle har det fint :o) Kos dere med gullene deres!!

Skrevet

Er det forresten noen som har sett noe til Meg og lille Live? Er det ikke lenge siden hun har vært innom tråden?

Skrevet

Huff, som dagene flyr. Føler at jeg ikke rekker å få gjort noe som helst fornuftig! Dagen i dag har gått med til klesvask opp og ned i mente. Vært hos "svigers" i helga, og det er helt utrolig hvor mye det hoper seg opp med 2 små! Litt dårlig samvittighet for ikke å ha vært på trilletur idag, men når det sludder "snøkjærringer" på str med te-fat frista det ikke!

Nå er ungene i seng, og det er bare å finne fram en ny stamp med klær som skal brettes...hente litt ved og tenne opp, og så er det CSI om ikke altfor lenge.

Har du fått hjem gubben, og fått fyr i oljefyren Ka-Ping? Tenkte på deg, stakkars, i formiddag i kaldt hus. Huff!

Skrevet

Null trilletur her - drittvær og forkjøla mamma satte stopper for den gitt. Men Knøttemor har fått tilsammen en time ute i vogna likevel, med henting/bringing i barnehagen og stå ute i vindfanget. Hun sover så godt ute :)

Gubben kom heim samtidig med at småjentene var i seng, han hadde faktisk kjøpt med et favn med ved!!! så nå er det litt lunere her ja :)

Skrevet

Rekker dette rett før CSI nå. Meg og lille Live har skiftet nick til Januarbaby07-->Desemberbaby06, men jeg aner ikke hvorfor hun ikke sjekker inn her.

Skrevet

og jeg skal hilse dere alle fra rødhette, hun har pause herfra fordi de har pc'n inne på fiksing :)

Skrevet

Hva skal dette bety, da.....??! Langt nede på sida jo!

Må vel kanskje starte ny tråd når klokka passerer midnatt. Er vel strengt tatt ikke søndag lenger nå heller, men pytt!

Nettopp kommet ned etter en runde amming. Våkna mye tidligere enn normalt i kveld snuppa. Bruker være våken i 01-tida for første mating, men det gikk ikke idag. La seg litt tidligere enn normalt, men det største problemet var nok at armene var godt trekt inni nattdrakten, så "totten" var utilgjengelig. Spørs om det blir body og nattbukse istedenfor nattdrakt her i gården etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...