Gå til innhold

Skravletråden for nordlendinger = )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi jobber her.Bygde oss hus sommeren -05,så nå blir vi nok her.

Sambo kommer herfra. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er han Lille Trille ?? ;) nyskjerrig jeg !

Skrevet

Jamlena: du e den første eg har sett hær fra Mo, og så e vi født samme år også! Kor på Mo e du fra? Kanskje vi veit av kværainner? Eg e fra Toraneset (i byen)

Alle: Eg e 30 år, og har bære en litn gutt på straks 4 mnd. Har samboer som eg har bodd ilamme i 11 1/2 år. Vi har snart vært kjæresta i 15 år så de va stor overgang å få en ny sjæf i huset. Men herregud så koseli!!

Skrevet

hete Cathrine og e 22 år..kommer fra harstad,men bor i Bodø. Har ei jenta på 10 mnd..

enn du da Piadi og snuppene?

Skrevet

Heite.. TARAMTARAMTA... PIA = ) Og e 23 år, har Nancy og lille Nathalie. Har fløtta fra Harstad æ også. Korsjen skole gikk du på`?

Skrevet

Gikk ungdomsskolen i Kila, og Videregående på Stangnes..

enn du?

Skrevet

Gikk på byskolen og Harstadbotn.. Hmmm.. Tru om æ veit kæm du e :) E ett år yngre enn mæ da..

Skrevet

Litt rart om du ikkje veit kæm æ e...

Skrevet

Æ har gått på byskoln :-)

Skrevet

Ja det veit æ :)

Skrevet

Trur æ vet kem du e jah..:-)

Skrevet

Hei! Æ kommer fra Fauske og har ei frøken på to og et halvt, også ei lita på tre og en halv mnd.

Skrevet

Tenkte mæ det ja =)

Velkommen på tråden Snupidupi =)

Skrevet

Når er lillesnuppa di født da Snupidupi ?

Skrevet

: ) Hva synes storesøster om å få ei lita søster da ?

Skrevet

Ho e vældi sjalu da... men mæst når æ skal am.... førr da vil ho å kooos... men ho e vældi gla i lillesøstra si og skal trøst og kos med ho... rugga på kurven og søng tel ho... å e opptatt av at ho også skal vær me når vi skal nån plassa... så det går nu bra :D

Skrevet

Går sæ nok tel ja :) Storesøsta i detta huset e jo 6 år, så ho førstår jo på en anna måte. Men sjalu ja, DETe ho :) ! Prate hull i hodet på mammaen av og tel... ho som før kun va interessert i å være ute ilag med vennan :)

Skrevet

Ja det e ikke greit når man har hatt den fulleoppmerksomheita heile livet ;D Katti e di minste født?

Skrevet

Veit æ kæm du e da? :-D nyskjærri

Skrevet

Ja du veit :) Vi va vel ikkje akkurat perlevenna kan du si.. hehe.. :)

Snupidupi: Ho e født 23.11.06 :)

Skrevet

Lure, mange æ ikke ville være vænna m :-) E jo 2 år eldre enn dæ! E jo maaange år sia :-)

Skrevet

Snupidupi: vi møttes vel akkurat ikke på føden i bodø vi da. Jeg fikk min sist i november. Når ble din født? så det sto desember på profilen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...