Gå til innhold

Skravletråden for nordlendinger = )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere nordlendinger enn meg her inne må det vel være ?

Æ e fra Harstad ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i oslo men e fra indre Troms.... :)

Skrevet

Jeg bor sør for Drammen så sitter ikke oppi gokk nå da.. : )

Skrevet

Æ som eeeeelska "alt for rognan".. Nekta å føde akkurat på onsdaga, før da skulle æ se på det.. Måtte 2 ganga på kontroll akkurat når det gikk etter at æ sa at æ absolutt ikkje skulle føde da. ;o) Drit altså ! Gikk forresten 17 daga på overtid !

Skrevet

He he. E tænkt akkurat det samme som de å sællfølgeli fødd e kvart over åtte en onsdag! Så reprisen søndag samme uka, å no har e heile serien på DVD (som pappa har tatt opp) så e klar me no. Så du ikke reprisen då?

Skrevet

Joda = ) Men det va jo så kjipt siden æ hadde sagt det... Dro 2 onsdaga kl halv åtte på sykehuset.. Ho va født natt tel torsdag :) Hadde tenkt mæ på chat noir også, men siden ho blei født så mye på overtid blei det ikkje nåkka av... :(

Skrevet

er fra østlandet, bor i bodø.

nydelig vær, gutten sover godt, mammaen er på fest.

Deilg å være alene med snacks og godt drikke.

Skrevet

btw grattis så mye, mange gode stunder foran deg,

Skrevet

Sia ho e så lita mein du? E ska dit næste hælg, en "snartur" fra lørdag te søndag. Mamma ska pass ho å je ho flask, e pompa imens. Trur da ska gå bra.

Skrevet

Går det ennu på chat noir ? ? ?

Skrevet

Nu e ho jo ikkje så lita lengre, men ho va jo det da.. Blei født den dagen det va premiere trur æ : )

Skrevet

Ja lørdag 24. mars e siste dagen. E ska på den aller siste forestillinga, da bi litt spesielt trur e. Men da e antageli utsællt no.

Skrevet

åjja sånn ja. Ja då va ho jo lita. Kem som hadd trudd forestillinga sku var te utpå vårn leksom? Da e heilt syyykt at dem e bidd så populær! Goe gamle vanlie guttan.

Skrevet

dæm spille her i tromsø siste helga i mars trur æ!!

Skrevet

i tromsø? eg vil dit.. eg skal til byen på kine, vil se kill buljo da.. å min kjære har jo fri da, så eg VIL, EG VIL!!!

syns godt dem kunna hatt en forestilling her i nord, ja, f.eks i alta. det er jo nærmar her, så slepp man å fære så langt da...

Skrevet

Eg e fra Mo i Rana og bor der. Har ikke sett mange nordlæninga på forumet (som eg veit iallfall)

Skrevet

Vi er her vi... men ikke alle som skriver på dialekt.

Skrevet

Det gjør ikke jeg heller vanligvis, men ble så inspirert av de over her. Det er så vanskelig for ikke-nordlendinger å skjønne dialekten. I alle fall for noen...

Skrevet

Ja det e jo mye lettare å skjønne bokmål.. Før mæ også :) Så da skriv æ bokmål, men sia detta e en tråd kun før nordlendinga så kan man jo driste sæ tel å skrive dialekt : ) Nu syns faktisk æ det e lettare å skrive bokmål da..

Aaaante ikkje at du Svanine va nordlending.. Huske jo dæ fra 1.tri eller va du på bli gravid også ??

Skrevet

Eg e tilfløtta bodøværing. Ska se alt for rognan i bodø i april:) glede meg;)

Skrevet

Æsj... hadde æ bare vesst at det ennu gikk på chat noir.. E vel neppe ledige billetta nu, det e jo neste helg.

Skrevet

e fra finnmark men bor i sandefjord nu !!!

Skrevet

Ja da bor jo vi i samme fylke nu :)

Skrevet

Å endeli nåkka æ kan være m på :-) Harstad hær åsså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...