Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?


Morango 29.05.2007

Anbefalte innlegg

har tatt av siden svangerskapet startet.. er nå -5kg... har vært mer på minusen men vekta øker sakte men sikkert.. Er i uke 35.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nå kommet i uke 35 og har tatt av 0,5kg de siste ukene :o( og har ikke lagt på meg noe siden starten, så legen sender meg til UL for å sjekke at alt er bare bra med babyen :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på svangerskapskontroll i går og har gått opp 5,7 kg, og jeg er stor i utgangspunktet! Hadde trodd at jeg skulle gå opp mye mer, men det kommer vel de siste ukene...

 

Matja, termin 9.5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 32 + 4 og har lagt på meg 11 kg, og mer kommer det sikkert til å bli. Tror jeg kommer til å trenge hvert gram for å kunne amme......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 36 (i følge bimsidan mi, men er kun 35+1 uker akkurat i dag tror jeg)

Har lagt på meg 11 kilo fram til nå.. Uansett..de går ned igjen.. takk gud for det..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 33, og har lagt på meg 10 kg hvis jeg regner fra det laveste jeg var da jeg kasta opp, og har lagt på meg 5 kg hvis jeg regner fra startvekt før graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I uke 32 hadde jeg gått opp 15,5 kg. Er nå i uke 34, og vet ikke enda, men tror jeg har gått opp litt til. Føler meg som en elefant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg ca +/- 10 kg. I d forrige svangerskapet la jeg bare på meg 4,5 kg totalt og var alt for liten fikk jeg høre av jordmor og lege, så litt gøy å legge på seg litt mer denne gangen. Er i uke 36 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang 15 kg

og denne gang 14 kg i uke 35+4.

 

Synes det er helt ok, for jeg skal jo tære på noe mens jeg ammer og jeg vet også at mye av det er vann.

Sålenge jeg vet jeg har spist sunt hele sv.sk og vært i aktivitet gjør det meg ikke noe å legge på meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 18 kilo og er i uke 34. Gikk opp mesteparten i begynnelsen. Har ikke gått opp stort den siste måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...