Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?


Morango 29.05.2007

Anbefalte innlegg

Signer på dette innlegget alle sammen (bruk gjerne anonymknappen), fordi det hadde vært litt kjekt å se hvor mye dere har gått opp fra dere ble gravid og frem til nå. Skriv også svangerskapsuken.

 

 

+4kg og er i uke 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

med min første så gikk jeg opp 21,5 kilo totalt, me denne gangen blir det værre. gått opp 18 kilo sisist jeg ar hos legen. har mye vann i kroppen, mått ta av meg ringen og gå med støttestrømper så her blir det vel bort i 30 til slutt tenker jeg, uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå . JEg har lagt på meg 17 kg og er i uke 31 ... BUUH . Gikk opp veldig mye til å begynne med . Ser ut til at det har roet seg nå , Søstra mi sa at hun var helt lik i begge sine svangerskap , gikk opp masse med engang og lite på slutten . Håper dette gjelder meg også for jeg er ganske bekymret for helsa., Har bekkenløsning så jeg får nesten ikke beveget meg noe , er egentlig vant til å være aktiv . Så det føles litt stusselig . Gleder meg mye til den lille kommer , men han får jo holde seg inne magen endel uker til .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra utgangs vekten har jeg lagt på meg ca 0,5kg, men gikk ned masse de første mnd. Men har nå endelig de siste 2ukene lagt på meg 2kg slik at jeg har såvidt passert start vekta :o) Er nå i uke 33+0

Forrige svangerskap la jeg på meg 13kg totalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor lite, føler jeg. Passert uke 32 og bare gått opp snaue 6 kilo fra før-gravid vekta. Har vanskelig for å legge på meg og lite å tære på fra før. Luksusproblem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 34 og har gått opp 13 kg....synes ikke det er så altfor ille egentlig....har vært flink med trening og mat så jeg har vel fått litt igjen for det vil jeg tro:)men er ikke ferdig ennå så det kommer nok en haug med kg nå på slutten tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er akkurat 31 uker og tror jeg har lagt på meg 8 eller 9 kg. Er fornøyd jeg, men vil helst slippe unna med bare et par tre kilo til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 34 jeg, men vet ikke... har ikke veid meg siden den dagen det ble bekreftet att jeg var gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i uke 31 og lagt på meg 4,5 kg c",)

La på meg ni kg med førstemann og tretten med andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 35 og har gått opp 15 kg!

Gikk opp 34 kg med førstemann, og 37 kg i andre sv.skap. (hadde da sv.skapsforgiftning begge gangene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 33+3 og har til nå gått opp 10 kg. Skal ha keisersnitt om 4 uker så jeg er veldig spent på hva totalen blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 30, og har gått opp 4 kilo. Synes det er litt lite, men satser på at kroppen har vært "smart" og skjønt at jeg ikke trenger å legge på meg like mye underhusfett som de som ikke har noe fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32+0 i dag og har lagt på meg 5 kilo. I forige svangerskap la jeg på meg 5 kilo totalt.

 

Har normalt sett veldig lett for å legge på meg, men ikke når jeg er gravid, heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 31+4 og har lagt på meg 12 kg til nå.

 

Sist gang la jeg på meg 15 kg totalt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 30 og gått opp 6 kilo. Men kroppen allikevel i forandring! Kuttet helt ut trening da jeg ble gravid og jeg trente ganske mye før graviditet. Derfor mye endringer, kan ha mistet endel muskelmasse som ar blitt erstattet med fett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...