Gå til innhold

Aldersforskjell???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Riga+hippiesnulla & piratspira

 

Hehe, ikke hørt om han nei!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Min samboer er 25 år eldre enn meg og vi har vært sammen 1.5 mnd og har det kjempe flott sammen, kunne aldri hatt det bedre! Alderen har ingenting å si.. blir så irritert når alle kommentarene kommer så lenge vi har det bra.

Skrevet

Hei hei.

Min samboer er 25 år eldre enn meg og vi har vært sammen 1.5 ÅR og har det kjempe flott sammen, kunne aldri hatt det bedre! Alderen har ingenting å si.. blir så irritert når alle kommentarene kommer så lenge vi har det bra.

Skrevet

Kjærlighet er noe av det beste vi opplever i livet, så jeg unner dere all den lykke dere kan få! Synes ikke 12-13 år er så mye, og ihvertfall ikke jo eldre dere blir. Søsteren min er gift med en mann som er 12 år yngre, og det var virkelig ramaskrik og baksnakking da de begynte å date. Nå har de vært sammen i snart 15 år, og har det bedre enn noen gang. Synes det er veldig leitt at nærmeste familie ikke kan akseptere forhold som er litt utenom "normalen". En burde jo være støttende i situasjoner der man kan oppleve mye dritt fra andre i omgivelsene.

Skrevet

Det er ni år mellom meg og min mann. Jeg merker jo aldersforskjellen enkelte ganger, eks. musikksmak og at han er på en måte er kompis med faren min. Men vi er da lykkelig gift og har ei søt datter. Er sikker på at om jeg hadde hatt en jevnaldrende mann, så hadde jeg kunne funnet like mange forskjeller. Vi traftes foresten når jeg var 16.

Du skal bare følle hjertet, aldersforskjellen blir bare mindre og mindre med årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...