Gå til innhold

Noen som bruker våtservietter daglig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker sjelden eller aldri. Har kun med oss på tur!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bruker klut og vann med event. litt olje på. Har brukt 2-3 pakker med våtservietter fra han ble født til nå (er 14 mnd.).

Brukte det på tur tidligere, men nå bruker vi enten vanlig vaskeklut eller engangs i papir.

Skrevet

jeg bruker det hele tida.. for jeg får henda fulle av eksem om jeg vasker han med vann og såpe.. jeg kan ikke ha henda i vann mer enn jeg må for å vaske de før jeg håndterer mat og etter jeg har vært på do.. men jeg bruker en av de merkene som kom best ut i test i foreldre og barn nå... og når min sarte hud tåler det gjør guttungen d og.. og han har ikke noe problem med det.

dessverre er det ikke helt miljøvennelig.. og det er jeg lei meg for.. men jeg kan ikke leve med kjøttkaker til hender heller.. :) så jeg føler jeg har god grunn da...:D

Skrevet

Vi brukte nesten aldri våtservietter, kun vaskeklut og vann.

Nå slipper vi heldigvis for snuppa har sluttet å bruke bleie :-)

Skrevet

bruker våtservietter dagelig ja. men bare coop sine. de andre stoler jeg ikke på.

Skrevet

Ja så og si.. mest ved bæsj.. :) ellers klut :)

Skrevet

Hei:)

Jeg bruker ikke våtservietter hjemme, har flere pakker liggende og har med på trilleturer men ellers bruker vi klut eller sånne engangs kluter om det er mye avføring. Event skyller stumpen. Dette fungerer bra og tar ikke mye lengre tid enn våtservietter. Men nå har vi svært liten avstand mellom vask og stellebord da, så kan tenke meg det blir mer kinkig om man ikke har vasken helt tilgjengelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...