Gå til innhold

Flergangsfødende i oktober-klubben?


friskus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen, jeg har en gutt på snart 16 mnd, og venter i spenning på nr 2 som melder sin ankomst ca 11 oktober. Jeg er selv 26 år og bor i stavanger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 29.....blir 30 i mnd før babyen kommer. Har en jente fra før som blir 5 år 18 oktober. Håper det ikke blir fødsel samme dag. Har termin 14. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr 2. Bor i Trondheim og har ei livlig jenet på 2 år som sikkert blir ei meget hjelpsom storesøster :-)

Har termin 14 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är 33 år, bor i Oslo, har en son på 9 mån och är gravid m. nr 2. Termin 25 okt. Det blir hektiskt men kul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei........... Jeg venter nr 3 , men er noen år siden sist så føles litt som første gang hehe min minste blir 7 år i juni. Kjempespennende er det :) Er 31 år å bor i Arendal. Går alt bra satser jeg på en til ganske raskt e på, men får se.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se det er flere her som ikke er så unge. Selv er jeg 32, og venter min andre 3 okt. Føler meg nesten som førstegangs siden det er 9 år siden sist. Fra Vestfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og venter min andre. Men det føles som første gang, da min førstefødte er 6 år og begynner i første klasse til høsten =) Føler jeg har glemt alt når det gjelder babyer, men det kommer vel tilbake når man får nurket i armene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet akkurat hva du mener .vår datter begynte på skolen i høst. så det er jo noen år siden vi var gjennnom babystadiet. Tror nok min mann ser lysere på det enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo...

 

Jeg venter nr 3 den 12. okt.

 

Jenta mi er 2 år og gutten min er 1 år, så jeg får tre tette...

 

GLEDER MEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...