Gå til innhold

Flergangsfødende i oktober-klubben?


friskus

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen flere flergangsfødende her? Av innleggene virker det som om mange er 1.gangs.

 

Selv venter jeg nr 3. Bor i Oslo og er 34 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... Jeg er flergangs....Jeg er 32 år, og venter min 6., har termin 20. oktober. Holder til i Halden med mann, mine, dine og snart vårt barn..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter min andre. har en på 4 fra et tidligere forhold. Bor i Oslo og er 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg venter også min andre, vi har en sønn på 2,5 år fra før.

Er 30 år og bor i Oslo, men er på utkikk etter hus i Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter nr 2. Har en på 4 år og har prøvd hardt på denne spiren i over 2 år. (mistet 2 underveis). Bor rett utenfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en sønn fra, han er pr i dag 1,5 år.... å vi gleder oss masse til den nye skatten kommer... har termin ennå ca. 14 oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 36 år, og venter tredje ungen i oktober (termin 3/10). Fra før har jeg ei jente på snart 6 år, og en gutt på nesten 4år. De fikk vite om den lille i magen for 2 dager siden, og er kjempekrye- de gleder seg til magen blir stor så ungen kan komme ut til de :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr 3 , er 32 år og gift. Har to jenter på 5 og 10 år. Hun eldste har fyllt 11 år når bebsien kommer.Har termin 26 oktober, jentene har fått vite det nå for noen dager siden. De er utrolig spente og kan nesten ikke vente!!!

hilsen anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg som startet denne tråden.

 

Så koselig å se at det var flere flergangsfødende her! Jeg har liksom hatt et inntrykk av at det var så mange førstegangs - ut i fra spørsmålene/innleggende, og så trodde jeg at alle var veldig unge...

 

hyggelig at det er flere "gamle" (les: over 30), og flere som har gjort dette før :)

 

Jeg har forresten termin 2. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 34 år og venter nr. 4 Har to jenter på 8 år, og en jente på 6 år. Bor i Moss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 3.

Stavanger her...

Kan ikke se det er noen andre fra Stavanger..det hadde vært veldig kjekt! :-)

(34 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...