Gå til innhold

Flergangsfødende i oktober-klubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 2 17 oktober. Har en gutt fra juni 2006. 21 år og gift. Kommer fra Østfold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nr 4 fra Stavanger

Skrevet

Jeg venter nr. 2. Bor like utenfor Oslo, er 27 år.

Skrevet

Hei! Jeg venter mitt andre barn... Er 25 år og bor i Stavanger.... (-:

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi venter barn nummer 2 :). Har ei jente på snart 5 fra før.

Skrevet

Hei alle sammen, jeg har en gutt på snart 16 mnd, og venter i spenning på nr 2 som melder sin ankomst ca 11 oktober. Jeg er selv 26 år og bor i stavanger.

Skrevet

hei jeg er 30 aar og har ei paa 8 og ei paa 4 og venter nr 3. kommer fra oslo men bor naa i nordland.

Skrevet

Jeg er 29.....blir 30 i mnd før babyen kommer. Har en jente fra før som blir 5 år 18 oktober. Håper det ikke blir fødsel samme dag. Har termin 14. oktober.

Skrevet

hei jeg er gamling på 31;)som venter nummer 3 29 oktober.har to gutter på 6 og 2 fra før.

Skrevet

heisann:) jeg venter mitt 3 barn..nord trønder og 28 år

Skrevet

Jeg venter også nr 2. Bor i Trondheim og har ei livlig jenet på 2 år som sikkert blir ei meget hjelpsom storesøster :-)

Har termin 14 oktober.

Skrevet

Jag är 33 år, bor i Oslo, har en son på 9 mån och är gravid m. nr 2. Termin 25 okt. Det blir hektiskt men kul. :)

Skrevet

Hei hei........... Jeg venter nr 3 , men er noen år siden sist så føles litt som første gang hehe min minste blir 7 år i juni. Kjempespennende er det :) Er 31 år å bor i Arendal. Går alt bra satser jeg på en til ganske raskt e på, men får se.......

Skrevet

Godt å se det er flere her som ikke er så unge. Selv er jeg 32, og venter min andre 3 okt. Føler meg nesten som førstegangs siden det er 9 år siden sist. Fra Vestfold

Skrevet

Jeg er 32 og venter min andre. Men det føles som første gang, da min førstefødte er 6 år og begynner i første klasse til høsten =) Føler jeg har glemt alt når det gjelder babyer, men det kommer vel tilbake når man får nurket i armene =)

Skrevet

Hei er 27 og skal ha nr. to i oktober. har en datter som blir 7år i oktober.

Skrevet

vet akkurat hva du mener .vår datter begynte på skolen i høst. så det er jo noen år siden vi var gjennnom babystadiet. Tror nok min mann ser lysere på det enn meg.

Skrevet

Hallo hallo...

Jeg venter nr 3 den 12. okt.

Jenta mi er 2 år og gutten min er 1 år, så jeg får tre tette...

GLEDER MEG.

Skrevet

Heisann!

Enda en her som venter nr. 2. Har en gutt på snart 3 fra før.

Skrevet

Venter nr 3. Har to jenter fra før. :)

Skrevet

Venter nr 3, 20.oktober.

Har to jenter på 14 og 11 fra før.

Stavanger, 33 år.

Skrevet

Heia!

Jeg venter nr. 2, har en gutt på 8 fra før....

Skrevet

Hei jeg har to jenter fra før en på 4,5 og ei på to. Så venter mitt tredje med ny mann nå.

Bor i østfold og er 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...