Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har gått ned alle kiloene (12kg) jeg la på meg i graviditeten. Junior er nå 8 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, som folk sier over her, man forbrenner kalorier ved å produsere all maten til en baby...

Bare pass på når dere slutter å amme jenter! jeg ammer nå bare om kvelden, snuppis er 1 år, og jeg har en diger bilring rundt magen. Tjukkere nå enn da jeg kom hjem fra sykehuset for å si det sånn... Sjokolada- fysj, trening- yes!!!! ...............................................

Skrevet

Jeg har gått ned alle de 12 kiloene jeg la på meg i graviditeten pluss ca. 4-5 kilo til - dette skjedde i løpet av de 3 første månedene etter fødselen. Jeg har riktignok gått mye tur og vært mer aktiv enn ellers, men jeg har også spist mye sjokolade og mat :)

Tror det er ammingen jeg da...

Skrevet

Jeg gikk ned åtte kilo på 2 mnd. Ikke gøy, siden jeg er superslank fra før.. Jeg spiste og spiste og spiste, men det hjalp heller lite. Nå ammer jeg ikke lenger, har mista matlysten totalt og har gått opp fire kilo. Rart...

Skrevet

gikk ned 3 kg første uken etter fødsel,og har etter det stått bom stille.Veier vel nesten 10kg mer enn på samme tid i fjor,gitt.

synes å huske at jeg raste ned i vekt de forrige gangene,men kan jo være hukommelsen som ikke er som den skal

Skrevet

Jeg har gått ned nesten 25 kg siden jeg var max høygravid, hehe.. La på meg 18 kg under sv.skapet ca.. Gutten min er 5 mnd nå, og fram til jul/nyttår spiste jeg det jeg ville... Hehe.. Det jeg rakk egentlig! Men endel godteri faktisk.. Nå etter nyttår bestemte jeg meg for å skjerpe meg, og spise normalt/sunt (uten godteri i uka). Tror amminga har hjulpet noe.. Jeg går trilleturer, men det er ikke akkurat rare fysiske anstrengelsen.. Trener ikke. Har fortsatt 6-7 kg igjen før jeg syns jeg har idealvekta. Men begynner å bli fornøyd- var på shopping igår. Fy søren, så gøy! Str M gikk rett på-kjempegodt! :)

Skrevet

Jeg var veldig aktiv før jeg ble gravid, men fikk et enormt sovebehov under graviditeten noe som førte til at nesten all fysisk aktivitet ble kuttet ut. Vekta gikk derfor opp ca 17 kg, 10 kg forsvant ganske fort etter fødselen, resten drasser jeg rundt på enda. Jeg har fått en kjempe appetitt og blir aldri skikkelig mett, så vekta har stått bom stille de siste to månedene. Nå når det blir vår håper jeg noen lange trilleturer vil hjelpe på:)

Skrevet

For meg: ja og nei.

Nei fordi jeg spiser mer enn før, ja fordi jeg sikkert hadde gått ned hadde jeg spist vanlig;-)

La på meg 14 kg i svangerskapet, 4 dager etter fødselen var disse borte igjen. Etter det har jeg stått bom stille på vekta jeg hadde før jeg ble gravid, så det må nok være idealvekta mi (selv om den gjerne kunne ha vært 2 kg mindre da så klart).

Jenta mi er litt over 6 mnd og fullammes ikke lenger nå da hun også får grøt.

Skrevet

Ammer masse enda, snart amma i 9 mnd. Spist det samme hele tiden, men ikke gått ned et gram!!!!!!!!

Så NEI, den tror jeg ikke er sann...hehe:o)

Skrevet

har gått masse ned i vekt pga amming.. Og e 2 uke sia æ fødte.. før æ ble gravid va æ ca 52 kilo, under hele sv.skapet gikk æ opp til 59 kilo.. og nu 2 uke etter fødsel vei æ kun 47 kilo...

Skrevet

Det jeg lag på meg i graviditeten forsvant etter noen uker. Men hadde fortsatt 10 kg som jeg la på meg FØR jeg ble gravid. Nå spiser jeg sunt og regelmessig, beveger meg og trener litt, og har gått ned 1 kg i uka. Men da må jeg holde snop kun til lørdagene. I begynnelsen spiste jeg alt for mye sjokolade(sliter med sjokoladeavhengighet er i huset også), la ikke på meg, men tok heller ikke av noe.

Skrevet

Raskere ned nu når jeg har slutta :-)

Skrevet

Jeg har ikke gått ned noe pga amming. Snupp er 1 år og alt jeg har gått ned har vært pga riktig spising og trening. Men alle er forskjellig: )

Skrevet

ikke særlig oppløftende.Har hørt at man blir kvitt kg pga amming,men det gjelder tydeligvis ikke alle

Skrevet

ja, dette stemte på meg. jeg gikk om 13 kg i svangerskapet, og 7 uker etter fødselen var jeg gått ned 13 kg igjen.

Skrevet

jeg gikk opp 25 kg under sv.skapet. har på 8 uker gått ned16 av dem og har 9 igjen.. ugh. men ingen tvil om at amminga hjelper. men man må seff også tenke kosthold. det nytter ikke å fråtse. da går man ikke ned. hehe

Skrevet

Hei jeg gikk ned opp 22 kg (masse vann da, gikk 15 dager over). Gikk ned 23 kg i løpet av 6-7 uker. Fullammer, og det er nok det som gjør det. Har ikke gått inn for å ta av så fort. Nå veier jeg 62 kg.

Skrevet

Gikk opp 16 kg, de var borte etter 3 uker. nå gått ned en kg til, men er ikke noe flink med maten enda. Så satser på å gå ned litt mer når jeg begynner å være litt mer bevist på hva jeg putter inn! Altså i morra, mandag! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...