Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #26 Skrevet 15. mars 2007 Soory og måtte skuffe deg Amalie men jeg er nok både dyre og menneske venn...men dessverre ikke venn men folk som tror dyr er leketøy for , og deretter kaste dem når de er lei dem!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #27 Skrevet 15. mars 2007 Det blir jo på en måte det man snakker om når HI ikke gidder og sterilisere kattene sine - dermed for hun en haug med kattunger som ingen vil ha og kansje innalv kattunger i tillegg...som kansje blir født med 3 bein...osv!! Så er det bare og avlive dem da liksom....blir matt av slike innlegg jeg!!!!
Zupermam Skrevet 15. mars 2007 #29 Skrevet 15. mars 2007 hvordan vet du at hun ikke klarer å gi kattungene sine til noen som vil ha kattunger da?Kanskje hun har tenkt å sterilisere de på en senere tidspunkt? Har du sett mange 3-beinte kattunger? Bare lurer altså...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #30 Skrevet 15. mars 2007 Ja, det har jeg! Vet om noen som hadde en haug med katter, mødre og sønner,døtre og fedre (katter) parret seg og ut kom det mye rart skal jeg si deg! Uten at jeg vil gå inn på det:-( Og tror du virkelig mange vil ha kattungene hennes???? Det er 100 vis av kattunger som står "gis bort" i avisen hver dag! Mesteparten av de for aldri et godt hjem og mange må avlives!!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #31 Skrevet 15. mars 2007 Herregud så mye TETTE folk som har svart på denne tråden!! Skjønte ikke folk at det var et humoristisk innlegg?!? *oppgitt*
Molait Skrevet 15. mars 2007 #32 Skrevet 15. mars 2007 hahaha HI. Tenner du katter du a..hihi. Vet ikke helt om man skal ta det som et kompliment eller ikke men... (eh..svarer på innlegget jeg da, og ikke alt annet nedover her;) )
Amabolla Skrevet 15. mars 2007 #33 Skrevet 15. mars 2007 Svaaaaaare du på innlegget Molait- det er jo ikke DET du skal gjøre-nei fysj og fy.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå