Gjest Skrevet 18. mars 2007 #26 Skrevet 18. mars 2007 oki... hehe.... nei, e nok ikkje lofoting.... bor i vesteråln.....
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 18. mars 2007 #27 Skrevet 18. mars 2007 Ooooppsss, ja det var jo vesteråling du var..... Ehhh ja ja...ikke langt unna det....
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #28 Skrevet 18. mars 2007 hehe.... neida, det e ikkje så langt.... tenkte vi sku ta oss ei helg til Svolvær på besøk til nån slektninger av sambo.... bra det ikkje e så langt, klare ikkje sitte i ro så lenge av gangen... hehe.... formen bra idag og den lille sparke??
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #29 Skrevet 19. mars 2007 jah, no har eg snakka me harstad sykehus.... de har 3d ul:) ho sa at hves vi vil på 3d så må vi dra til fastlegen å få de til å sende henvisning til sykehuset så får vi time i posten:) og det koste ingenting, staten som betale sia det e offentlig. fikk dokker svar på det dokker lurte på no?? hves ikkje, så bare spør:) ha en kjæmpe fin dag:) klæm
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 19. mars 2007 #30 Skrevet 19. mars 2007 God morgen Tiny3!! Jahaja...men det må vel være en grunn til å få henvisning dit? Fastlegene pøser vel ikke ut med henvisninger til dem som bare vil på 3D for å se hvordan det er? Sa hun noe om ventetid og pris?
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #31 Skrevet 19. mars 2007 hei Lofotjenta med sommergull:) det eneste ho sa at hves eg dro til legen så kunne eg si at eg ville på 3d ul og at eg hadde snakka me de på sykehuset om det og at fastlegen min må sende henvisning. ho sa at hves eg fikk komme så kosta det 0 kr. e ca 3-4 ukers ventetid sa ho. så eg har ordna meg time hos legen imorra:) skal få han til å henvise meg:) de hadde vesst nettopp fått 3d i Harstad.
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #32 Skrevet 19. mars 2007 men du sa at du hadde time på 3d ul i Bodø... e det privat eller?? har du nå nr dit sånn at eg kan ringe hves vi ikkje får i Harstad?
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 19. mars 2007 #33 Skrevet 19. mars 2007 Den i Bodø er privat. Søk på gule sider, med ultralyd Bodø. Jeg har time hos Dr.Steffensen. Husker ikke nr. Vet ikke om det er noen andre plasser i Bodø. Har ikke sjekket det. Ble anbefalt Steffensen ihvertfall. Lang ventetid så du bør ringe med en gang!! Prisen var ca 595 uten henvisning.
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #34 Skrevet 19. mars 2007 oki... skal ringe imorra å høre med de:) hehe.... vil virkelig på 3d:)
Happilyeverafter<3 Skrevet 20. mars 2007 #35 Skrevet 20. mars 2007 Naboene våre har fått 3D ultralyd i Tromsø, har selv sett bildene! Men jeg tror ikke du kan bestille det, det er mere flaks hvis du er så heldig å få komme på det rommet med den maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå