Gå til innhold

arrrrrrrrrrgh........

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte til UNN (universitets sykehuset i Tromsø) for å høre om de har 3d ul, men det har de ikkje... åååååå.... må helt til Oslo for å få tadd 3d ul. piss... blir så irritert!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har det i Bodø :D så da slipper du å reise så veldig langt :D

Skrevet

seriøst?? de på Unn sa man måtte til Oslo hves man sku ta 3d ul. enda eg sporte om de hadde det i Bodø eller Harstad. skal ringe til Bodø m en gang:) hehe

Skrevet

Dæm ska nylig ha fådd det i Harstad åsså,hørte æ rykta om..

Skrevet

Det finnes i Trondheim også! Er jo fortsatt for langt unna fra deg, men man må ikke helt ned til Oslo liksom..

Skrevet

Må du ta 3d da? holder det ikke med vanlig? Man ser jo veldig mye på vanlig da!! lykke til..

Skrevet

Herregud, var på 3D i går, og skjønner så innmari at du har lyst, det er jo bare helt fantstisk å se ! Dere kan jo gjøre ei lita helg ut av det, hvis dere ikke har barn fra før, eller i allefall har muligheten til å reise bort litt. Blir jo sikkert kjempekoselig og jeg må jo si at det er noe unikt å få se babyen sin slik ! Lykke til, la oss høre hvordan det går, da (:

P.S

Vi skal ha en sånn liten siste-turen-alene i mai, slo litt på stortromma, siden det ikke blir noen reell sommerferie, annet enn til svigers i sverige, så vi bestilte like godt en utvendig suite på Color Fantasy som går til Kiel. Gleder meg masse, er en nydelig cruisebåt med flotte restauranter og shoppingmuligheter ((: Orker ikke noen storbyferie med masse gåing, liksom.

Skrevet

De har nylig fått det i Harstad ...

Skrevet

Jo de har 3d på unn. men kun til bruk i de tilfellene der de trur det er noe glat med babyen

Skrevet

hei Tiny3

Det var rart! kjenner flere som har vært på UNN å fått 3D UL......Men det er lite brukt, og etter hva jeg har hørt er det fordi mange jordmødre (!!!) ikke liker å bruke det....

Skrevet

hei hei:)

først vil eg no bare si takk for alle svar:)

eg ringte til Tromsø(UNN) og da sa jm at de kun brukte 3d hvis de hadde mistanke om det va nå galt me barnet. ellers så bruke de ikkje det. :( skal ringe til Harstad på Mandag å høre om de har. :)

og du som lurte på om vi hadde unge fra før, ja, vi har nok det:) så det e litt vanskelig å reise bort ei helg. like ikkje å ha barnevakt heller så.... men kunne godt tenkt meg at eg og sambo kunne dradd en plass før vi fikk en til...

men har de 3d i Harstad så skal vi dra dit å være nån dager:)

sånn at vi kan dra i grottebadet og ligge på hotell me gutten vi allerede har:) (gullet mitt)!!!!!:)

Skrevet

Tror ikke det er noen vits i å ta 3D etter uke 32, etter det jeg har hørt...

Er 3D i Harstad privat eller?

Lang ventetid i Bodø. Og der koster det ca.600 kr.

Skrevet

så i uke 26-27 e det beste da?? da må eg jo få fingern ut, e 21+ 5 idag så.... hves det e lang ventetid i Harstad åsså:P

vet ikkje om det e privat, eg skal vaffal ringe til sykehuset på mandag å høre:)

Skrevet

Ja det hadde vært interessant å vite om det er privat....Lettere å komme seg til Harstad enn til Bodø igrunn.... :)

Kan du ikke skrive inn her på mandag, om det er privat 3D der, pris og evt ventetid??

Hadde vært supert Tiny3.

Skrevet

Oooops..............og ja i uke 26-27 skal være heilt greit for 3D.

Skrevet

jepp, det kan eg gjøre vettu:) skal skrive inn her med en gang eg har snakka me de:)

jah, hadde vært mye lettere å kommet seg til Harstad, så Håpe Håpe:)

når har du termin da Lofotjenta med sommmergull?:)

eg har termin 25 juli:P

Skrevet

Har termin 13.juli......

Så vi er ikke langt unna hvarandre ser jeg.... :)

Har time til 3D i Bodø når jeg er 30 uker på vei, men det er så vanskelig/dyrt å komme seg dit....

Hadde vært mye greiere å dratt til Harstad.

Dette er er vårt 4 barn, og muligens siste, så har veldig lyst til å dra på 3D...har ikke vært på dette før...

Skrevet

nei, va ikkje langt unna dah:)

ja, skjønne eg godt... ikkje billig hves man må ta fly og sånn....

kor i lofoten e det du bor?? vi bor i vesteråln:P

her e vårres andre, va ikkje på 3d me forje så denna gangen vil vi gjærne dra!:) blir ikkje vårres siste dah:P hehe....

4 unger jah, dah får du nok å henge fingran i:)

men det e jo så kos me onga:)

Skrevet

Vi bor på Vestvågøya....he he he

Det er kjempestas med unger, og de andre gleder seg skikkelig. Går ikke en dag uten at det snakkes om den store magen til mamma.. Og den er svær altså.....og enda 4 mnd igjen. :( Skjønner ikke hvordan dette skal ende jeg.....gliiiiiis

Du får ha en fin kveld Tiny3, så venter jeg i spenning til mandag.

Nå river ungene i meg. De vil jeg skal se Farmen sammen med dem, så nå logger jeg av..................... :)

Skrevet

Skjønner dere godt. Har vært på den kjedelige ultralyden på gravdal, og gleder meg veldig til jeg skal denne gangen.

Her i Porsgrunn er det 3d/4d hos han som tar standar ultralyden, så skal bli morsomt å se =)

Skrevet

He he he ja den ultralyden på Gravdal er ikke mye å skryte av nei....

:)

I hvilken uke skal du i 3D/4D, nr3 i september?

Skrevet

kor e gravdal??

prøvde å ringe til Harstad i sta, men fikk beskjed om å ringe tilbake imorra.... før ho eg snakka me visste ikkje om de har 3d ul. hehe...

Skrevet

Gravdal er stedet skal du tro...he he he

Lofoten sykehus ligger her...klarer ikke forklare bedre...

Ca 1 times kjøring fra Svolvær...vestover tror jeg det blir...

Men er ikke du lofoting da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...