Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 18 år da jeg fikk min første, og som han selv sa her om dagen: I min klasse er du den yngste mamman, men du er vel mer normal når lillebror begynner, ha ha dermed er det fastslått at 31 er er normalt he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 20, blir 21 i juli.

Har en datter som er 11 mndr og venter nr 2 i juni.

Skrevet

Jeg har nettopp blitt 22 år, var 20 år da jeg ble gravid, og 21 år da Teodor ble født. Har sagt det på ung mor, at jeg ikke føler meg som en ung mor mer, for nå er det så mange på 16, 17, 18 år som blir mamma. Det er liksom vanlig det nå. Så i den sammenheng er jeg allerede blitt en gammel mor ;) Syns egentlig at det er rart at eldre damer ser på meg som en ung mor, for før i tiden var det jo veldig vanlig å være ung mamma og gift tidlig...

Skrevet

Helt ærlig, jeg synes ikke det!

20- 29 ser jeg på akkurat passe. Over 30 synes jeg de er gamle mødre, under 20 er unge mødre.. =)

Jeg var selv 23 da jeg fikk min, og synes det var på tide! Da hadde jeg vært verpesyk i noen år..

Skrevet

Jeg var 20 da jeg fikk min første, følte meg veldig ung da jeg fikk henne i armene mine men ellers ikke. jeg flyttet hjemmefra da jeg var 15 og hadde bodd både i usa og flere plasser i norge før jeg ble gravid. Hadde også VIRKELIG fått festet fra meg.

Jeg fikk nr 3 da jeg ennå var 25 og da følte jeg meg ung. Var yngst på gravidtreffene nesten og den eneste som skulle ha nr 3. Nå på begge barselstreffene jeg er med på er jeg eneste med 3 unger og en av de yngste, da føler jeg at jeg er ung. men ellers gjør jeg ikke det. har et stabilt godt liv akkurat som jeg vil ha det. har høyere utdanning også...

Men jeg er ung og det er fakta... Å gla for det. Har en masse fine år foran meg.

Skrevet

Ja jeg føler meg jo ganske innbarka nå da, men var 16 når jeg fikk første snuppa, hun er nå 6 år. Nå er jeg 23 år og det er jo nå barndomsvenninnene mine begynner å verpe. Jeg er mamma til 2 nydelige snupper, og jeg er nok en Ung Mor ja = )

Skrevet

hehe.. trur nok at jeg faller inn under kategorien "ung mor"...

er 14år og venter en liten gutt i april :)

Skrevet

14 år ja, det var ungt.. Men for all del lykke til :-)

Var 20 selv, følte det helt riktig for meg, hadde aldri valgt det anderledes.. Alle er man jo forskjellige som 20 åringer også, noen er mer modne, eller mer klar for ansvaret det fører med seg.

Skrevet

jeg er 20 år,var 18 da jeg ble gravid og 19 når gullet mitt kom... :)

men jeg føler meg ikke som en ung mor.. alltid vært ganske voksen av meg:) så d har nok ,som du sier, med sinnet å gjøre:)

jeg føler at når folk sier "ung mor" ,at de mener at man er uerfaren og usikker.. men jeg er sikker i min rolle og føler meg ikke som andre 20 åringer flest... :) føler at jeg er kommet et nivå eller to høyere enn venninene mine for eks..

Skrevet

Syns det er helt vilt hvis det stemmer at du er 14 år og gravid og faktisk skal fullføre svangerskapet.. !! Og det sier jeg som var 16 år selv...

Skrevet

D0tten, du tøyser eller?

Eller asså, ser jo at du ikke gjør det, men du hører til på BiM så kanskje du skal snike rundt der inne litt til først? Så kan du komme tilbake når du er blitt mamma. Da tar vi deg imot med åpne armer!

Må riktignok si at jeg synes at det er feil å velge å få barn når du er barn selv.

Skrevet

Jeg er 21 år, altså ung mor. Er jo ikke tvil om det, etter min mening. Men jeg stortrives i rollen:) Lillegutt var planlagt, jeg og pappan er samboere, og vi har hus, bil, og god inntekt. Vi har også planlagt en lillebror eller lillesøster til gutten vår :)

For meg var dette riktig tidspunkt å få unger. Jeg føler meg som en ung mor, men samtidig en vellykket mor:)

Skrevet

Hmmmm....veldig ung mor for meg er vel ei som er under 20 kanskje.

Men jeg føler meg som en ganske ung mor når jeg går ute og ser andre mødre og i forhold til de på barselgruppa. Jeg er 25 år og har to barn, ei på snart 4 og ei på snart 8 mnd, føler ikke at jeg er en gammel mor, så da er jeg kanskje ung?

Ikke lett, så det er kanskje sinnet som avgjør.....

Skrevet

vel, d er nok din mening.. men jeg er ufattelig glad for at jeg skal beholde han. er ikke en sånn som tar abort bare forde jeg skal tenke på meg selv som for ung, å ikke la en unge få leve.

Skrevet

Jeg synes selv det blir litt for tidlig og skaffe barn når man er 14 år. Men jeg vet også at folk er ulike. Noen er klare for det ansvare mye tidligere en andre. Noen er klare for barn når dem er 15 andre er godt over 20 når dem får barn og er langt fra klare for det ansvaret det fører med seg. Har liksom ikke så mye med alder og gjøre.

Men jeg synes det er helt greit at du er her inne på småtroll 0-1 og leser/skriver. Du har ju tross allt termin i april om jeg har skjønt det hele rett? Da er det jo veldigt snart da, så da er det jo mye gode tips og råd og få her. =) Så jeg sier bare: Velkommen!

Hvorfor skulle liksom ikke du få lov og være her rett før du skal føde når andre folk får lov og være inne på bim selv om dem har født for lenge siden og slett ikke er gravide på nytt. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...