Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Jeg trener fast på Elixia 3 ganger i uka.

Mandag, onsdag og fredag. dette er på dagen og babyen er med.

de har barnepass fra 6 ukers-alder! Deilig å gjøre det sånn. Timene går kl 10 og 11.. hadde jo sikkert sitti hjemme på ræva uansett og Tobias koooser seg med andre babyer.

Vennina mi har en jente som er 22 dager mindre enn Tobias. Hun er alltid med meg å trener og har med sin lille :)

Flott rutine dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han er hjemme så kan jeg dra, og om jeg planlegger tidspungt så kommer han hjem til da :-) Veldig kjekt sån

Skrevet

Jeg må noen ganger til fysioterapi, og da noen ganger uten lille gull. Jeg jobber 5.5 time annhver lørdag og da selvsagt uten lille gull. Men utenom det er jeg stort sett med lille gull, mannen og jenta mi. Og dette er noe jeg faktisk vil.

Hvorfor kan det ikke være lov og ville tilbringe tiden med familien?? Hvorfor må alle på død og liv ha egentid?? Jeg dømmer ingen som vil og ønsker å ha egen tid. Dere får selvsagt gjerne ha dette. Men hvorfor må det være sånn at alle SKAL og MÅ ha dette?? Jeg har ikke behov for det. Hvorfor skal jeg da "tvinge" meg selv avgåre med venner uten barna?? og bare så det er sagt, jeg har mange venner jeg og vi stor trives i lag selvom barna er med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...