Gå til innhold

Har deres baby snudd seg med hodet ned?


2blånisser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg er i uke 31+4 og har enda til gode å kjenne spark opp i ribbebeina.Dette nurket har visst ikkje tenkt å snu seg=/ Krysser fingrene for at nurket tar fart og snur seg snart=) Venter mitt første barn.Spennande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ligger også "riktig" vei nå, heldigvis.... Hodet har ikke festet seg, men han har ligget sånn i 5-6 uker. Spurte legen min i går om det var sannsynelig at han kom til å snu seg flere ganger, men det var det ikke=) Er 35+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er. Her er det uke 35 i dag, men barnet ligger fremdeles i seteleie. JM skulle sende henvisning til sykehuset i går om UL for meg. Nå begynner jeg å grue meg til å ikke føde på en vanlig måte, men med keisersnitt. Uff... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor i dag. Og nå har han snudd seg, så han ligger ikke lenger med hodet ned, men i seteleie. Er 34+4 i dag, så han har nå litt tid på å snu seg med hodet ned igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på kontroll i dag (uke 35+4) hodet hadde festet seg i følge legen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Hadde et innlegg høyere opp her når jeg var i uke 30. Var på kontroll på tirsdag, da var jeg 31+6 og da hadde hodet festet seg gitt. Selv om jeg har blitt fortalt av en sykepleiervenninne at han kan "løsne" igjen synes jeg dette er et godt men overraskende tegn. Skal tross alt ha barn nr 4 (8 år siden sist) og har godt over termin med de tre andre. Nå sier jm at sjansen for å føde før termin er relativt stor :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ekstra ul til uka, for å sjekke hvordan den lille ligger. Er flere som har kjennt uten å kunne konstantere helt hvordan den ligger.

Er 35+1 idag, men etter mens termin er jeg 36+3(eller noe sånn)

Kan jo være greit å være litt forberett, hvis d skulle vise seg at den ligger på tverrs...da blir d jo keisersnitt, hvis den ikke snur seg...

Men utifra hvor jeg kjenner bevegelse, så så ligger hode nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Anye

 

Jeg venter på UL jeg også. Men vet ikke når jeg får det. JM skulle sende henvisning til Ullevål forrige mandag og sa at de kommer enten til å ringe eller sende et brev med datoen. Har ikke fått noe enda. Skal til kontrollen på mandag igjen, men kjenner ar babyen ligger i samme stilling som før. Er uke 35+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32+1 og var hos jordmor for et par dager siden...,hun mente at han allerede hadde festet seg...Magen har synket og hun trodde jeg ville føde før termin...spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Elena76

 

Det var egentlig veldig tilfeldig at jeg fikk så raskt time. Var hos legen på torsdag og han mente det ikke var nødvendig å sjekke før om en 2 ukers tid (hvis det forsatt var uklart), men så var jeg samme dag på sykehuset til samtale angående fødsel på fødestue (tilsvarende ABC) og jordmora jeg snakket med mente det burde sjekkes litt raskere siden hun ikke trodde jeg kom til å gå til termin og i tillegg bør det være avklart siden jeg ikke får føde på fødestua uten at alt er normalt. Dermed snakket hun med en lege, som var ening med henne, og fikk ordnet time til onsdag. Blir godt å få det avklart!

Skal forresten føde i Tønsberg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er 32+1 i dag, og min ligger med rompa ned. Det gjorde hun for 3 uker siden også... XXXXX alt for at hun snart skal snu seg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Anye

 

Lykke til på onsdag! Håper at alle tar feil og babyen din ligger riktige veien! :-)

Jeg har termin 2. mai og skal føde på Ullevål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kontroll på fredag. Hadde ul oxo. Her er hodet festa. Har termin 5.mai. Syns det er litt tidlig, jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 34 og babyen ligger i seteleie (førstemann lå også i seteleie). Håper i det lengste at h*n skal snu seg, men jordmor mente det var lite sannsynlig nå - særlig fordi jeg har lite forstervann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 34+3 og var på UL i dag. Hodet hans har ligget ned siden uke 32, og det er på vei til å feste seg. Han var kommet lenger ned i bekkenet, men fremdeles litt løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg er nå i uke 33 og babyen min ligger med hodet nå. Har vært på ultra tre ganger i det siste og han har ligget med hodet ned alle gangene. I tillegg så har han ligget med hodet ned når jordmor har kjent på magen . Så de regner med at han blir liggende slik helt til fødselen.

 

Gry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vært på UL og sjekka hvordan babyen ligger, og jeg hadde rett!

Hode ligger nede og det har faktisk festa seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Anye

 

Gratulerer med det!

 

Jeg har fått time for UL neste torsdag, da får jeg vite om barnet ligger riktig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Var på sykehuset i dag, og fant ut, til min store fortvilelse, at det jeg kjente fra innsiden med fingeren oppi der var hodet til babyen min, som jeg kanskje ikke trodde var mulig :) Det var skikkelig ekkelt og vite at jeg hadde tatt på ho!!!! ... Har 1 cm åpning. Min lille ligger med hodet godt festet og klar til å komme ut når som helst.. Er bare 34 uker på vei men jeg slipper garantert de siste ukene.. Men det var gode prognoser for bebis så alt ser lovende ut :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...