Gå til innhold

hvem skal du ha med deg på fødselen og har du tenkt på hvordan du skal føde``?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

skal ha med meg sambo og pappa (hvis han rekker det denne gangen da :-) )

Å sist gang hylt jeg etter epidural men overlevde fint på lystgass, så det blir vel denne gangen også. Håper å få tid til å ligge litt i badekaret da jeg merket stor forskjell på riene da jeg satt hjemme i dusjen. Vannet lindret utrolig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboern skal seff være med, og ingen fler enn nødvendig:)

 

Jeg skal i badekaret om vi rekker det, ellers så tar jeg det som det kommer med smertelindring... Har ikke hatt noe smertelindring før, men man veit aldri...

 

Jeg skal ligge på ryggen igjen... med meina godt oppunder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen skal jeg ha med meg samboer , som gikk glipp av forrige da jeg sendte ham hjem for å sove , (han var helt utslitt og rød på øynene av husopppussing og jobb , og jeg tenkte at han der klarer jeg meg best uten). Han synes det var greit å komme til "ferdig pakke" som han sa , men så hadda han vært med på den første fødselen også .

Det jeg synes var mest trist med at han ikke var der , var etterpå da jeg lå med min lille sønn i armene og ingen å vise ham fram til . Pappaen kom først fem timer etterpå og det var lenge å vente . Så denne gangen skal han def. være med .

 

Om alt går greit så vil jeg nok føde på knær i senga . En dame anbefalte meg å føde på siden .. kanskje jeg skulle forsøke det ? Har kun brukt lystgass og ingenting før så det blir vel det nå også . Synes epidural høres litt skummelt ut , men blir det nødvendig så tar jeg vel imot det .

Vil helst føde i vann , men skal ha antibiotika overføring under fødsel så det blir nok vanskelig . Dessuten har de kun badekar der hvor jeg skal føde og tillater ikke fødsel i det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil egentlig ikke ha med mannen min denne gangen...,men han vil så da skal han selvfølgelig få lov. Han jobber på båt dda, så er jo ikke sikkert han rekker det... Jeg vil helst bare ha akupunktur...,sist fikk jeg aromabad også, og det var også veldig deilig da... Men føler jeg må se det ann litt... Vil helst føde stående eller på fødekrakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha med bestevenninna mi jeg:) For barnefar vil ikke være med..men det er kanskje best for han iriterer meg bare:p;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min skal være med. Jeg skal ha keisersnitt, så regner med at resten av familien kommer til å sitte å vente på gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...