Gå til innhold

Er det mange av november-mammaene som har barn fra før?


Berglijott๑۩۞۩๑

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Er ny her. Har tre gutter fra før, 8 år, 5 år og 9 mnd. Så dette blir spennende. Men for all del, vi gleder oss. Denne spiren var ikke planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har ei jente på to år fra før. Venter nr. 2 på slutten av november. glader oss masse, men samtidig litt spent på hvordan hun reagerer på å dele mamman og pappan med en liten baby. Får satse på å involvere hanne i det som skjer med den lille.............Er jo ikke så langt på vei ennå, så det får nok bli en hemelighet en stund til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Bystedt!

 

Jeg har også en gutt på 7år. Hadde faktisk termin i november med ham også, men han kom i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 jenter på 11,8 og 6.Venter nå barn med ny mann og håper på en liten PRINS.Føler meg som ei skikkelig gammelmor her i novmberklubben. Men føler meg nesten som førstegangsfødende. Synes det er flott å være gravid.....Ihvertfall etter 12 første ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 jenter på 11,8 og 6.Skikkelig veteran, men føler meg ganske fersk nå! Deilig å være gravid, men det skal bli godt å få unnagjort 12 først ukene......da er alt mere sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 jenter fra før på 11,8 og 6 år. Venter nå mitt 4 og da er det slutt.Det hadde vært gøy med en liten PRINS....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en veteran her venter nr 4.....9 år siden sist.....så jeg føler meg nesten som førstegangs mye har endret seg siden sist.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...